Grupinio apsipirkimo portale likau ir be prekės, ir be pinigų

Kaip ir daugelis jaunų žmonių, dažnai apsiperku internetu. Pro akis nepraeina ir grupinio apsipirkimo portalai, tokie kaip kasdienpoakcija.lt, grupinis.lt, beta.lt ir pan. Susigundžiau mamai nupirkti elektronines virtuvės svarstykles, kurių ji jau seniai nori. Kaip tik kasdienpoakcija.lt buvo akį traukianti antraštė „23 Lt už 39 Lt elegantiško dizaino virtuvines elektronines svarstykles“.

Daugiau nuotraukų (1)

Gerda

Sep 20, 2012, 10:06 AM, atnaujinta Mar 16, 2018, 4:33 PM

Rugpjūčio 10 d. pasitarusi su mama nupirkau kuponą, pervedžiau pinigus į nurodytą sąskaitą (kuri buvo asmeninė žmogaus sąskaita – kaip įmonei, atrodo keistai). Iškart ir prasidėjo neaiškumai.

Pirmiausia reikėjo suvesti adresą, bet kiek esu anksčiau pirkusi, prekei gauti reikėdavo susisiekti su pardavėju, o čia to nebuvo. Nepaisant to, parašiau žinutę, mane patikino, kad viską mato ir prekė tiesiog bus išsiųsta. Lyg ir priekaištų nebuvo.

Praėjo savaitė (kaip siuntimui paštu ilgokas laikas), o svarstyklių dar nebuvo, todėl paskambinau kupone nurodytu pardavėjo telefonu. Jis pasakė, kad reikia kreiptis į kasdienpoakcija.lt administraciją. Taip padariusi atsako nesulaukiau – niekas ragelio nekėlė, nors skambinta jų nurodytu darbo laiku.

Kitą dieną susisiekus su svetainės administracija, liepė skambinti pardavėjui, bet kai pasakiau, kad jau skambinau, sakė „Viską sutvarkysim, prekė bus išsiųsta“. Laukiau toliau.

Dar po savaitės svarstyklių vis dar nebuvo. Paskambinus pardavėjui pasakė, kad sutartis nutraukta ir reikia iš svetainę tvarkančių asmenų reikalauti grąžinti pinigus. Taigi vėl skambinau kasdienpoakcija.lt komandai. Kelis kartus neprisiskambinus (niekas nekėlė ragelio), dar tris kartus skambučiai buvo atmesti. Vėliau prisiskambinus patikino, kad tuoj pat perves pinigus atgal į sąskaitą. Buvau šiek tiek nuraminta. Bet veltui.

Tarp jau aprašytų skambučių išsiunčiau keletą laiškų info@kasdienpoakcija.lt. Tik į paskutinį laišką gavau atsakymą: „Susisiekėme su pardavėju, sakė, kad ryt bus išsiųstos svarstyklės.“ Bet, kaip jau galima tikėtis, prekės taip ir negavau – juk sutartis su pardavėju nutraukta!

Trumpai tariant, likom ir be prekės, ir be pinigų. Ir koks gi moralas: neapsigaukit didelėm antraštėm – svetainių savininkų tikslas yra privilioti kuo daugiau pirkėjų ir gauti pinigų.

Aprašytu atveju prekės net negavau, o anksčiau pirktos prekės nekokybiškos: iš „Kiaulės taupyklės“ sesei nusipirkus konditerinį švirkštą jis labiau priminė mažų vaikų žaislą, kurį nesunku sulaužyti, nei tortų puošybos priemonę, o iš kupo1.lt užsisakius vakuuminius maišus aiškiai girdėti, kaip oras švilpia, skverbdamasis į vidų. Na, ko galima tikėtis mokant 8 ar 9 litus už prekę.

Dar kartą įsitikinau: esu per „biedna“, kad pirkčiau pigų daiktą – geriau sumokėti daugiau, bet gauti kokybišką prekę.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: iniciatyvą balsuoti už dvigubą pilietybę VRK kaltina agitavimu