Naudoto „Subaru Levorg“ testas: kaip japonai ketino konkuruoti su „Audi“ ir BMW Turi „Impreza WRX“ genų, vertinamas dėl patikimumo

Kai dėl mažos paklausos Europoje neliko „Subaru Legacy“, gamintojas nusprendė užpildyta spragą tuo metu tik Japonijoje parduodamu universalu „Levorg“.

„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Subaru Levorg“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (25)

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

Mar 29, 2024, 6:57 PM

Gamintojo supratimu, 2015 metais į Europą atkeliavęs gerai sukomplektuotas universalas (kitokie ir nebuvo siūlomi) Senajame žemyne turėjo konkuruoti su tokiais populiariais automobiliais kaip „Audi A4 Avant“ ar 3 serijos BMW „Touring“ – mano prieš beveik devynis metus darytą apžvalgą rasite internete ir įsitikinsite, kad tai nėra mano fantazijos vaisius, lygiai taip pat kaip ir minimi „Impreza WRX“ genai.

Visos „Levorg“ versijos buvo tik su automatinėmis pavarų dėžėmis, simetrine visų varančiųjų ratų pavara ir pakankamai galingais opoziciniais keturių cilindrų turbovarikliais. Tiesa, tik 1,6 l darbinio tūrio, nors Japonijoje buvo galima ir versija su 2,5 l 300 AG motoru – nieko keisto, kadangi šis automobilis buvo pagamintas naudojant „Impreza“ platformą, tad važiuoklės potencialas buvo milžiniškas.

Bet europiečiams vien šių techninių sentimentų nepakako, todėl nieko keisto, kad nepigiai kainavęs universalas taip ir nesulaukė sėkmės, o po kelių metų ir visai dingo iš prekybos – nors nuo 2020 metų prekiaujama antra šio modelio karta, ji parduodama tik Japonijoje ir keliose kitose rinkose.

„Levorg“ nesulaukė dėmesio ne tik dėl kainos, bet ir todėl, kad akivaizdžiai nusileido vokiškiems automobiliams tiek salono apdaila, tiek multimedijos sistemos galimybėmis, tiek ir komfortu (važiavimo ir akustiniu) – pagrindiniais parametrais, renkantis automobilį šeimai, nors ir turėjo nemažai saugumo įrangos.

Tačiau kaip naudotas automobilis, tai yra geras pasirinkimas jei ieškote talpaus, gerai sukomplektuoto universalo su visų ratų pavara už dabar jau gerokai mažesnę (skelbimuose ji yra nuo 10 500 eurų) nei minėtų vokiškų automobilių kainą. Žinoma, jei susitaikysite su minėtais kompromisais.

Kaip sako „Bosch Car Service“ specialistai, vienintelis mūsų rinkoje siūlytas keturių cilindrų 1,6 l opozicinis motoras (trumpai buvo prekiaujama ir versija su 2.0 l atmosferiniu motoru) iš esmės buvo toks pats kaip ir į mažiausią XV modelį montuotas variklis, tik turėjo turbiną ir pasiekė visai padorias šios klasės automobiliui 170 AG. Pats variklis yra patikimas, tiek tik, kad vargu ar pavyks matyti mažesnes kaip 10 l/100 km benzino sąnaudas – prie to prisideda ir nuolatinė visų ratų pavara.

Motoras buvo komplektuojamas su taip pat vienintele automatine kintamo perdavimo transmisija „Lineartronic“, kuri, jei nebandyti įsivaizduoti, kad važiuoji ralio automobiliu, veikia stebėtinai sklandžiai, imituodama fiksuotas pavaras (ji galėjo turėti ir perjungimo svirteles prie vairo), ir patikimai. Lygiai taip pat kaip ir standartinė visų ratų pavara.

Na, o silpniausia modelio vieta yra jau minėta nedidelių galimybių multimedijos sistema, kuriai neretai prisireikia atnaujinimo tam, kad veiktų taip kaip numatė gamintojas.

Maža bėda, įvertinus, kad daugiau kažkokių būdingų gedimų šis modelis neturi, tad kartu su praktiškomis savybėmis nereikia stebėtis, kad nors naudotų automobilių rinkoje „Levorg“ nėra didelio pasirinkimo, jis yra vertinamas dėl patikimumo ir patiks tiems, kam svarbu pravažumas ir geros valdymo savybės – kaip ne kaip, jis turi ir „Impreza WRX“ genų.

Daugiau apie naudotą „Subaru Levorg“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.