Būtent šio tuomet dar naujo modelio kainą Lietuvoje aš ir akcentavau labiausiai, kai rašiau apie prieš pat pandemiją pasirodžiusį naujos kartos „Kuga“. Ir jei konkurentai mūsų šalyje nėrėsi iš kailio, siekdami pateikti kuo patrauklesnį pasiūlymą, „Ford“ jų akivaizdoje buvo brangus ir, atitinkamai, nepatrauklus pasirinkimas.
Todėl nieko keisto, kad vienas populiariausių kompaktinių SUV Europoje, Lietuvoje nesulaukė sėkmės. Bet kadangi čia apžvelgiamas naudotas automobilis, tai naujos mašinos kaina nebeaktuali.
Ir kaip neprisiminus ankstesnės mano apžvalgos apie naudotą antros kartos „Ford Kuga“.
Joje, kaip ir vertinant kitus šio gamintojo modelius, daugiausiai priekaištų sulaukė automatinės „Powershift“ transmisijos.
Tačiau su naujais laikais ir, kaip šiuo atveju, su iš tinklo įkraunamu hibridu, šios problemos dingo – kaip ir hibridiniuose „Toyota“, čia transmisijos funkciją atlieka du elektros motorai, veikiantys kartu su vidaus degimo varikliu. Paprasta, patikima ir efektyvu.
O 14,4 kWh talpos akumuliatorius šiam hibridui viena įkrova leidžia nuvažiuoti apie 40-50 kilometrų vien tik elektra (gamintojas seno standarto matavimo duomenimis nurodo, kad nuvažiuojamas atstumas yra net 72 km). Ir net ir išsikrovus akumuliatoriui, juo ir toliau galima važiuoti taupiai, naudojantis efektyvios hibridinės pavaros privalumais.
Taupiai ir smagiai, kadangi „Ford“ visada rasdavo puikų balansą tarp komforto ir sportiškumo. O kalbant apie trečios kartos „Kuga“ trūkumus, galima priekaištauti nebent dėl ne pačių dailiausių salono apdailos medžiagų ir mažo multimedijos ekrano su pasenusia valdymo sistema.
Tačiau jei jums šie dalykai nėra prioritetiniai, tai sunku nerekomenduoti šio trečios kartos iš tinklo įkraunamo „Ford Kuga“ hibrido, apie kurį daugiau sužinosite vaizdo apžvalgoje.