Sieks autentiškumo: sportiniuose automobiliuose įrengs mechaninės pavarų dėžės imitaciją

„Motor1“ rašo, kad „Toyota“ ruošiasi patentuoti įrenginį, kuris elektromobiliuose imituoja mechaninę pavarų dėžę. Įdomu tai, kad toks įtaisas gali imituoti net keturiolika pavarų.

„Toyota“ ruošiasi patentuoti įrenginį, kuris elektromobiliuose imituoja mechaninę pavarų dėžę.<br>Hari Perisetla/Unsplash nuotr.
„Toyota“ ruošiasi patentuoti įrenginį, kuris elektromobiliuose imituoja mechaninę pavarų dėžę.<br>Hari Perisetla/Unsplash nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2023-12-20 08:23

Šis įrenginys veiks kaip normali mechaninė pavarų dėžė. Centrinėje konsolėje yra pavarų perjungimo svirtis, o grindyse atsirastų net sankabos pedalas, tačiau įtaisas tiesiogiai nesujungtas su jokiais mechaniniais įrenginiais.

„Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“ pasakojama, kad toks elektromobilis galėtų veikti kaip ir visi elektromobiliai be pavarų dėžės ir važiuoti automatiniu režimu, tačiau įjungus rankinį režimą, vairuotojui tektų ir perjunginėti pavaras, ir net spaudyti sankabos pedalą.

Elektronika imituotų mechaninės dėžės darbą. Įdomu tai, kad vairuotojas pats galėtų rinktis, kiek pavarų nori perjunginėti – maksimalus skaičius net keturiolika.

Siekiant autentiškumo, japonai per garsiakalbius transliuos besikeičiantį variklio garsą, tarsi automobilis išties turėtų mechaninę pavarų dėžę. „Toyota“ žada, kad šis įtaisas atsiras rinkoje nuo 2026 metų ir bus montuojamas į sportinius elektromobilių modelius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: UŽT komentarai apie pokyčius ūkio sektoriuje, darbo rinkoje