Krepšinio rungtynes sugadino vulgarios mergelės ir „Fanų dešrelės“

Į Kauno „Žalgirio“ areną sekmadienio vakarą susirinko tūkstančiai krepšinio gerbėjų. Į rungtynes su Gruzija žmonės atvyko tarsi į šventę. Buvo daug šeimų su vaikais. Visi norėjo gražiai atsisveikinti su rinktine ir palinkėti sėkmės Europos krepšinio čempionate Slovėnijoje. Renginio pradžia buvo puiki. Už širdies griebiantis himnas, gražus žaidimas, taiklūs metimai, audringos sirgalių ovacijos. Tačiau prasidėjus pertraukai mane papiktino rinktinės rėmėjų sumanymas - būrys jaunų merginų ėmė dalinti žiūrovams dešreles.

Daugiau nuotraukų (1)

Dovilė Valytė

Sep 2, 2013, 12:23 PM, atnaujinta Mar 1, 2018, 2:55 PM

Neslėpsiu, reginys mane šokiravo ir pasirodė absurdiškas. Per rungtynių Lietuva-Gruzija pertrauką arenoje pasirodė „Krekenavos agrofirmos“ produkciją reklamuojančios merginos. Jos žiūrovams ėmė brukti „Fanų dešreles“. Man buvo šlykštu žiūrėti į vulgariai apsirengusias merginas. Tai buvo tarsi pasityčiojimas iš moteriškumo. Drabužiai vos vos dengė merginų sėdmenis. O jų veidai buvo persikreipę, buvo galima suprasti, kad joms nepatinka toks vaidmuo. O aš suabejojau, ar jos išvis supranta, ką reklamuoja - akcija stipriai dvelkė diskriminacija.

Pirmas įspūdis buvo toks, kad dešrelės turi būti dalijamos daugiausia vyrams. Kodėl? Galbūt atsakymą geriausiai žino šio reklaminio šou sumanytojai. Jie norėjo, kad „Fanų dešrelės“ atitektų vyriškajai auditorijai.

Man buvo nejauku matyti, kai vulgariai apsinuoginusi mergina kiša tas dešreles vaikams.

Kas bus toliau? Gal į rungtynes turėjo įleisti asmenis nuo 18 metų arba bent prieš pertrauką įspėti, kad dabar vyks akcija N-14?

Kokį pavyzdį reklamos kūrėjai ir krepšinio šventės organizatoriai rodo jaunimui? Kodėl jie taip šlykščiai į Lietuvos „antrąją religiją“ bruka savo dešreles?

Aš turiu jaunesnę sesutę. Ji - šeštokė. Ką turėčiau jai pasakyti, kai ji manęs klausia: „Kodėl tos merginos taip apsirengusios? Ar galėčiau su tokia apranga nueiti į mokyklą?“.

Baisu.

Ką apie mūsų visuomenę galvoja verslininkai?

Šeimos vertybės visiškai nebranginamos, į paviršių iškeliamas purvas. Tai atviras žmonių bukinimas. Nejaugi žmonės visai nebemąsto? Esam kvaili, kad pasiduodame tokiam vaizdui?

Aš neragavau tų dešrelių, bet patikėkit, jei žmonės, kurie atsakingi už šią reklamą, nieko geriau nesugalvoja, o tik sukuria vaizdą iš raudonųjų žibintų kvartalo, tada man aišku, kokio skonio bus tos dešrelės. Pigūs reklamos triukai - pigi prekė - neskanus produktas. Ar verta jį pirkti?

Aš suprantu, kad negaliu drausti reklamos, bet prieš varžybas tikrai norėčiau žinoti, ar galiu į jas ateiti su vaikais.

Ten, kur mano šeimos laukia tokie pasibjaurėtini reginiai, mano šeimai vietos nėra.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.