2024 m. „Volkswagen ID.7“ testas: tokio komfortiško ir efektyvaus automobilio dar nebuvo Vienu įkrovimu nuvažiuoja iki 700 kilometrų

„Volkswagen“ gamintojas buvo užsiminęs, kad „ID.7“ turėtų tapti naujos kartos „Passat“. Ar tai taps realybe pamatysime ateityje, bet neturiu jokių abejonių, kad tokio komfortiško ir efektyvaus automobilio savo gamoje jis dar neturėjo.

2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Volkswagen ID.7“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (32)

„Motorai“

Apr 9, 2024, 7:02 PM

Žinoma, reikia pradėti nuo kainos, kuri yra priežastis, kodėl visgi tai nėra tiesioginis naujos kartos „Volkswagen Passat“ palikuonis. Tiesiog jei naujos kartos (B9) „Passat“ (jo būsimą apžvalgą anonsavau ir trumpai papasakojau naujo „Tiguan“ pristatymo metu čia) kainuoja nuo 35 300 eurų, tai Lietuvoje parduodamo „ID.7“ kaina su visomis nuolaidomis ir kompensacijomis yra nuo 56 900 („Sixt Leasing“ veiklos nuoma yra nuo 985 eurų).

Tad akivaizdu, kad pusantro karto brangesnė mašina nebus alternatyva ieškantiems erdvaus ir visapusiško automobilio už sąlyginai įperkamą kainą. Bet nepamirškime, kad nuo šiol beveik iki 5 metrų dydžio išaugęs naujasis „Passat“ bus parduodamas tik universalo kėbulu – jei norite sedano, tai į tokį panašiausias bus toje pačioje Čekijos gamykloje surenkamas bendraplatformis liftbekas „Škoda Superb“.

Nieko keisto, kad „Passat“ siūlomas tik kaip universalas – gamintojas yra sakęs, kad nuo 2033 metų Europoje nebebus gaminami modeliai su vidaus degimo motorais. Tad vėlgi nori ar nenori, reikia atsigręžti į tą patį „ID.7“ – ar, išskyrus kainą, tai gali būti alternatyva pripažintam ir kelis dešimtmečius tarp populiariausių gamintojo automobilių buvusiam modeliui?

Prieš metus pasakodamas apie mažesnį Volkswagen ID.5 GTX“ sakiau, kad tai – geriausias gamintojo elektromobilis. Buvo iki tada, kai pasirodė naujasis „ID.7“ – nuo šiol geriausio vardas be jokių išlygų pereina didžiausiam (neskaitant „ID. Buzz“) gamintojo elektra varomam modeliui.

Ir, pavyzdžiui, jei panašaus dydžio „Hyundai Ioniq 6“, nors ir pasižymi įspūdingais techniniais parametrais (su juo galite susipažinsite čia), bet jo salono apdaila akivaizdžiai nėra stiprioji pusė. O to nepasakysi apie „ID.7“ – netgi atnaujinant „Volkswagen ID.3“, gamintojas iš Volfsburgo pagaliau pripažino, kad net ir elektromobilių pirkėjai nori važinėti automobiliu, kurio apdailos medžiagos ne tik ekologiškos, bet ir malonios pasižiūrėti bei liesti. Akivaizdu, kad šių pokyčių privertė imtis sparti invazija iš Azijos ir kalbu ne apie korėjietiškus elektromobilius.

Taigi, „ID.7“ rasite prabangiausią gamintojo saloną, išskyrus nebent „Touareg“. Kaip ir pažangiausią multimedijos sistemą su įspūdingo dydžio, didelių galimybių ir sklandžiai veikiančiu ekranu.

O dar be itin informatyvaus projekcinio ekrano, čia organiškai į prietaisų skydelį integruotas papildomas ekranėlis – viskas atrodo skoningai ir patogu naudotis. Apie milžiniškas salono apšvietimo, klimato kontrolės ir kitos patogumo įrangos nustatymų galimybes net nepasakosiu – čia jų tiesiog begalė.

O tada – pats važiavimas. Ir jei jau apie mažesnį „ID.5 GTX“ sakiau, kad salone – bauginančiai tylu, tai ką jau kalbėti apie flagmaną. Žinoma, tam įtakos turėjo ir bandytoje komplektacijoje buvęs garsą izoliuojantis priekinis stiklas, bet apskritai akustinis komfortas (tiek aerodinaminis, tiek ir ratų arkų) yra aukštumoje – bravo, „Volkswagen“!

Lygiai taip pat kaip ir pakabos veikimas – žinoma, elektra valdomų amortizatorių komforto galimybės neprilygsta „Mercedes-Benz“ pneumatinei pakabai, bet visgi su plačiai reguliuojamu diapazonu galima idealiai pasirinkti norimą amortizavimo standumą – gaila tik, kad visada įjungus automobilį, grįžtama į tą patį gamintojo numatytą važiavimo režimą.

Dinamikos tikrai nepritruks – čia galingiausias šiai dienai gamintojo elektros variklis, pasiekiantis 210 kW arba 286 AG, o tai leidžia 2,2 tonas sveriančiam penkių metrų liftbekui (neseniai pristatytas ir universalas) iki 100 km/h įsibėgėti vos per 6,5 s.

Pritrūkti gali nebent sukibimo žiemą, nes kol kas čia – tik galiniai varantys ratai. Vėliau pasirodys ir dar galingesnė versija su dviem elektros motorais („GTX“), tad bus galima labiau užtikrintai važiuoti ir slidžiame kelyje.

Užtikrintai ir toli – su standartiniu 82 kWh talpos akumuliatoriumi (naudojama 77 kWh) vidutinis važiavimo atstumas vienu įkrovimu gamintojo duomenimis siekia 621 km (WLTP – 14,1 kWh/100 km, su 91 kWh akumuliatoriumi nuvažiuojamas atstumas nurodomas 700 km). Mano gi bandymo metu ir esant 10 laipsnių šilumos, energijos sąnaudos buvo įspūdingai mažos 15,9 kWh/100 km – tą lėmė ir efektyvus motoras, ir puiki automobilio aerodinamika.

Tad jei šiandien manęs kas paklaustų ne tik apie geriausią „Volkswagen“, bet ir apskritai apie geriausią iki 70 000 eurų kainuojantį elektromobilį, drąsiai tarp pasirinkimų įvardinčiau ir „Volkswagen ID.7“ – daugiau apie jį žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: esminiai pokyčiai Vilniaus oro uoste