2024 m. „Renault Kangoo Electric“ testas: daiktų tilps kaip į du SUV Netikėtas pasirinkimas ieškantiems maksimalaus universalumo, bet yra ir apribojimų

Neseniai galėjote susipažinti su elektrinio furgono „Nissan Townstar“ apžvalgą, kuris turi ir praktiškesnį keleivinį bendraplatformį „Renault Kangoo Electric“.

„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Renault Kangoo Electric“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (28)

„Motorai“

2024-05-22 18:59, atnaujinta 2024-06-05 15:12

Žinoma, mažo komercinio elektrinio automobilio naudotojų ratas yra gerokai siauresnis nei keleivinės versijos, bet čia galite sužinoti apie naujo komercinio modelio naudojimo ypatumus.

Tačiau „Nissan“ yra dvivietis automobilis, o štai jei jums reikia mašinos ne tik darbui, bet ir važiuoti, pavyzdžiui, su šeima, tokia alternatyva galima su elektriniu „Renault Kangoo Electric“.

Ir alternatyva be didelių kompromisų komforto sąskaita, įvertinant komercinės paskirties automobilio kilmę. Be to, patiko ir kokybiška skydelio apdaila su dizaino užuominomis, o ne tik praktiškomis dėtuvėmis ir kietu plastiku.

Na, o kalbant apie važiavimą, tai būtų puikus ir erdvus kelioninis automobilis šeimai su erdviu salonu ir didele bagažine – nenulenkus galinių sėdynių atlošų į aukštos mašinos bagažinę telpa 700 l, o nulenkus – net 3100 litrų (maždaug tiek gali pervežti du kompaktiniai SUV).

Bet neatsitiktinai paminėjau automobilio aukštį – jis kaip parašiutas stabdo elektromobilį važiuojant greitai ir blogina elektromobilio efektyvumą ypač greitkelyje. O kartu su toli gražu ne rekordinio dydžio 45 kWh talpos akumuliatoriumi (visgi šios paskirties mašinai svarbiau naudingas pervežamas tūris nei maksimalaus dydžio akumuliatorius), reiškia, kad važiuojant už miesto jums bus labai toli iki gamintojo nurodomo maksimalaus 285 kilometrų nuvažiuojamo atstumo vienu įkrovimu. Mano gi bandymo metu energijos sąnaudos buvo 19,9 kWh, gamintojas nurodo vidutines 15,8 kWh/100 km sąnaudas.

Prie pozityvesnių žinių galiu priskirti tą naujieną, kad naujos kartos „Kangoo Electric“ turi šilumos siurblį, mažinantį energijos nuostolius žiemą, o su telefono programa galima nuotoliniu būdu valdyti įkrovimą, durelių atidarymą, taip pat salono pašildymą prieš kelionę. Be to, dabar jį galima įkrauti ne 40 kW, o 80 kW galia (ir net iki 22 kW kintama elektros srove), tad įkrovimas iki 80 proc. sumažėjo iki 42 min.

Tad jei daugiau važinėjate mieste ir apylinkėse, tai gali būti puikus ir erdvus keleivinis elektra varomas automobilis. Be to, jam taikoma iki 5000 eurų siekianti kompensacija, o jei automobilį įsigyja įmonė, ji gali susigrąžinti PVM – tokiu atveju nuo 38 790 eurų prasidedanti kaina („Sixt Leasing“ veiklos nuoma yra nuo 600 eurų) nebeatrodo tokia didelė.

Daugiai apie naują „Renault Kangoo Electric“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.