Atostogų autobusu košmaras: avariniai viešbučio kambariai ir bėgte lankomi miestai (atnaujinta)

Dalinuosi įspūdžiais  iš kelionės su agentūra "Guliverio kelionės" - manau, pravers besiruošiantiems keliauti, nes aš pati prieš važiuodama į Pietų Prancūziją naršiau internete, tikėdamasi rasti informacijos apie panašią kelionę. Deja, radau labai nedaug.

Daugiau nuotraukų (1)

Nestra

Aug 14, 2012, 4:14 PM, atnaujinta Mar 17, 2018, 9:12 AM

Taigi pradėsiu nuo to, kad labai daug laiko praleidome autobuse. Pirma diena - važiavome 18 val. su trumpais sustojimais degalinėse. Antra diena - važiuojame, važiuojame, važiuojame -  pavakarėje pasiekiame Lichtenšteiną, kur mums leidžiama pabūti... 40 min., per kurias turime suspėti suvaikščioti į tualetą. Tada vėl į autobusą ir vėl važiuojame.

Sustojame Lugane, kur tekini prabėgame ežero pakrante ir po gero pusvalandžio vėl turime būti autobuse. Ką gi - objektų daug, kelias ilgas, turime susitaikyti, kad daugiausia laiko praleisime autobuse ir degalinėse eilėse prie tualetų, nes grupėje buvo 48 žmonės.

Visgi Milane, Genujoje, Nicoje, Monake turėjome po 2-3val. Berne - 1 val., Niurnberge - 1 val. Monte Karle - 30 minučių. Žadėtasis Montrė - tik pro autobuso langą...

Nesileisiu į smulkmenas apie tai, kaip naktį atvažiavome ne į tą viešbutį ir turėjome su visais lagaminais grįžti atgal į autobusą ir ieškoti kito, ar kaip važiavome iki paskutinio benzino lašo ir sustojome viduryje kelio, ar kaip negalima buvo išpešti iš kelionės vadovės, kurgi nakvosime ir kiek laiko dar važiuosime, tik klausinėjome vienas kito. Kelionėse visko nutinka, ką jau padarysi.

Visur bėgte. Bet ne tai smagiausia. Prieš važiuodama į kelionę teiravausi kelionių agentūroje, ar viešbučiai bus normalūs, nes važiuoju su vaiku, kelionė įtempta, reikia turėti sąlygas poilsiui. Ypač svarbu buvo viešbutis  Italijos kurorte, kuriame turėjome praleisti 4 naktis. Agentūros darbuotoja užtikrino, jog viešbutis bus geras. Tik neramino, kad net likus 1 dienai iki išvykimo, nesakė, nei kokiame Italijos mieste nakvosime, nei kokiame viešbutyje, nors pagal taisykles turi informuoti.

Viešbutis Porto Maurizio  buvo klaikus. Mažame kambarėlyje buvo sugrūstos trys geležinės lovos su palaikiais čiužiniais, neveikė dušas, neveikė nė viena rozetė kambaryje,  langai - į triukšmingą gatvę, kurioje intensyvus eismas visą naktį. Po sunkios nakties kreipiausi į vadovę, prašydama pakeisti kambarį.

Vadovė pasakė, kad kambarių daugiau nėra, o būna ir taip, kad net tualetai neveikia ir gamtinius reikalus tenka atlikti į kibirą. Esą mums labai dar pasisekę. Kiti bendrakeleiviai gavo geresnius kambarius - kas su vaizdu į jūrą, kas į tą pačią triukšmingą gatvę, kas su balkonu, kas be, kam neveikė džiovintuvai ar trūko rankšluosčių, kondicionierius pamirškit, nors kepino 34-36 laipsnių karštis, o tokias "puikias" lovas turėjome tik mudu su sūnumi.

Pakalbinome viešbučio kambarinę, kuri pasakė, kad yra tik keli tokie avariniai kambariai šiame viešbutyje, o iš mūsų grupės niekas tokiame negyvena. Apie tą viešbutį internete - patys blogiausi atsiliepimai, paskaičiau tik grįžusi. Tai ką jau kalbėti apie kažkokius avarinius kambarius jame? Dar būdama tame viešbutyje nusiunčiau nuotrauką ir nusiskundimus agentei, kuri pardavė kelionę, ji parašė, kad viskuo turi rūpintis vadovė. Vadovė gi nedarė nieko.

Įspūdis toks, kad jei nebūtų užtekę visiems kambarių, tiesiog būtų palikę gatvėje. Maždaug - jums tiesiog nepasisekė, bet kaltų nėra. Taigi nesiprausę, beveik nemiegoję mes laukdavome ryto, kai sėsime į autobusą, kuris buvo tikrai patogus ir šiek tiek pamiegosime, bet galima suprasti, kokios kokybės buvo mūsų ekskursijos.

Grįžusi parašiau kelionių agentūrai laišką, bet negavau jokio atsakymo. Nuėjau pas agentę, pardavusią mums kelionę, toji pagūžčiojo pečiais - esą nepasisekė, nemalonu...

Niekada nežinai, gal tu būsi tas, kuriam neužteko kambario arba liko tas, kuriame niekas nenori gyventi. O agentūra, organizuojanti kelionę, nusiplauna rankas ir toliau aktyviai reklamuoja kelionę ir puikų poilsį bei neišdildomus įspūdžius.

"Guliverio kelionės" komentaras"

 "Prieš įsigyjant kelionę turistei buvo pateikta išsami informacija apie kelionės intensyvumą, maršrutą ir viešbučius. Ši informacija yra skelbiama ir kelionės atmintinėje „Guliverio kelionių“ tinklalapyje. Straipsnyje pateikta lovos, prieš tai nuo jos sąmoningai nuėmus čiužinį ir patalynę, nuotrauka neatitinka realybės. Klientė gavo kambarį su paklota lova, o ne tik jos karkasą. Kambaryje taip pat buvo WC, dušas ir televizorius."

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.