2024 m. „Toyota C-HR“ testas: kas sakė, kad „Toyota“ – nuobodūs automobiliai?

Prieš gerą pusmetį studijoje apžvalgiau naujos kartos „Toyota C-HR“ ir pagaliau sulaukiau galimybės jį išbandyti kelyje. Buvau maloniai nustebintas.

2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Toyota C-HR“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (37)

„Motorai“

Mar 25, 2024, 7:11 PM

Žinoma, jei kalbėti apie praktiškumą, tai čia vienareikšmiai pranašesnis bendraplatformis „Corolla Cross“ (jo apžvalgą rasite čia), kuris ir kainuoja panašiai kaip „C-HR“, kurio kaina prasideda nuo 32 900 eurų, „Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina yra nuo 525 eurų.

Bet jei norite ne tik išskirtinės išvaizdos, bet ir originalesnio ir, kas man asmeniškai dar svarbiau, labiau kokybiško salono, tai čia vienareikšmiškai geresnis pasirinkimas „C-HR“ (pirmoji jo apžvalga yra čia). Nors abu automobiliai gaminami ten pat Turkijos Bursos miesto gamykloje.

Tiesa, dar vienas kompromisas – važiavimo komfortas. Palyginti su bendraplatformiu „Corolla Cross“, „C-HR“ važiuoja gerokai standžiau. Net dar kartą žvilgtelėjau į ratus – nieko ypatingo, 18 colių, tačiau jei važinėjate blogesniais keliais, tikrai nerekomenduoju svarstyti apie galimus net 20 colių dydžio ratlankius.

O jei svarbios kuo mažesnės degalų sąnaudos, tai tada jums turėtų užtekti ir mažiau kainuojančios versijos su 1,8 l 140 AG hibridine pavara. Nes bandant 2 l 197 AG versiją ir matant 6 l/100 km benzino sąnaudas, visada norėjosi važiuoti „Eko“ režimu. Laimei, ši parinktis lieka net ir išjungus bei vėl užvedus automobilį.

Tad važiuojant taupiu režimu, degalų sąnaudos sumažėjo iki 5,3 l / 100 km – galingesnę versiją galiu rekomenduoti nebent jei reikia visų ratų pavaros (tokia turi papildomą galinius ratus sukantį elektros variklį), taip pat mėgstate važinėti dinamiškai.

Multimedijos sistema turi patogią belaidžio „Android Auto“ sąsają, bet kodėl kiekvieną kartą prieš pradedant važiuoti reikia iš naujo patvirtinti nustatymus, man iki šiol lieka paslaptis – painu ir nepatogu.

Ir visgi nežiūrint į kai kuriuos trūkumus, tiems, kam nereikia itin talpios bagažinės ir nebijo važinėti ryškiu automobiliu, galiu drąsiai rekomenduoti naują „Toyota C-HR“ – daugiau apie jį žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.