Emigranto atkaklumas privertė telekomunikacijų bendrovę ištaisyti savo klaidą

"Iš tiesų dėl techninio gedimo liepos-rugpjūčio mėnesiais neteisingai apmokestinome įeinančius skambučius Norvegijoje. Šiuo metu sistema veikia sklandžiai, o visus "Labas" vartotojus, kuriuos dėl šios techninės klaidos neteisingai apmokestinome, jau pasiekė kompensacija į jų "Labas" sąskaitą".

Norvegijos lietuvis ilgai įrodinėjo, kad Lietuvos telekomunikacijų bendrovė neteisingai apmokestina įeinančius skambučius.<br>123rf. asociatyvi nuotr.
Norvegijos lietuvis ilgai įrodinėjo, kad Lietuvos telekomunikacijų bendrovė neteisingai apmokestina įeinančius skambučius.<br>123rf. asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Emigrantas

Oct 20, 2012, 4:02 PM, atnaujinta Mar 15, 2018, 11:40 PM

„Bitė“ teigia, kad „Labas“ numerių detaliosios paslaugų ataskaitos saugomos už dviejų mėnesių laikotarpį, pateikti senesnių duomenų ji neturi galimybės. Tą patį jie skelbia ir „Labas“ svetainėje. Tačiau realiai išklotinę galima pamatyti tik už einamąjį laikotarpį ir iki praėjusio mėnesio pirmos dienos. Kitaip tariant, spalio 2 dieną galima matyti tik vieno mėnesio ir 1 dienos išklotinę. Kadangi žmona taip pat turi „Labas“, patikrinau jos išklotinę. Ten taip pat buvo apmokestinami įeinantys skambučiai bet kaip. Rugpjūčio mėnesį vienas įeinantis skambutis apvalintas minutės, kitas - sekundžių tikslumu. Rugsėjį, berods, jau buvo gerai, tačiau mažai skambučiu buvo, tad išvadų daryti negaliu. O kaip apmokestindavo anksčiau, irgi nėra galimybių pažiūrėti? Ir nors man „Bitė“ kompensavo 20 Lt, tačiau kelias savaites žiūrėjau į žmonos savitarnos puslapį - bendrovė klaidų sistemoje neištaisę, ir apmokestinimas buvo neteisingas. O kai jos numerį pasakiau, tada sutvarkė. Abu numeriai buvo pradėti naudoti skirtingu metu - prieš 4 ir 6 metus, tad darau prielaidą, kad „Bitė“ visa tą laiką galėjo neteisingai apmokestinti visus savo klientus, kurie naudojasi skambučių užsienyje paslauga Norvegijoje, o gal ir kitose šalyse. Ne visi gi savitarnos puslapį tikrinasi! Faktas, kad „Bitė“ man pervedė po 20 Lt už kiekvieną numerį, šitoj vietoj visai neįdomus. Įdomu tik tai, kiek pinigų bendrovė pavogė iš visų savo klientų! Ir tai, kad ji sutvarkė vieno numerio apmokestinimą, o kito netvarkė, kol numerio nesužinojo, reiškia, jog „Bitės“ sistemoje yra netvarka.

Tiesa, abu numeriai dabar yra teisingai apmokestinami. Bet gal tik tie du, kuriais mes naudojamės...

Laura Bielskė, "Bitė" atstovė ryšiams su visuomene

"Iš tiesų dėl techninio gedimo liepos-rugpjūčio mėnesiais neteisingai apmokestinome įeinančius skambučius Norvegijoje. Šiuo metu sistema veikia sklandžiai, o visus "Labas" vartotojus, kuriuos dėl šios techninės klaidos neteisingai apmokestinome, jau pasiekė kompensacija į jų "Labas" sąskaitą".

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.