„Tele2“ ryšys - permainingas lyg orai

Pirmą kartą jie skyrė 10 litų kompensaciją, o šį kartą - 20 litų. Pasirodo jie užtikrina, kad jų ryšys veiks 98 % laiko per mėnesį. Tai reiškia, kad per mėnesį ryšys gali neveikti 14 valandų.

„Tele2” ryšys sutrinka kelis kartus per mėnesį.<br>V. Balkūnas
„Tele2” ryšys sutrinka kelis kartus per mėnesį.<br>V. Balkūnas
Daugiau nuotraukų (1)

Andrius Stitilis

Dec 8, 2012, 8:18 PM, atnaujinta Mar 14, 2018, 6:53 PM

Pirmą kartą jie skyrė 10 litų kompensaciją, o šį kartą - 20 litų. Pasirodo jie užtikrina, kad jų ryšys veiks 98 % laiko per mėnesį. Tai reiškia, kad per mėnesį ryšys gali neveikti 14 valandų.

Paklausus, kada bus galima naudotis „Tele2” paslaugomis, konsultantas teigė nežinantis. Taigi, per 3 valandas nuo gedimo registravimo jie nežinojo, kada viskas bus sutvarkyta. Ryšys su konsultantu nutrūko pokalbio metu, dėl jų paslaugų kokybiškumo.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.