2024 m. „Renault Scenic Electric“ testas: pripažintas geriausiu, bet tiks ne visiems

Naujas „Renault Scenic Electric“ turi rekordinį šio klasės automobiliams akumuliatorių ir viena įkrova gali nuvažiuoti daugiau kaip 600 kilometrų.

2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2024 m. „Renault Scenic Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (32)

„Motorai“

May 3, 2024, 7:01 PM, atnaujinta May 3, 2024, 7:02 PM

Tad neturiu abejonių, kad vien jau tai nemažai lėmė, kad tarptautinės komisijos sprendimu „Scenic“ buvo išrinktas geriausiu 2024 metų Europos automobiliu (daugiau apie pirmąją pažinti su šiuo modeliu Ženevos automobilių parodoje galite sužinoti čia).

Žinoma, nemažai įtakos turėjo ir kituose šiuolaikiniuose „Renault“ modeliuose matyti išorės ir salono dizaino ir ergonomikos sprendimai su savais privalumais ir trūkumais.

Prie privalumų galima įvardinti efektingą išorės ir salono išvaizdą, įspūdingą fotochrominį stoglangį, puikias apdailos medžiagas ir surinkimą, gerokai pranokstančius klasės standartą.

Prie trūkumų – mažą daiktadėžę, dešinėje vairo pusėje sumontuotas net tris skirtingų funkcijų svirteles, nepatogią telefono įkrovimo vietą – visa tai smulkmenos. O siaurą galinį langą ir jį užstojančius galvų atlošus, taip pat siaurą bagažinės angą (nors pati vieta daiktams nemaža) jau galima įvardinti kaip trūkumą šeimyniniam automobiliui.

Bet ar „Scenic“ – vis dar yra šeimyninis automobilis? Nes tai nebėra ankstesnis vienatūris, o šiandien madingas krosoveris, tad sumažėjo ir salono erdvė. Bet žemesnis kėbulas reiškia geresnę aerodinamiką, mažesnes energijos sąnaudas ir didesnį nuvažiuojamą atstumą.

Ir kol neišvažiavau į greitkelį, jos buvo visai priimtinos 18,4 KWh/100 km. Be to, siekiant mažesnio svorio, nebuvo taupyta garso izoliacijos sąskaitą, o ir 160 kW (218 AG) motoras su puikiu elektromobilių sukimo momentu leido važinėti dinamiškai net ir taupiu „Eco“ režimu.

O štai greitkelyje norint važiuoti su srautu, taupų režimą teko išjungti, tad po įkrovimo žadėti daugiau kaip 550 kilometrų ėmė tirpti tiesiog akyse – jau ties Kaunu supratau, kad įprastu greičiu iki jūros niekaip nenuvažiuosiu.

Tad sulėtinau greitį iki 100 km/h ir su atsarga atvažiavau iki nakvynės vietos – nuvažiuota 326 kilometrų, dar buvo likę 50 km, įkrovos likutis – 9 proc. Žinoma, galėjau stoti greitojo įkrovimo stotelėje – „Scenic“ gali būti įkraunamas iki 150 kW galia, bet labai jau nesinorėjo naktį lipti iš šilto automobilio. Tad visgi nors gamintojai jau montuoja didelės talpos akumuliatorius, važiavimo greitkelyje efektyvumas yra nepakankamas, ypač kalbant apie didesnius šeimos automobilius.

O jei jau kalbame apie didesnius dalykus, tai prisiminkime ir kainą. Ir akivaizdu, kad artimiausiu metu „Renault“ pardavėjams bus iššūkis įtikinti pirkėjus, kad kito kelio nebėra – gamintojas sparčiai keičia tradicines pavaras į elektrines.

Tad naujas „Renault Scenic Electric“ kainuoja nuo 44 190 eurų („Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina yra nuo 748 eurų) – tiek atsieis versija su 60 kWh naudojamos talpos akumuliatoriumi (430 km nuvažiuojamas atstumas). O mano bandyta versija su 87 kWh akumuliatoriumi kainuoja nuo 49 060 eurų – akivaizdu, kad tiek ši kaina, tiek ir ribotos galimybės greitkelyje, tiks ne kiekvienam.

Daugiau apie naują „Renault Scenic Electric“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.