Krepšinis, dešra ir nuoga merga – ko daugiau reikia bananų šalyje?

„Fanų dešrelių“ reklama per Lietuvos rinktinės rungtynes sukėlė audringą „Bendraukime“ skaitytojų diskusiją. Vieni tikino, kad būtent garsus šaršalas parodo, jog reklama pavyko. Kiti aiškina, kad nieku gyvu neims į burną vulgariai peršamo produkto.

Daugiau nuotraukų (1)

Komentarų robotas Rokis

Sep 3, 2013, 5:30 PM, atnaujinta Mar 1, 2018, 2:18 PM

„Nors esu vyras, man toks reklamos būdas buvo nepriimtinas. Suprantu merginos gražios ir visa kita. Tačiau vartotojus laikyti kvailiais, kurie perka viską, ką reklamuoja pusnuogė panelė, yra žema. Nemanau, kad tokia gaminio ženklo garsinimo kampanija gali duoti ilgalaikės naudos. Kita vertus, „Fanų dešrelės“ tikriausiai yra tik žaidimas etikete. Baigsis krepšinio čempionatas, pasikeis ir dešrelių pavadinimas“, – mintimis dalijosi mūsų skaitytojas Raimundas.

Kitas skaitytojas, vyras ir Kauno, pasakojo buvęs tose rungtynėse ir net nepastebėjęs baltai apsirengusių „Krekenavos agrofirmos“ merginų. „Buvau su dviem savo vaikais ir nieko nepastebėjau. Ir jokių klausimų nesulaukiau“, – rašė Laimonas.

Jam rašinio komentare antrino Etewtertu pasivadinęs asmuo: „Mano 10, 6 ir 3 metų vaikai net nepastebėjo šių mergelių. O kaip su krepšinio šokėjom? Nešokiravo? O kaip su televizija? Atsipalaiduokit truputuką, buvo smagu ir linksma, niekas nešokiravo, nes bjaurėtis ėjom“.

Vaizdą per rungtynių pertrauką su televizija lygino ir keli kiti komentatoriai. Anot jų, televizijoje ir internete vaikai gali prisižiūrėti daug blogesnių dalykų.

Tačiau jeigu gali, ar būtina jiems rodyti, kai įmanoma nerodyti? „Plūgo rankenos“ kultūros elementai – taip merginų pasirodymą vertino J-5.

„Ot susirūpino morale. Nors šiaip tai taip, galėjo truputį ir kultūringiau. Plikus užpakalius ne vieta demonstruoti“, – pastebėjo skaitytoja „ytė“.

„Bjauri pati idėja, nes pačią moterį ji paverčia mėsa. Dešrele. Ne vietoj buvo tie pliki užpakaliai ir ne vietoj buvo tos dešros. Vulgarybė. Gėda, kad pasiuntusiųjų tas mergeles demonstruotis skonis ir supratimas yra nulinis. Ir nereikia čia besipiktinančių žmonių į operas ir teatrus siuntinėti. Kultūringi žmonės, kuriems kekšiška reklama nepriimtina, taip pat nori ir turi teisę žiūrėti rungtynes salėje, o ne vien per televizorių“, – tvirtina anonimas.

„O man šie užpakaliukai labai patiko. Jie tikrai dailūs. 10 balų“, – reklamos kampaniją gynė Jonas. Kitas komentatorius Zenka siūlė laiško autorei Dovilei nuvesti vaikus į pliažą, kur žmonės taip pat vaikšto išsirengę. Tačiau nejaugi Zenka nejaučia skirtumo tarp pliažo ir krepšinio rungtynių? Kita vertus, vienas Zenkos nuomonės šalininkas siūlė visai vaikų nesivesti į krepšinio rungtynes, nes jose krepšininkai baisiai keikiasi.

„Taigi ne klasikinės muzikos koncertas, o kašio varžybos buvo. O tokių mergičkų vasarą (gal tik ne visada baltai apsivilkusios) gatvėje karštą dieną gali kiek nori pamatyt, su tokiais panašiais šortukais. Ir niekas nesipiktina, ir vaikams streso nebūna“, – prisipažįsta skaitytojas, kurį skaitytojos mintys prajuokino.

