Žadėjusi sutaupyti laiką parduotuvė sugaišino 45 dienas

Neseniai teko skaudžiai nusvilti pasinaudojus populiariausia internetine parduotuve Lietuvoje, pavadinkime ją "piguva.lt" Skambus šūkis „Taupyk laiką ir pinigus!” tikrai vilioja pirkti. Tačiau ar ši parduotuvė visada tuo vadovaujasi ir pateisina vartotojų lūkesčius? Atsakymas – tikrai ne visada.

Net sunku suskaičiuoti, kiek kartų teko skambinti ir aiškinti dėl to nelemto kompiuterio. 123rf. asociatyvi nuotr.
Net sunku suskaičiuoti, kiek kartų teko skambinti ir aiškinti dėl to nelemto kompiuterio. 123rf. asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Asta

Oct 3, 2012, 3:11 PM, atnaujinta Mar 16, 2018, 9:34 AM

Iki šiol „piguva.lt“ paslaugomis naudojausi tik vieną kartą ir likau patenkinta. Prekę gavau per tokį laiko tarpą, kuris buvo nurodytas (2-3 darbo dienos). Kai nusprendžiau šios parduotuvės paslaugomis pasinaudoti antrą kartą, padariau didžiulę klaidą. Ir mano atveju stebuklingi žodžiai „Taupyk laiką ir pinigus“ visiškai neišsipildė. Nesutaupiau nei pinigų, nei sveikatos.

Viskas prasidėjo liepos 28 dieną. Užsisakiau nešiojamą kompiuterį HP, kurį turėjau gauti per 8-9 darbo dienas. Keista, bet rugpjūčio 9-ąją (ketvirtadienį) prekės negavau. Paskambinau į „piguva.lt“ informaciją pasiteirauti, kas atsitiko. Konsultantas pranešė, kad įvyko klaida, tačiau prekę gausiu po savaitgalio, pirmadienį. Sulaukiau rugpjūčio 13 dienos, bet kompiuterio nesulaukiau. Vėl surinkau „piguva.lt“ telefono numerį.

Manęs nuolankiai atsiprašė ir pasakė, kad užsakymas nebuvo patvirtintas, parduotuvės atsiėmimo punktas prekės negavo iš sandėlio, todėl 8-9 darbo dienos, per kurias turi būti pristatyta prekė, bus skaičiuojamos iš naujo. Už moralinę žalą malonusis konsultantas man skyrė netgi 10 litų nuolaidą kitai prekei įsigyti. Nors šiek tiek pasinervinau, kompiuterio skubiai nereikėjo, todėl nusprendžiau dar šiek tiek palaukti.

Kompiuterio negavau ir žadėtą rugpjūčio 24-ą dieną. Tuomet ėmė augti pyktis. „piguva.lt“ numeris jau buvo išsaugotas mano telefono adresų knygoje, nes konsultantams skambinau daug daugiau kartų negu paminėjau. Tik tądien man buvo „atskleista tiesa“ – mano išsirinktas kompiuteris HP sandėlyje likęs tik vienas ir jam niekaip nepavyksta pasiekti atsiėmimo punkto, kad būtų išsiųstas kelionėn pas mane.

Paslaugioji konsultantė, išklausiusi mano nepasitenkinimo monologą, ėmė pasakoti apie išskirtinį pasiūlymą – ji leido pasirinkti vieną kompiuterį iš dviejų. Pastarieji (LENOVO) „brangesni ir galingesni negu mano išrinktasis“, tačiau vieną iš jų gausiu už HP kompiuterio kainą. Labai buvo gaila prarasto laiko ir nenorėjau nutraukti sutarties. Buvau girdėjusi gerų atsiliepimų apie kompiuterius, kuriuos man siūlo, todėl nusprendžiau priimti pasiūlymą ir dar palaukti. Juk kaina buvo tokia viliojanti ir dar turėjau laiko laukti. Be to, gavau DAR 10 litų nuolaidą kitai prekei įsigyti. Kas gali būti geriau..?

