2024 m. „Renault Arkana“ testas: vienas pigiausių SUV klasėje, bet ar geras?

Ne naujausias modelis, ne pažangiausios technologijos, ne didžiausias atnaujinimas – visa tai apie 2024 metų „Renault Arkana“. Ir visgi tai yra beveik unikalus pasirinkimas jei ieškote naujo automobilio, kainuojančio nuo 25 000 eurų.

„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Arkana“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (32)

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

2024-01-10 19:07, atnaujinta 2024-01-10 19:30

Priminsiu, kad Europoje „Renault Arkana“ debiutavo 2021 metais (su jo apžvalga galite susipažinti čia), jis gaminamas Pietų Korėjoje ir turi tas pačias technologijas kaip ir naujausios kartos „Clio“ su „Captur“, kurie rinkoje pasirodė 2019 metais.

Šiuos metus „Arkana“ pasitiko su šiokiu tokiu atnaujinimu – atsirado nauja „Esprit Alpine“ komplektacija, šiek tiek pasikeitė išorės išvaizda. Ir gal net nevertėjo rengti atskiros šio automobilio apžvalgos, tačiau jei ieškote didesnio kaip 4,5 metro ilgio automobilio, kuris kainuotų nuo 25 000 eurų („Arkana“ kaina yra nuo 25 490 eurų (140 AG modelis su automatine transmisija), „Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina – nuo 455 eurų), tai pasidomėjus paaiškėja, kad tokio dydžio konkurentų nelabai ir yra.

Žinoma, į pasirinkimą galima įtraukti ir tam pačiam „Renault“ koncernui priklausantį „Dacia Jogger“ („Duster“ yra mažesnis automobilis), bet visgi jei jums mielas madingas SUV-kupė, iš esmės daugiau tokio dydžio automobilių pasirinkimo kaip ir nėra, nebent „Citroën C4 X“.

O dar kaip privalumų įvardinčiau, kad čia kaip ir bendraplatformiuose „Clio“ ir „Captur“ yra dviejų sankabų EDC automatinės greičių dėžės pasirinkimo galimybė, tad tokį variantą ir rekomenduočiau.

Tuo labiau, kad ji komplektuojama su turbobenzininiu 1,3 l 140 arba 160 AG pasiekiančiu motoru – bandytoje hibridinėje „Arkana“ versijoje liko senas 1,6 l atmosferinis motoras, drauge su elektros varikliu pasiekiantis 143 AG – palyginkite tai su naujausios kartos „Renault Espace“ hibridine pavara, kurios galia yra net 200 AG.

Visgi „Arkana“ hibridas, jei tik nesistengsite per daug spausti akceleratorių, veikia tyliai, nors kažkokia įspūdinga dinamika nepasižymi, o ir degalų sąnaudos, bandant automobilį žiemišku oru ir nemažą dalį važiuojant greitkeliu, siekė 6,8 l/100 km. Todėl jei daugiau važinėjate už miesto, nematau didelės prasmės rinktis brangesnę hibridinę versiją.

Tad kartu su patrauklia išvaizda ir gera komplektacija, kokybiškomis salono apdailos medžiagomis, praktiška 20 cm prošvaisa, pakankamai erdviu salonu ir bagažinė, tai yra tikrai vertas dėmesio pasiūlymas, ypatingai taip sparčiai brangstant naujiems automobiliams – daugiau apie atnaujintą „Renault Arkana“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.