Laiškas R.Juknevičienei: kada išpildysite pažadus kauniečiams?

Praėjo metai, kai mes vėl išrinkom į Seimą Rasą Juknevičienę. Savo reklaminiame žurnale p. Rasa rašė, kad vienas didžiausių iššūkių Žaliakalnyje yra nesutvarkytos, duobėtos gatvės ir kad reikia padidinti pinigų dalį gatvėms tvarkyti.

Kauno gatvės.<br>V.Sakalausko nuotr.
Kauno gatvės.<br>V.Sakalausko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Viktoras Sakalauskas

Oct 10, 2013, 12:45 PM, atnaujinta Feb 21, 2018, 7:18 AM

Baigėsi rinkimai. Pažadai pamiršti. Kur ir prisiminsi, jeigu jai reikia rūpintis Baltarusijos, Afganistano, Izraelio, Korėjos, Uzbekistano, JAV ir Šiaurės Europos šalių problemomis, kuriuose ji yra tarpparlamentinių ryšių grupės narė. O dar kur pareigos Moterų parlamentinėje grupėje, NATO delegacijoje.

Praėjo metai . Deja, duobių tik padaugėjo. Sutvarkytos kelios gatvės, o likusios visai netvarkomos. Tokios gatvių būklės nebuvo net ir per didžiausia krizę. Miestas tapo pasaulio duobių sostine. Apie jas internete daugiau nei pusė milijono straipsnių!

Mieste pasirodė didžiuliai stendai, kur savivaldybė skundžiasi, kad iš 200 milijonų litų, surenkamų Kaune už degalų akcizą, per metus miesto gatvėms grįžta vos 10 milijonų. Taip miesto savivaldybė nori mus paversti įkaitais kovoje su vyriausybe dėl lėšų gatvių priežiūrai.

Tai tiesa, ypač kai palygini užmiesčio kelių ir gatvių stovį. Atrodo, kad mes esam antrarūšiai Lietuvos gyventojai.

Tačiau čia yra tik dalis tiesos. Mane stebina ir neūkiškumas, strategijos nebuvimas. Keletas pavyzdžių:

– Juozapavičiaus prospektas, į kurį investuota nemažai milijonų, susprogdinus tiltą ilgiems metams tapo akligatviu.

– Parodos gatvė – prieš kelius metus buvo iš esmės remontuota, o pernai vėl iš naujo – nauja danga, nauji bordiūrai, šaligatviai, apšvietimo stulpai.

– Nuokalnės gatvė. Na, buvo keletas padangoms mirtinų duobių, kelis mėnesius vairuotojai žalojo padangas, o po to, vietoj to, kad užlygintų duobes, buvo visa gatvė naujai asfaltuota. Tas pats ir su Aušros gatve.

– Prieš kelerius metus važinėjo speciali mašina, kur vienas darbininkas per kelias minutes užpildavo duobę asfaltu. Dabar, jei kur ir tvarko, tai dirba didelės brigados, o apie kokybę, kaip į vandenį pilamas asfaltas, pažiūrėkit „YouTube“.

Skelbiami konkursai dėl Laisvės alėjos, Rotušės aikštės rekonstrukcijos, bet jei trūksta lėšų, vis dėlto reikėtų pirmiausia užtikrinti minimalią kitų gatvių būklę. Neprašom mes ištisinio gatvių asfaltavimo, naujų bordiūrų ir šaligatvių, bet nors užlyginkit didžiausias duobes.

Valdininkų abejingumą rodo kad ir toks pavyzdys: prie Kapsų gatvės 96-ojo namo sulanksčiau automobilio karterį. Paskambinau miesto tvarkymo skyriui – ten liepė paskambinti Kauno švaros avarinei tarnybai – avarinė tarnyba pažadėjo nufotografuoti duobę ir persiųsti savivaldybei. Vėl skambutis Tvarkymo skyriui- pasiūlė kreiptis į seniūniją. Seniūnija atsakė, kad savivaldybės patvirtintame gatvių tvarkymo plane Kapsų ir Zarasų gatvių duobių remontas 2013-2014 metais išbrauktas. Reiškia, mašinas dar teks laužyti ne vienus metus.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ką reiškia kandidato R. Žemaitaičio pasitraukimas iš Seimo?