Deja, rugpjūčio 29 diena buvo „pykčio išsiveržimo“ diena. Kompiuteris manęs nepasiekė. Vėlgi teiravausi konsultantų – kodėl, o jie atsakyti negalėjo, nes neva prekė perduota kurjeriui, o jos pristatymas jau nebe parduotuvės reikalas. Man buvo leista nutraukti sutartį, tačiau buvo beprotiškai gaila tai padaryti, nes kompiuteris turėtų būti pristatytas rytojaus dieną. Praėjus 34 dienoms po užsakymo gavau išsvajotąjį kompiuterį. Atsižvelgiant į pristatymo laiką, atrodė lyg pastarąjį man atvežė ne iš Vilniaus, o tiesiai iš Kinijos. Šiuo atveju galime pamatyti, kokia mūsų Lietuva iš tikrųjų yra didelė.

Man beliko įsirašyti programinę įrangą ir naudotis kompiuteriu, nes man jo jau labai reikėjo – prasidėjo pirmieji studijų metai. Tiesa, viskas taip greit nesusitvarkė, kaip aš tikėjausi. Kompiuteris su programine įranga nepriėmė interneto kabelio, todėl kito specialisto pasiūlymu, programinę įrangą buvo bandoma perrašyti iš naujo – turbūt kažkas nepavyko pirmąjį. Ir po to, kai pagalvojau, jog blogiau negali niekas atsitikti, kompiuteris imdavo ir išsijungdavo įrašinėjimo metu.

Nors jau seniai nebebuvo juokinga, aš visiškai pakrikau. Prašiau konsultantų parduotuvės direktoriaus ar kokio nors asmens, užimančio aukštesnes pareigas, numerio, nes pastarieji kartojo – atvežkite prekę į punktą garantinei peržiūrai. Vežiau prekę į atsiėmimo punktą, tačiau mano tikslas buvo nutraukti sutartį ir atgauti pinigus.

Pirmasis darbuotojas, su kuriuo teko bendrauti aksi į akį, nesileido į kalbas apie pinigų grąžinimą. Jis pareiškė, jog reikės laukti maždaug dvi savaites, kol bus nustatyta, ar kompiuteris sugedo ne dėl mano kaltės. Nesiruošiau laukti nei dienos, o konsultanto visai nedomino mano perskaityti įstatymai apie tai, kad sutartį galima nutraukti per 14 darbo dienų ir grąžinti nekokybišką prekę.

Užsiminus apie vartotojų teises jis mane paragino juos paskųsti ir siūlė laukti garantinio aptarnavimo atstovo. Kol sėdėjau ant palangės, moteris su maža mergaite atvyko atsiimti dviratuko. Pastarasis joms buvo įteiktas ne rožinis, o violetinis. Jos nenorėjo imti rožinio, todėl, kol pareigingieji darbuotojai viską sutvarkė, jos (kol aš sėdėjau) į atsiėmimo punktą sugrįžo du kartus. Nežinau, kaip baigėsi šis pirkimas-pardavimas, bet taip knietėjo pasakyti, jog dviračio neverta imti visai.

Buvo keista, jog man reikėjo laukti tik 20 minučių, nes „piguva.lt“ buvo mane išmokiusi laukti ne dienomis, o savaitėmis. Prie manęs priėjo moteris, paslaugiai pasikvietė į kabinetą, maloniai ir ramiai kalbėjo. Paklausė, kas nutiko, ko aš dabar norėčiau. Negalėjau patikėti, kai ji apžiūrinėdama kompiuterį, ramiai pasakė „gerai“ – sutartis bus nutraukta, pinigai atiduoti. Sutarties nutraukimas užtruko daugiausia 5 minutes ir aš laiminga traukiau namo atsikračiusi „velnio prekės“.

Man reikėjo palaukti dar tris darbo dienas, kad atgaučiau pinigus. Kaip jau tapo įprasta su piguva.lt - 4-ąją darbo dieną mano sąskaita buvo vis dar tuščia. Kai paskambinau vyrukui, kuris tvarkė mano pinigų grąžinimą, jis labai nustebo ir pareiškė, jog ataskaitos rodo – pinigai sėkmingai pervesti jau vakar dieną. Jis nustebo, aš – ne. Kai mano sąskaitos turinys padidėjo, norėjau švęsti – reikalai su parduotuve „piguva.lt“ baigėsi!

Suskaičiavau 45 dienas nuo tada, kai užsisakiau prekę iki tada, kai atvykau nutraukti sutarties. Galbūt man vienai taip atsitiko, bet juk tai gali pasikartoti. Rizikuoti neišdrįsčiau.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.