Pagal vieną iš tyrimų pristatė tris nepatikimiausius elektromobilių modelius: štai jie

Didžiosios Britanijos žurnalas „What Car?“ kartu su draudimo kompanija „MotorEasy“ atliko tyrimą, kurio metu siekė nustatyti, kiek patikimi yra elektromobiliai ir kurie jų yra nepatikimiausi.

lrytas.lt nuotr.
lrytas.lt nuotr.
„Audi Q8 e-tron“.<br>Gamintojo nuotr.
„Audi Q8 e-tron“.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Mokka“.<br>Gamintojo nuotr.
„Opel Mokka“.<br>Gamintojo nuotr.
„Jaguar I-Pace“.<br>Gamintojo nuotr.
„Jaguar I-Pace“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Feb 26, 2024, 9:35 AM

Buvo apklausti daugiau kaip 20 tūkstančių Britanijos keliais važinėjančių elektromobilių savininkų. Respondentų buvo prašoma įvardinti visas problemas ir trūkumus, su kuriais susidūrė per pastaruosius dvejus eksploatacijos metus.

Remiantis šiuo tyrimu „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“ pristatomi trys patys nepatikimiausi elektromobilių modeliai.

Tyrimo metu paaiškėjo, kad daugiausia problemų savininkams kelia elektra varoma „Opel Mokka“, kuri gaminama nuo 2020 metų. Su vienais ar kitais trūkumais susidūrė daugiau kaip pusė visų šių automobilių savininkų.

Dažniausiai vairuotojai skundėsi baterijos darbo nesklandumais bei prastai veikiančia multimedijos sistema. Kiti dažnai įvardijami trūkumai buvo elektros variklio gedimai, neveikiantis kondicionierius ir gendanti elektronika.

Nustebino tai, kad net 40 proc. visų atvejų sugedusį automobilį į servisą teko vežti evakuatoriaus pagalba, nes pats jis judėti nebegalėjo.

Nepaisant to, yra ir gera naujiena – net 90 proc. gedimų buvo pašalinti nemokamai, nes jie nutiko garantinio laikotarpio metu. O likusiais atvejais vidutinė remonto kaina sudarė mažiau negu du tūkstančius eurų.

Nutiko ir kiek įdomesnis atvejis – vienas savininkų teigia, kad į remonto dirbtuves su evakuatoriumi automobilis buvo nuvežtas praėjus vos dviems dienom po to, kai buvo naujas nupirktas iš salono.

Antras iš nepatikimiausių, anot „What Car?“ tyrimo, yra „Jaguar I-Pace“, kuris gaminamas jau šeštus metus. 42 proc. visų šių automobilių savininkų per pastaruosius dvejus metus bent kartą turėjo remontuoti automobilius.

Šiuo atveju tik kas trečias iš visų gedimų buvo toks sudėtingas, kad automobilis negalėjo važiuoti savarankiškai ir jam teko kviesti evakuatorių.

Dar vienas negatyvus dalykas – daugiau kaip pusė visų gedimų buvo tokie, kad automobilį servise teko palikti daugiau kaip savaitei, bet 98 proc. gedimų buvo pašalinti nemokamai dėl garantijos.

Trečias nepatikimiausias automobilis yra „Audi Q8 e-tron“. Per pastaruosius dvejus metus net 40 proc. šių automobilių savininkų susidūrė su gedimais.

Dažniausia gedimo priežastis – elektronika, antroje vietoje liko multimedijos sistemos darbo sutrikimai, bet praktiškai visi sugedę automobiliai sugebėjo savarankiškai nuvažiuoti į servisą.

Iš kitos pusės, dauguma atvejų jie buvo taisomi ilgiau negu savaitę, bet visiems automobiliams gedimai buvo pašalinti nemokamai dėl garantijos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ar yra galimybių, kad įvyks pilietybės referendumas?