Prieš porą metų pasakojau apie naudotą trečios kartos „Hyundai Tucson“– gamintas nuo 2015 iki 2020 metų, jis buvo geras ir praktiškas, tačiau nelabai išskirtinis korėjietiškas automobilis, kuris jau nuo antros kartos, kuri debiutavo 2009 metais, buvo gaminamas Čekijoje.
O kuriamas šis automobilis buvo Vokietijoje, kur įsikūręs „Hyundai“ tyrimų centras – jei nori būti tarp geriausių, turi suprasti kokie yra didžiausios automobilių rinkos Europoje pirkėjų poreikiai. Žinoma, „Tucson“ atveju buvo taikoma į „Tiguan“ pirkėjus. Prie modelio patrauklumo prisidėjo ir tuo metu penkis metus siekusi garantija, taip pat geresnės nei pagrindinio konkurento iš Vokietijos komplektacijos.
Tad pirkėjai noriai rinkosi šį modelį, kuris visiškai pateisino jų lūkesčius ir kuris nuo ankstesnės kartos skyrėsi originalesne išvaizda, patikusia originalaus miesto automobilio ieškantiems pirkėjams. O dar pernai atnaujinta mašina tapo pažangesnė, nes buvo pakeista multimedijos sistema ir ekranai, taip pat pavarų perjungimo svirtis atsirado patogesnėje vietoje – atnaujinto modelio apžvalgą rasite žemiau.
Europoje „Tucson“ buvo parduodamas su 1,6 l turbobenzininiais „T-GDi“ ir turbodyzeliniais „CRDi“ motorais, taip pat su 230 AG hibridine pavara (būtent tokį modelį čia ir bandžiau), kuri ne tik padeda taupyti degalus, bet ir yra pakankamai dinamiška. Atnaujinimo metu atsirado 265 AG iš tinklo įkraunama versija, kuri galėjo turėti visus varančiuosius ratus (iki atnaujinimo visi modeliai turėjo tik priekinių ratų pavarą).
Na, o ar patikimas šias naudotas ketvirtos kartos „Hyundai Tucson“? Galiu tik priminti, kad techniškai gana paprastas trečios kartos „Tucson“ buvo patikimas automobilis, o štai ketvirtoji karta sulaukė daugiau pretenzijų. Tarp jų – ir skundai dėl nekorektiškai veikiančių saugumo sistemų, kurios pranešdavo apie gedimus, ir kiti elektronikos gedimai, taip pat dažnai įtrunkantis panoraminis stoglangis.
O dar vienas naujas gedimas, kuris anksčiau tiesiog buvo neįmanomas – su benzininiais varikliais pradėtas montuoti kietųjų dalelių valymo filtras (anksčiau tokia įranga buvo naudojama tik su dyzeliniais motorais) dažnai užsikišdavo ir tekdavo arba atlikti filtro regeneraciją, arba prisireikdavo didesnio remonto.
Daugiau apie naudotą ketvirtos kartos „Hyundai Tucson“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.