2024 m. „Volkswagen Tiguan“ testas: ko jam trūksta iki geriausio SUV „Plug-in“ versija elektra nuvažiuoja iki 100 km

Jei šiandien manęs paprašytų besti pirštu į vienintelį „Volkswagen“ automobilį, geriausiai atitinkantį šiuolaikinio pirkėjo poreikius, tai būtų naujos kartos „Tiguan“. Bet ir jis nėra idealus.

2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
 2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
 2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen Tiguan“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (24)

„Motorai“

Mar 18, 2024, 6:59 PM, atnaujinta Mar 19, 2024, 11:42 AM

Tad nesistebiu, kad ir ankstesnioji karta Europoje buvo segmento lyderis. Lietuvoje šiek tiek kitaip – čia „Tiguan“ pralenkė tiek „Toyota“, tiek „Kia“ ir netgi „Nissan“, tačiau gamintojas žada susigražinti prarastas pozicijas.

Ar lūkesčiai pagrįsti? Galimai taip, ypač matant kiek kainuoja naujas „Tiguan“ – tiek geriausios komplektacijos versija su vidaus degimo motoru, tiek ir iš tinklo įkraunamas hibridas su dabar siūloma įspūdinga nuolaida kainuoja iki 40 000 eurų. Na, o bazinė kaina prasideda nuo 31 300 eurų („Sixt Leasing“ veiklos nuoma yra nuo 516 eurų)

Tad tiek apie kainas, bet koks pats automobilis? Akivaizdu, kad jis tapo dar pažangesnis – nuo šiol visos versijos turi skaitmeninį skydelį, didelį multimedijos ekraną, o atnaujinta reguliuojamo standumo pakaba leidžia dar geriau parinkti norimas važiavimo savybes.

Tik nepersistenkite su iki 20 colių dydžio siūlomais ratais – blogame kelyje (labas, Lietuvos kelių direkcija arba nuo šiol – „Via Lietuva“) važiuoklė su žemo profilio padangomis veikia triukšmingai. Bet daugiau jokių nusiskundimų, tad gerokai modernesnis „Tiguan“ išlaikė tas pačias geras subalansuotas savybes, o bene daugiausiai priekaištų sulaukdavusi nedidelė bagažinė („Tiguan“ buvo galimas ir kaip didesnis „Allspace“, kuris turėjo didesnį krovinių skyrių) padidėjo iki 652 l – priežasčių skųstis liko mažiau.

Grįžkime prie įžangos, kad tai – geriausiai pirkėjo lūkesčius atitinkantis automobilis. Pirmiausiai, jei reikia erdvaus salono ir didžiausios bagažinės, taip pat efektyvaus degalų naudojimo (ypač užmiestyje), tam kur kas labiau tiks kartu su „Tiguan“ pristatytas naujos kartos „Passat“, kurio apžvalga pasirodys vėliau.

Bet šiais laikais universalus perka nebent ištikimi tokio tipo kėbulo gerbėjai arba įmonės – neabejoju, kad šeimos diskusijoje apie universaliausią automobilį daugiau palaikymo sulauktų madingas SUV „Tiguan“, kuriuo galima ir drąsiau manevruoti mieste, ir nuvažiuoti nuo asfalto.

O jei kalbėti apie tvarumą, tai čia favoritas būtų iš tinklo įkraunamas 150 kW (204 AG) hibridas (bus ir 200 kW (272 AG) versija), kuris dabar turi dvigubai talpesnį akumuliatorių, palyginti su ankstesniu modeliu, tad gamintojas žada, kad vien tik elektra galima nuvažiuoti net 100 kilometrų.

Tradicinių motorų pasirinkime – 1,5 TSI (130 ir 150 AG) varikliai ir 2.0 TDI (iki 190 AG) motorai – su galingiausia pastarojo versija galima ir „4Motion“ visų ratų pavara, vėliau tokia bus siūloma ir su 2.0 TSI varikliu. Visi automobiliai bus tik su DSG transmisija.

Daugiau apie naują „Volkswagen Tiguan“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.