Apie ją jau pasakojau apžvelgdamas naują „Audi A5“ ir sportišką „S5“ versiją.
Šiems automobiliais naudojama „PPC“ (Premium Platform Combustion angl.) platforma, o elektromobiliams – „PPE“ (Premium Platform Electric). Tačiau dar yra skirtumai ir tarp sedanų su universalais, ir padidintos prošvaisos SUV automobilių platformų – pavyzdžiui, naujas „Q5“ galimas ir su pneumatine pakaba, kuri ne tik didina komfortą (šio automobilio ratų skersmuo siekia nuo 18 iki 21 colio), bet ir kuri 6 centimetrų diapazone leidžia keisti prošvaisą.
Tad jei tik pradėjęs važiuoti iškart pajutau, kad fizikos neapgausi, ir lengvesnis, žemesnį svorio centrą turintis sedanas „A5“ valdomas smagiau ir lengviau, visgi skirtumas nėra toks didelis, kad nepripažintum fakto: SUV „Q5“ ir jo „Sportback“ versija yra tiesiog labiau visapusiškas automobilis, turintis potencialo ir nuvažiavus nuo asfalto – tą galite pamatyti vaizdo apžvalgoje.
O kad jau užsiminiau apie kėbulo tipus, tai, pavyzdžiui, Vokietijoje apie 65 proc. pardavimų sudaro būtent „Q5 Sportback“, o štai JAV ar Baltijos šalyse pirkėjai labiau vertina tradicines SUV versijas. Akivaizdu, kad tai – tik skonio reikalas, nes abiejų automobilių bagažinės dydis skiriasi nedaug, taip pat nepajaučiau ir skirtumo sėdant į automobilio galą.
Ir, kaip ir „A5“ atveju, be 150 kW benzininių TFSI ir dyzelinių TDI motorų, čia galima ir sportiška „SQ5“ versija su 270 kW varikliu. Tiesa, kol kas dar nepristatytos versijos su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, tad jei norite važiuoti taupiau, galite palaukti ir tokio pasirinkimo.
Nors ir įprastų modelių transmisijos dabar turi papildomą 18 kW elektros motorą, kuriam energiją tiekia 1,7 kWh akumuliatorius – tai padeda šiek tiek sutaupyti degalų, taip pat variklis dviejų sankabų transmisijai leidžia sklandžiau perjungti pavaras, o nedideliu greičiu galima važiuoti vien tik elektra.
Daugiau apie naują „Audi Q5“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje: