Naujo „Hyundai Staria“ testas: tikra žvaigždė, tik praktiškesnė 9 sėdimos vietos, galima ir 11

Paskutinį kartą tiek dėmesio prie automobilio vairo, tuo labiau keleivinio furgono, sulaukiau tik važiuodamas futuristiniu „Volkswagen ID.Buzz“ elektromobiliu. Naujasis „Hyundai Staria“ gatvėje spindi ne mažiau efektingai.

Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Hyundai Staria“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (40)

„Motorai“

Feb 2, 2024, 7:01 PM

Tačiau iškart turiu pasakyti, kad šis mano bandytas modelis nėra elektromobilis – nežiūrint į efektingą išvaizdą, jis yra varomas tradiciniu turbodyzeliniu varikliu. Ir Europoje tai yra vienintelis pasirinkimas (kitur pasaulyje jis dar galimas ir su 3,5 l V6 272 AG benzininiu motoru), bet už tai galima rinktis ne tik vienos ašies varančiuosius ratus, bet ir visų ratų pavarą – tai pranašumas prieš bene vienintelį šios klasės konkurentą „Volkswagen Multivan“, kurio apžvalgą rasite čia.

O dar įdomu tai, kad jus nerasite šio „Hyundai“ pardavėjų kainoraščiuose Lietuvoje. Tačiau jie jums gali padėti jį įsigyti (jo kaina prasideda nuo 48 100 eurų, „Sixt Leasing“ veiklos nuoma yra nuo 764 eurų) – įvertinant ką gauni, tai yra patrauklus pasiūlymas. Žinoma, jei tik jums reikia tokio automobilio.

Akivaizdu, kad nei vienas net ir didelis SUV nesiūlo tiek vietos kiek „Staria“ – jis galimas kaip mano bandyta septynių vietų versija (kuri turi dvi atskiras elektra valomas antros eilės sėdynes ir yra brangesnė), arba kaip kur kas praktiškesnis devynvietis automobilis. Dar šis modelis galimas net 11 sėdimų vietų, tik Europoje tokia versija neparduodama.

Tad praktiškumo jam nestinga, patogumo – taip pat. Malonios sėdynės neverčia jaustis, kad sėdi komerciniame automobilyje, patogus ir negulsčias, o kaip įprasto automobilio vairas taip pat neperša minties, kad įsidarbinai „Barboroje“ – kasdienis automobilis, tiek tik, kad didesnis.

Tad jei neturite pakankamai erdvios stovėjimo vietos, visgi beveik 5,3 metrų dydžio mašina yra ne pats geriausias pasirinkimas. Bet ji stebina savo manevringumu, turi didelius priekinį ir šoninius langus, užtikrinančius puikų matomumą.

Taip pat turiu paminėti ir komfortiškai suderintą pakabą – žinoma, kiekvienas didesnis posūkis primins, kad vairuoji ne sedaną.

Bet važiuosi užtikrintai – slidžioje kelio dangoje daugiau pasitikėjimo suteikia visų ratų pavara. Tiesa, bent jau bandytoje versijoje sumontuotos padangos greitai sumažino norą išbandyti didesnę bekelę – tam reikėtų kibesnių gumų.

Žinoma, 2345 kilogramų svorio automobilyje su 177 AG motoru didelės dinamikos tikėtis neverta, tačiau svarbiausiai, kad su juo komplektuojama 8 laipsnių automatinė transmisija tiksliai ir sklandžiai parenka reikiamą pavarą.

Gerai suderintas savybes patvirtina ir ekrane matomos 11,4 l dyzelino sąnaudos – tolimoje kelionėje jos būtų dar mažesnės (gamintojas nurodo 8,9 l/100 km).

Žinoma, iki idealaus varianto norėtųsi šiuolaikinės hibridinės pavaros, bet visgi automobilis sukurtas kelionėms, tad šioje klasėje vis dar įprasti dyzeliniai varikliai.

Tai pat nors Lietuvą automobilis pasiekė tik dabar, pasaulyje jis pristatytas 2021 metais, tad čia nėra naujausia ir pažangiausia multimedijos sistema, kurios taip pat gali tikėtis, žvelgdamas į efektingą automobilio išvaizdą.

Bet kur kas svarbiau daug dėtuvių salone ir kiti praktiški sprendimai, leidžiantys patogiai susidėti mažesnius ir didesniu daiktus – nustebino tik maža dėtuvė priešais priekyje sėdintį keleivį.

Bet nežiūrint į kai kuriuos trūkumus, jei tik reikia tokio formato automobilio ir ypač įvertinant, kad šioje klasėje nėra didelio pasirinkimo, sunku nerekomenduoti šio praktiško automobilio – daugiau apie „Hyundai Staria“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.