„Praradau savo banko kortelę, tačiau nenorėjau jos iš karto užblokuoti. Skambinau į klientų aptarnavimo skyrių ilgiau nei valandą, norėdama pasiteirauti, ar kortelė neatsirado. Į skambučius bankas neatsiliepė, o per tokį ilgą laiką mano pinigus kas nors galėjo pavogti“, - portalui lrytas.lt sakė Reda.
Anot banko atstovo spaudai Andriaus Vilkanco, praradus kortelę patariama nedelsiant ją užblokuoti. „Jei praradote kortelę, būtina užblokuoti dėl savo pačių finansų saugumo“, - sakė pašnekovas. Jo teigimu, bankas neturi jokių galimybių informuoti ar surasti kliento banko kortelę per pusvalandį. Užblokavus kortelę prireiks papildomų išlaidų naujai kortelei pagaminti, tačiau taip galima išvengti didesnių nuostolių.
Bankas informavo, kad klientai, negalintys prisiskambinti klientų aptarnavimo centrui, vėliau sulaukia atsakymo. „Jei į kliento skambutį neatsiliepia aptarnavimo skyriaus darbuotojai, galima pasinaudoti atsakymo funkcija ir tik atsilaisvinus bent vienai linijai, darbuotojai perskambins klientui“, - teigė A. Vilkancas.
Po beveik valandos nuobodaus foninės muzikos klausymosi ir atsakymo, kad visi operatoriai užimti, Redai pagaliau pavyko prisiskambinti klientų aptarnavimo centrui. Anot jos, darbuotojas nė neįsiklausydamas į problemą, ėmė siūlyti naują kortelę. „Pavargusi klausytis jo pasiūlymų apie naujos kortelės privalumus, pertraukiau jo monologą ir paprašiau, kad pažiūrėtų, ar mano kortelė neatsirado“, - pasakojo Reda.
Paaiškėjus, kad kortelės bankui rasti nepavyko, Reda buvo priversta kortelę užblokuoti.
Pasak A. Vilkanco, vos sužinojęs apie problemą, pats paskambino klientų aptarnavimo centrui. „Į mano anoniminį skambutį aptarnavimo centras sureagavo vos per tris minutes. Negaliu paaiškinti, kodėl mūsų banko klientei nepavyko susisiekti su mūsų darbuotojais“, - teigė A. Vilkancas. Banko atstovas teigė, kad klientų aptarnavimo centre dirba 15 žmonių.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.