O gal skrendam su „Wizzair“ į Lenkiją pigesnių degalų?

Taip jau nutiko, kad teko keisti suplanuotos kelionės datą ir iš Lietuvos į Prancūziją išvykti keliomis dienomis anksčiau. Kadangi mano kelionės tikslas buvo Pietų Prancūzija, pasirinkau skrydį iš Vilniaus su kompanija „Wizzair“ į Jungtinės Karalystės miestą Liverpulį, o iš ten jau su kita kompanija „EasyJet“ - į Nicą. Tarp skrydžių tebuvo valanda. Mažoka, tačiau pamaniau: su rankiniu bagažu tikrai suspėsiu.

Skrisdamas iš Vilniaus į Liverpulį kompanijos „Wizzair“ lėktuvas pigesnių degalų sustojo Lenkijoje ir sugadino keleiviui suplanuotą skrydį.<br>V. Ščiavinsko nuotr.
Skrisdamas iš Vilniaus į Liverpulį kompanijos „Wizzair“ lėktuvas pigesnių degalų sustojo Lenkijoje ir sugadino keleiviui suplanuotą skrydį.<br>V. Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Andrius Černiauskas

Jun 30, 2012, 1:12 PM, atnaujinta Mar 18, 2018, 2:14 PM

Truputėlį dvejojau, ar skristi su „Wizzair“, nes niekada prieš tai šios kompanijos paslaugomis nebuvo tekę naudotis. Tačiau įsitaisęs lėktuve jaučiausi gerai, kėdės atrodė patogesnės nei „Ryanair“, vietos galbūt kiek daugiau, palydovai taip pat malonūs ir paslaugūs. Nekokį įvaizdį paliko tai, kad vienas iš jų per visą skrydį kramtė gumą, tačiau visa buvo kita puiku.

Puiku iki tos akimirkos, kai po pusvalandžio skrydžio keleiviams buvo pranešta, kad trumpam nutūpsime Lenkijoje, Gdanske. Informavo, kad reikia paimti krovinį.

Tačiau nutūpus jokio krovinio nebuvo - lėktuvas nusileido pasipildyti degalų. Vietoj skelbtų 15 minučių mes pakilome tik po 50-ies. Tad visiškai natūralu: nors pilotai ir stengėsi skristi greičiau, tačiau į Liverpulį atvykome apytiksliai 50 minučių vėliau, nei trunka skrydis iš Vilniaus į šį Jungtinės Karalystės miestą.

Iki kito mano skrydžio buvo likusios apytiksliai 15 minučių, ir bandymas bėgti taip greitai, kaip sprinteris Rytis Sakalauskas, buvo sėkmingas tik iš dalies. Per 10 minučių suspėjau nubėgti iki pasų kontrolės, be eilės ją pereiti ir toliau bėgau, bėgau vėl iki registracijos vietos kitam skrydžiui.

Ten sutiktoms merginoms mano uždususiu balsu sunkiai sekėsi paaiškinti, ko noriu, tačiau parodžius bilietą jos suprato ir man pasakė „sorry“.

Taip ir likau stovėti oro uoste vien dėl to, kad kompanija „Wizzair“ nusprendė pigesnių degalų įsipilti kaimyninėje Lenkijoje. Žinoma, jeigu apie tai būtų buvę pranešta prieš perkant lėktuvo bilietą, aš paprasčiausiai būčiau pasirinkęs kitą kompaniją. O dabar noras sutaupyti skrendant su pigių skrydžių bendrove man atnešė tik papildomų problemų ir išlaidų.

Nespėjau į darbą sutartu laiku, nes kitas skrydis buvo tik kitos dienos rytą. Be to, laukė neplanuotos išlaidos viešbučiui bei kitam bilietui įsigyti.

Tik dabar galvoju, kam už visa tai dėkoti: nepigių skrydžių bendrovei „Wizzair“ ar Lietuvos politikams, kad degalai pigesni Lenkijoje, o ne Lietuvoje, ir net norėdamas išvengti vizito pas kaimynus to padaryti negaliu. Psziakrew!

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.