Naujas „KGM Torres“ SUV: nustebsite, kas jį gamina Vienas pigiausių klasėje, bus ir elektrinė versija

Nors markės pavadinimas nedaug ką sako net ir besidomintiems automobilių naujienomis, naujas „Torres“ yra gerokai įdomesnis nei galėtum įtarti. O ir paties gamintojo ištakos siekia dar šeštąjį praėjusio amžiaus dešimtmetį.

Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
 Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
 Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „KGM Torres“ SUV.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (41)

Jurgis Paplaitis, specialiai „Motorams“

Nov 24, 2023, 7:47 PM, atnaujinta Nov 24, 2023, 9:07 PM

„KG Mobility“ – taip nuo šiol vadinasi korėjietiškos „SsangYong“ markės automobiliai. Kurie ir taip buvo ne itin žinomi Europoje, o jei ir matyti, tai dažniausiai toli gražu ne iš gražiosios pusės tiesiogine prasme (ačiū dizaineriams).

Tad nieko keisto, kad nauji markės savininkai – korėjietiškas energetikos, plieno ir chemijos pramonės „KG Group“ konglomeratas (pirmosios dvi raidės reiškia „Korea Green“, skirtingai nuo identiško pavadinimo lietuviškos įmonės) pasistengė nepalikti sąsajų su pirmtako vardu. Tiesa, logotipas liko senas, bet priekyje jo nerasite.

Bet tiek priekis, tiek ir visas eksterjeras ryškus ir primena gerokai brangesnius britiškus padidinto pravažumo automobilius. Kaip ne kaip, šie korėjietiški automobiliai visada pasižymėjo padidintu pravažumu, tad ir „Torres“ turi visureigiams būdingą išvaizdą su pabrėžtinai griežtomis (ir šiais laikais madingomis) kėbulo linijomis.

Eksterjerą atitinka ir interjeras, lygiai taip pat kaip ir 20 cm prošvaisa, visi varantys ratai bei automatinė hidraulinė japonų gamintojo „Aisin“ pavarų dėžė – toks arsenalas bus patikimas tiek ant asfalto, tiek ir nuvažiavus nuo jo.

Tuo labiau, kad ratus suka keturių cilindrų turbobenzininis 1,5 l 120 kW motoras – nesiūlomas su jokiomis gudriomis hibridinėmis technologijomis, jis pasižymi neprastu apetitu, tad net ir optimistiniu WLTP vertinimu vidutiniškai degina 9,1 l/100 km benzino, o testo metu jos nebuvo mažesnės nei 12 l/100 km – labai netaupu!

Bet jei neišsigandote pavadinimo ir degalų sąnaudų, skaitykite toliau. Kaip 4,7 m ilgio automobiliui, jis turi vieną didžiausių, iki 1700 l talpinančią bagažinę, o salonas erdvus lyg tai būtų septynvietis automobilis – daug vietos užtikrina kampuotos kėbulo formos ir aukšta stogo linija. Ir čia jautiesi ne tik erdviai, bet ir oriai – niekas nesufleruoja, kad tai vienas pigiausių automobilių klasėje.

Kur reikia – minkšta apdaila, surinkimas kokybiškas, sumontuoti šiuolaikiniai didelės raiškos ekranai (bent jau skaitmeninis skydelis ir klimato kontrolės valdymas). Iš kompromisų – pagrindinis multimedijos ekranas su keliais fiziniais jungikliais, tad čia kur kas geriau atrodytų greitai mūsų rinkoje pasirodysiančioje vien tik elektra varomoje versijoje esantis madingas vientisas skydelis.

O jei vertinti kainą, kuri prasideda nuo 36 990 eurų (versiją su visų ratų pavara kainuoja 38 990 eurų, „Sixt Leasing“ veiklos nuoma – nuo 649 eurų), tai konkurentai tokio dydžio automobiliui tėra tik „Subaru Forester“ ir „Outback“, taip pat „Nissan X-Trail“.

Daugiau apie „KGM/SsangYong Torres“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.