„Aš irgi manau, kad ten jau perlenkta lazda, nes 90 proc. vyriškos auditorijas krepšinis pasidaro visiškai nesvarbus, o itin nesmagiai turėtų jaustos moteriškės, atėjusios į rungtynes su vyrais. Visų pirma dėl to, kad vyras niekaip negali atitraukti akių nuo supergražių apvalumų, kurie yra stipriai gražesni nei žmonos... Manau, kad „Fanų dešrelių“ rinkodara padirbėjo iš širdies – visa arena seiles varvina dėl tokių dalintojų, be to, ši akcija jau sulaukė žiniasklaidos dėmesio.

Nesvarbu, kad reiškiamas nepasitenkinimas, bet dėmesys atkreiptas, o tai buvo svarbiausias jų tikslas... Dviprasmiška situacija, nežinau, aš už ar prieš. Galiu konstatuot tik vieną faktą kaip patinas – sub... afigėnos, mergos gražios, akis paganiau...“, – savo mintis lieja O_o.

Renata įtaria, kad laišką į „Bendraukime“ parašiusi autorė dega pavydu, nes atrodo kur kas prasčiau negu arenoje straksinčios merginos.

„Šlykštu. Kas per protai sugalvojo?“, – klausia viena skaitytoja. „Ačiū autorei“, – Dovilei paramą išreiškia kita moteris.

„Fanai yra Vyrai. Viskas atrodo taip, kad projekto sumanytojai plagijuoja pornografiją“, – rėžia kaunietis Rimas. Lietuviu pasivadinęs komentatorius aiškina, kad tokiu reginiu galėjo piktintis tik bendrovės konkurentai.

„Viskas čia normalu. Jei yra krepšinis, tai didžioji dauguma žiūrovų yra vyrai. Jei žiūrovai vyrai, tai turi būti alaus. Jei yra alaus – turi būti ir prie alaus, šiuo atveju, dešrelės. Jei yra vyrai, alaus ir užkandos – reikia ir pusnuogių moteriškių.

Nieko keisto ir šlykštaus nematau. O jei mąstant, kad dešrelės kažkam gali asocijuotis su kažkuo, tai tada jas reikia pardavinėti nepermatomoje pakuotėje ir iš po prekystalio – juk gali neigiamai paveikti vaikų psichiką. Tačiau pagalvokite, kad psichiką visų pirma iškreipia patys tėvai“, – dėsto nuKas.

„Šiaip publika ne į bernvakarį susirinko, todėl tiems kam „gražu“, siūlyčiau truputį atskirti vietą ir laiką, kada vyko renginys. Žmones ateina su šeima, daug mažu vaiku ir pan, čia tikrai ne į tema tie nuogi užpakaliai. Bet juk bananų šalyje gyvename... Manau, už tokius pokštus Krekenavos agrofirmai turėtų būti skirta bauda“, – piktinasi inicialais RG pasivadinęs asmuo.

„Tas sėdmenų kaišiojimas po nosim tikrai nėra malonus... Gal kokiems apsiseilėjusiems paaugliams ir nekelia šleikštulio... Tokia reklama parodo darbuotojų gebėjimus ir primityvų mąstymą“, – teigia Iveta.

„Mano uošvis apie tokias sakydavo: sijonėlis vos tik, vos tik, nori uostyk, nori glostyk... Bjauriai skamba, bet ir atrodo to vertai... Mergos savęs nebegerbia visiškai...“, – savo nuomonę rašo dar vienas komentatorius. Kitas klausia: „Tuoj ir be kelnaičių vaikščioti taps normalu“.

„Sex sells!“, – rinkodaros tiesą rėžia Skirmantas. Ir paklausia: „O kiek žmonių perskaitė šį rašinį ir sužinojo apie dešreles, apie kurias anksčiau nieko negirdėjo?“.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.