Pamatęs kainų skirtumą, nusprendžiau grįžti į parduotuvės salę ir pasitikslinti, kokia buvo vienos pakuotės kaina. Tai, ką pamačiau grįžęs, labai nemaloniai nustebino. Dideliu šriftu parašyta kaina rodė, kad turėčiau mokėti 2,49 Lt, o aukščiau kainos, smulkiai įskaitomu šriftu, buvo pažymėta, kad ši kaina galioja atsiskaitant su (neaišku kokia) kortele. Taip pat mažesniais šriftais buvo nurodytos dar dvi kainos, akcijinė - 3,99 Lt ir įprasta - 4,99 Lt.
Taigi sumokėjau kaina ne tą, kuri buvo nurodyta dideliu šriftu, o tą, kuri buvo mažesnio šrifto ir sunkiau pastebima. Ligi šiol su tokiu nesąžiningu kainų pateikimu nebuvau susidūręs. Yra įprasta, kad tikra prekės kaina, kurią moka pirkėjas, yra pateikiama aiškiai, nenustumiant jos į antrą planą, sumažintu šriftu.
Raminta Stanaitytė-Česnulienė, „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė:
„Kaip ir matote nuotraukoje, aiškiai nurodytos 3 skirtingos kainos.Viena kaina - kiek įprastai kainuoja ši prekė. Kita - kaina su nuolaida VISIEMS pirkėjas, ir dar mažesnė kaina su didesne nuolaida - LOJALIEMS (t.y perkantiems su „Rimi“ lojalumo kortele) pirkėjams. Šalia net vizualiai pavaizduota, kaip ta kortelė atrodo. Papildomą informaciją apie ją gali pateikti bet kuris darbuotojas, taip pat pilną informaciją apie tai galima rasti mūsų internetiniame puslapyje.
Manome, kad kainų pateikimas yra ir aiškus, ir sąžiningas. Savo lojaliausiems pirkėjams reguliariai siūlome didžiausias nuolaidas ir mažiausias kainas. Visiems kitiems pirkėjams taip pat siūlome įvairių nuolaidų. Pirkėjas gali rinktis.“
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.