Praneša apie galimus sistemos pažeidimus: verta suklusti BMW ir „iPhone“ naudotojams

Ką tik pasaulyje debiutavęs naujausias mobilusis telefonas „iPhone 15 Pro“ ir „iPhone 15 Pro Max“, pasirodo, ne visada draugauja su automobiliais, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.

BMW automobilių savininkai pradėjo skųstis, kad prijungus „iPhone“ prie belaidės krovimo stotelės, juose nustoja veikti atsiskaitymo programėlės.<br>Mahmoud Ajjour/Quds Net News via ZUMA Press Wire/Scanpix ir Unsplash nuotr.
BMW automobilių savininkai pradėjo skųstis, kad prijungus „iPhone“ prie belaidės krovimo stotelės, juose nustoja veikti atsiskaitymo programėlės.<br>Mahmoud Ajjour/Quds Net News via ZUMA Press Wire/Scanpix ir Unsplash nuotr.
BMW automobilių savininkai pradėjo skųstis, kad prijungus „iPhone“ prie belaidės krovimo stotelės, juose nustoja veikti atsiskaitymo programėlės.<br>Mahmoud Ajjour/Quds Net News via ZUMA Press Wire/Scanpix ir gamintojo nuotr.
BMW automobilių savininkai pradėjo skųstis, kad prijungus „iPhone“ prie belaidės krovimo stotelės, juose nustoja veikti atsiskaitymo programėlės.<br>Mahmoud Ajjour/Quds Net News via ZUMA Press Wire/Scanpix ir gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jan 5, 2024, 2:26 PM

Pavyzdžiui, kai kurių BMW automobilių savininkai pradėjo skųstis, kad prijungus minėtus telefonus prie belaidės krovimo stotelės, įmontuotos jų automobiliuose, juose nustoja veikti mobiliosios atsiskaitymo programėlės, tokios kaip „Apple Pay“, rašo „Macrumors“.

Anot leidinio, ilgiau palikus naujausius „iPhone“ belaidžio krovimo vietoje ant ekrano užsidega užrašas, kad telefoną reikia prijungti prie kompiuterio duomenų atstatymui ir jis visai nustoja dirbti, tačiau po klasikinio žingsnio – perkrovus telefoną jį išjungus ir vėl įjungus, – jis pradeda veikti.

Vis dėlto, mobiliosios atsiskaitymo programėlės vis tiek neveikia. Pasirodo, dėl belaidžio krovimo pažeidžiamas NFC modulis, o paleidus „Wallet“ programėlę pasirodo užrašas, kad neįmanoma prijungti „Apple Pay“ ir ši problema nepasinaikina nei perkrovus telefoną, nei iš naujo nustačius gamyklinius parametrus.

„Apple“ kompanija patvirtino, kad pasitaikė keletas tokių atvejų dėl neveikiančio NFC modulio, tačiau kol kas neskuba skelbti atšaukimo kampanijos.

BMW irgi niekaip nekomentuoja incidento, nes automobiliuose kraunant kitus telefonus  problemos nėra. Bėdų nekyla ir kraunant paprastą „iPhone 15“ modelį. Trūkumas pasireiškia tik brangiosioms „Pro“ ir „Pro Max“ telefonų versijoms.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.