Tačiau aš nežinojau, kad „Ryanair“ turi širdį. Nutiko klasikinė „Ryanair“ problema - pirkome lėktuvo bilietus ir pražiopsoję sumaišėme vieno keliaujančio asmens pavardę. Logika paprasta - su sumaišyta pavarde esantis žmogus neegzistuoja. Netrukus skambinau į „Ryanair“ telefono liniją, kur mokėdamas 50 centų už minutę po 8 minučių sulaukiau savo eilės, o atsakymas buvo greitas ir skausmingas - pavardę keičiam už 400 litų.
Pamatęs, kad per telefoną mano skausmo niekas nesupras, nusprendžiau vykti tiesiai į oro uostą, ten demonstruoti savo suglumusį veidą ir prašyti atleidimo. Keista, tačiau buvau išklausytas, konsultantė mane nuramino ir patikino, kad viską išspręsime. Ir išsprendėme. O svarbiausia, tai man nieko nekainavo. „Ryanair“ turi širdį, o man padėjusi konsultantė pasakė: „Tikiuosi, už tai man galvos bosas nenuims.“
M. Mikelėnas rašo tinklaraštį „Kanarėlės“.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.