„Renault“ įkvėpimo pasisėmė Japonijoje: atnaujins mažiausią savo modelį

„Renault“ koncernas ruošia pamainą savo mažiausiam modeliui „Twingo“. Naujos kartos mašiniukas bus varomas elektra. Naujas mažiausias „Renault“ turėtų pasirodyti 2026 m. pradžioje, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.

„Renault“ koncernas ruošia pamainą savo mažiausiam modeliui „Twingo“.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault“ koncernas ruošia pamainą savo mažiausiam modeliui „Twingo“.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault“ koncernas ruošia pamainą savo mažiausiam modeliui „Twingo“.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault“ koncernas ruošia pamainą savo mažiausiam modeliui „Twingo“.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault“ koncernas ruošia pamainą savo mažiausiam modeliui „Twingo“.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault“ koncernas ruošia pamainą savo mažiausiam modeliui „Twingo“.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault“ koncernas ruošia pamainą savo mažiausiam modeliui „Twingo“.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault“ koncernas ruošia pamainą savo mažiausiam modeliui „Twingo“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Nov 23, 2023, 8:39 AM

Šiuo metu numatoma, kad jo kaina bus 23 tūkst. Eurų – tai būtų vienas pigiausių elektromobilių rinkoje.

Dabartinis „Twingo“ modelis yra kurtas kartu su „Daimler“ koncernu. Vokiečiai „Renault Twingo“ pardavinėja kaip „Smart“ automobilį.

Nors 2019 metais, pristatydami naują „Twingo“ versiją, prancūzai sakė, kad tai bus paskutinė šio modelio karta, dabar jie persigalvojo.

Naujasis mažylis labai primena pirmą „Twingo“ kartą. Techniškai jis bus labai artimas kiek didesniam „Renault 5“ modeliui, kuris irgi turėtų debiutuoti panašiu laiku kaip ir mažesnysis brolis „Twingo“.

Nors abu jie bus gaminami ant tos pačios platformos, manoma, kad naujas modelis bus gaminamas „Renault“ gamykloje Slovėnijoje. Šiuo metu čia gaminama ir dabartinė „Twingo“ versija su vidaus degimo varikliu.

Kaip sako „Renault“ vadovas Luca de Meo, naujojo „Twingo“ koncepcijos kūrėjai sėmėsi iš Japoniškų, itin populiarių mažųjų automobiliukų, vadinamų „Kei Car“, kurie įstatymų yra apriboti dėl gabaritų ir galios, tačiau tuo pat metu jiems taikomi kur kas mažesni mokesčiai, todėl jie yra gerokai įperkamesni. Prancūzai bandys tokią koncepciją pritaikyti ir Europoje.

Šiuo metu pigiausias pilnavertis automobilis varomas elektra „Renault“ koncerno gamoje yra „Dacia Spring“, kuris kainuoja 15 tūkst. eurų, bet turi labai silpną 44 arklio galių variklį, o pilnai įkrautais akumuliatoriais nuvažiuoja vos truputį daugiau nei 200 km.

„Renault Twingo“ nebus pigesnis negu „Dacia Spring“, tačiau „Dacia“ elektromobilis yra gaminamas Kinijoje ir yra labai pigus, o surinkimo kokybė bei medžiagos nėra labai kokybiškos.

„Renault“ kainuos apčiuopiamai daugiau, bet iš jo ir tikimasi daugiau: stiliaus, grožio, charizmos ir, žinoma, kokybės.

Kol kas „Renault“ neatskleidžia jokių techninių būsimojo „Twingo“ duomenų, tačiau tikina, kad tai bus vienas ekonomiškiausių elektromobilių rinkoje. Ne tik kaina, bet ir energijos suvartojimo prasme.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.