Pavyzdžiui, kai kurių
BMW automobilių savininkai pradėjo skųstis, kad prijungus minėtus telefonus prie belaidės krovimo stotelės, įmontuotos jų automobiliuose, juose nustoja veikti mobiliosios atsiskaitymo programėlės, tokios kaip „Apple Pay“, rašo „Macrumors“.
Anot leidinio, ilgiau palikus naujausius „
iPhone“ belaidžio krovimo vietoje ant ekrano užsidega užrašas, kad telefoną reikia prijungti prie kompiuterio duomenų atstatymui ir jis visai nustoja dirbti, tačiau po klasikinio žingsnio – perkrovus telefoną jį išjungus ir vėl įjungus, – jis pradeda veikti.
Vis dėlto, mobiliosios atsiskaitymo programėlės vis tiek neveikia. Pasirodo, dėl belaidžio krovimo pažeidžiamas NFC modulis, o paleidus „Wallet“ programėlę pasirodo užrašas, kad neįmanoma prijungti „Apple Pay“ ir ši problema nepasinaikina nei perkrovus telefoną, nei iš naujo nustačius gamyklinius parametrus.
„Apple“ kompanija patvirtino, kad pasitaikė keletas tokių atvejų dėl neveikiančio NFC modulio, tačiau kol kas neskuba skelbti atšaukimo kampanijos.
BMW irgi niekaip nekomentuoja incidento, nes automobiliuose kraunant kitus telefonus problemos nėra. Bėdų nekyla ir kraunant paprastą „
iPhone 15“ modelį. Trūkumas pasireiškia tik brangiosioms „Pro“ ir „Pro Max“ telefonų versijoms.