Naudoto „Audi Q2“ testas: mažas, bet su daug privalumų

2016 metais debiutavęs mažiausias „Audi“ SUV „Q2“ po savo išvaizdžiu kėbulu slepia gerai žinomas technologijas ir bus puikus pasirinkimas tiems, kas ieško prestižinio vardo, praktiškų savybių mieste ir užmiestyje, bet jiems nereikia didelės erdvės gale ar talpios bagažinės.

„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Audi Q2“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (26)

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

2024-01-17 18:59

Pagamintas naudojant naujausios kartos modulinę „Volkswagen“ koncerno MQB platformą, „Audi Q2“ yra bendraplatformis su tokiais modeliais kaip septintos kartos „Volkswagen Golf“, trečios kartos „Seat Leon“ ir „Škoda Octavia“, tad tiek motorai, tiek ir technologiniai sprendimai yra puikiai žinomi.

O taip pat šis modelis yra mažiausias iš visų „Premium“ SUV automobilių – netgi antros kartos „Mini Countryman“ yra 10 centimetrų ilgesnis už šį net 4,2 metrų ilgio nesiekiantį SUV. O daugiau konkurentų jis praktiškai neturi, nes tiek „BMW X1“, tiek ir „Mercedes-Benz GLA“ savo gabaritais yra panašesni į didesnįjį „Audi Q3“.

Tad jei reikia erdvaus salono ar talpios bagažinės (į „Q2“ krovinių skyrių telpa nuo 405 iki 1050 litrų), šis automobilis nebus geriausias pasirinkimas. Tačiau jei jums kur kas svarbiau geras markės įvaizdis, aukštos klasės apdaila, tikslus valdymas ir azartiškai suderinta pakaba, šį modelį tiesiog būtina įtraukti į pasirinkimo sąrašą.

Tuo labiau, kad tai yra vienas patikimiausių savo kartos ir klasės SUV automobilių (vertinant „What Car“ ir kitų šaltinių statistiką), kadangi naujai platformai debiutavus dar 2012 metais, gamintojas išsprendė nemažai gedimų, todėl „Q2“ yra gerokai patikimesnis nei, pavyzdžiui, 7 kartos „Volkswagen Golf“, apie kurį daugiau sužinosite čia.

Žinoma, nėra idealių automobilių, tuo labiau naudotų. Kaip sako „Bosh Car Service“ specialistai, kaip visada itin svarbu dyzelinių degalų kokybė, taip sumažinant dyzelinių modelių variklių purkštukų ir siurblių gedimų tikimybę.

Baziniai buvo benzininiai 3 cilindrų 1 l 116 AG varikliai, 2018 metais benzininius keturių cilindrų 1,4 l „TFSI“ motorus pakeitė efektyvesni ir labiau šiuolaikiški 1,5 l varikliai. Dyzelinių motorų departamente – gerai žinomi 1,6–2.0 l TDI varikliai, pasiekiantys nuo 116 iki 190 AG. Na, o galingiausio „SQ2 Quattro“ ratus suko net 300 AG 2.0 „TFSI“ turbomotoras, iki 100 km/h leidžiantis įsibėgėti vos per 4,9 sekundes.

Automatinės transmisijos – sklandžiai veikiančios naujos kartos dviejų sankabų pavarų dėžės (jų veikimas tapo patikimas dar prieš „Golf 7“ debiutą), tačiau specialistai rekomenduoja jose alyvą keisti kas 60 tūkst. kilometrų.

Baziniai „Q2“ modeliai buvo varomi priekiniais ratais, tačiau kaip ir bandyto automobilio atveju, buvo galima visų ratų „Quattro“ pavara – su 20 centimetrų prošvaisa tai yra puikus pasirinkimas važinėti net ir nevalytais keliais.

Daugiau apie naudotą „Audi Q2“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.