Moteris teigia, kad „Maxima“ akcijos vaisiams ar daržovėms nebūna sąžiningos: “Jie taiko akcijas tik tada, kai su vaisiais ar daržovėmis kažkas negerai. Dažniausiai tada, kai produktai jau ima gesti ir pūti. Juk taip nesąžininga”.
Nevartok.lt jau ne kartą teko kreiptis į „Maximą“ dėl vartotojų skundų, kurie pranešė apie prastos kokybės daržoves. Prekybos tinklo atstovai sakydavo, kad tai tik atsitiktiniai dalykai.
Morkos - jautrus produktas
„Maxima“ dėl nekokybiškų morkų gavo tik šį vieną nusiskundimą. „Žinoma, kad tokiomis prekinę išvaizdą praradusiomis morkomis prekiauti negalima. Parduotuvės darbuotojai turi užtikrinti kad prekybos salėje būtų tik kokybiški ir tinkamos išvaizdos vaisiai ir daržovės, - pripažįsta „Maximos“ Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė. - Visą laiką prašome nurodyti konkrečią dieną ir parduotuvę, kur buvo parduoda nekokybiška prekė, tada lengviau išsiaiškinti, kas galėjo nutikti.“
Ji pasakojo, kad iš parduotuvių negavo informacijos, kad būtų gauta „bloga partija“. „Gal tiesiog pardavėja nepersirinko laiku daržovių?“ - svarstė „Maximos“ atstovė.
L. Muižienės teigimu, morkos yra šviežios, jos jautrios temperatūrų pokyčiams, pastovėjusios tai šaltai, tai šiltai, pajuosta: „Iki rugsėjo mėnesio morkos yra jautrus produktas. Atsižvelgdami į pirkėjos išsakytas pastabas dar kartą informuosime parduotuves apie šviežių morkų priežiūrą.“
Atstovė taip pat patikino, kad akcijos, kurios vyksta visame tinkle yra planuojamos iš anksto, todėl teiginys, jog akcijos buvo pritaikomos morkoms, todėl kad „daržovėms kažkas negerai“, yra neteisingas.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.