VASAROK SU

žiniomis ir žvaigždėmis

Vasarą prenumeruok Lrytas
PREMIUM vos už 12,99 Eur metams
ir gauk bilietą į pasirinktą koncertą
Taujėnų dvare dovanų

2025 m. „Audi Q5“ testas: kuo ypatingas naujas populiariausias gamintojo SUV

2025 m. kovo 19 d. 19:12
„Motorai“
Šiemet debiutavo naujos, trečios kartos populiariausias visų laikų „Audi“ SUV modelis „Q5“, kuris gaminamas naudojant paskutinę gamintojo automobiliams su vidaus degimo motorais skirtą platformą.
Daugiau nuotraukų (30)
Apie ją jau pasakojau apžvelgdamas naują „Audi A5“ ir sportišką „S5“ versiją. 
Šiems automobiliais naudojama „PPC“ (Premium Platform Combustion angl.) platforma, o elektromobiliams – „PPE“ (Premium Platform Electric). Tačiau dar yra skirtumai ir tarp sedanų su universalais, ir padidintos prošvaisos SUV automobilių platformų – pavyzdžiui, naujas „Q5“ galimas ir su pneumatine pakaba, kuri ne tik didina komfortą (šio automobilio ratų skersmuo siekia nuo 18 iki 21 colio), bet ir kuri 6 centimetrų diapazone leidžia keisti prošvaisą.
Tad jei tik pradėjęs važiuoti iškart pajutau, kad fizikos neapgausi, ir lengvesnis, žemesnį svorio centrą turintis sedanas „A5“ valdomas smagiau ir lengviau, visgi skirtumas nėra toks didelis, kad nepripažintum fakto: SUV „Q5“ ir jo „Sportback“ versija yra tiesiog labiau visapusiškas automobilis, turintis potencialo ir nuvažiavus nuo asfalto – tą galite pamatyti vaizdo apžvalgoje.
O kad jau užsiminiau apie kėbulo tipus, tai, pavyzdžiui, Vokietijoje apie 65 proc. pardavimų sudaro būtent „Q5 Sportback“, o štai JAV ar Baltijos šalyse pirkėjai labiau vertina tradicines SUV versijas. Akivaizdu, kad tai – tik skonio reikalas, nes abiejų automobilių bagažinės dydis skiriasi nedaug, taip pat nepajaučiau ir skirtumo sėdant į automobilio galą.
Ir, kaip ir „A5“ atveju, be 150 kW benzininių TFSI ir dyzelinių TDI motorų, čia galima ir sportiška „SQ5“ versija su 270 kW varikliu. Tiesa, kol kas dar nepristatytos versijos su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, tad jei norite važiuoti taupiau, galite palaukti ir tokio pasirinkimo.
Nors ir įprastų modelių transmisijos dabar turi papildomą 18 kW elektros motorą, kuriam energiją tiekia 1,7 kWh akumuliatorius – tai padeda šiek tiek sutaupyti degalų, taip pat variklis dviejų sankabų transmisijai leidžia sklandžiau perjungti pavaras, o nedideliu greičiu galima važiuoti vien tik elektra.
Daugiau apie naują „Audi Q5“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje:
Audi Q5automobilio bandymasSUV
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.