Pastangos turėti gražią odą baigėsi košmaru

Problemišką veido odą turinčios Viktorijos bandymai pasigražinti baigėsi skaudžia nesėkme. Susiviliojusi Lietuvoje tiesioginiu pardavimo būdu platinamos kosmetikos priemonėmis mergina tvirtina likusi tik dar bjauresniu veidu. Pasiūlytos priemonės išsausino ir išmušė dėmėmis veidą, kurį dabar tenka gydytis medicininiais tepalais ir kompresais. Kad pasiūlytos kosmetikos priemonės galėjo netikti, neslepia ir kompanijos konsultantė. Tačiau ši stebisi, kad grąžinti pinigus - maždaug 400 Lt - reikalavusi mergina kažkodėl atidavė beveik tuščius veido priemonių buteliukus.

Daugiau nuotraukų (1)

Gabrielė Burbienė

Dec 14, 2013, 8:07 PM, atnaujinta Feb 19, 2018, 8:05 PM

„Seniai galvojau kažką padaryti veidui, kad jis būtų gražesnis. Turėjau spuogų, randelių, likusių nuo spuogų ir labai norėjau bent kažkiek jį pasigražinti. Kartą rugsėjo pabaigoje mama pasiūlė sudalyvauti „Mary Kay“ paskaitoje.

Iš karto sutikau, nes, žinoma, galvojau, kad jie man padės susitvarkyti su veidu, ir jis taps gražesnis.

Paskaita truko apie valandą. Per ją daug ką pasakojo apie odos priežiūrą ir buvo galima jas išmėginti“, - laiške „Bendraukime“ rašė Viktorija.

Pasibaigus paskaitai „Mary Kay“ direktorė-konsultantė J.S. pasiūlė Viktorijai įsigyti veido priežiūros priemonių. Pasiūlyto rinkinio kaina siekė beveik 300 litų.

„Mes su mama svarstėme, galvojome, ar verta, bet visgi mus įtikino nusipirkti tas priemones. Konsultantė teigė, kad nusipirktų priemonių užteks maždaug 9 mėnesiams, o po pusės metų turėsiu lygiai tokį pat gražų veidą kaip jos pačios“, - rašė Viktorija.

Konsultantė sutiko, kad 18-metė Viktorija už kosmetikos rinkinį sumokės trimis dalimis – kas mėnesį po maždaug 100 Lt.

„Naudojau tas priemones, viskas pradžioje buvo kaip ir gerai, tačiau jau lapkritį mano oda kažkodėl pradėjo sausėti. Aš galvojau, kad tikriausiai čia taip turi būti, gal oda valosi ar kažkas panašaus. Bet bėgo lapkričio dienos, tai mažiau, tai vėl daugiau oda sausėdavo. Po to pradėjo niežtėti. Truputį sunerimau, pasikalbėjau su mama ir nusprendėme, kad reikėtų paskambinti konsultantei“, - teigė Viktorija.

Konsultantė nurodė atvykti į jos biurą, kur galės apžiūrėti Viktorijos veidą. „Laiko nueiti neradau, nes ir mokausi, ir dirbu. O gruodį oda dar labiau išsausėjo ir niežėjo, o „Mary Kay“ priemonės, kai jas tepdavau, man grauždavo veidą. Tada mama vėl paskambino, ir jau tada reikėjo laiko atrasti - nori ar nenori, nes taip ilgiau tęstis nebegalėjo“, - pripažįsta mergina.

„Mane apžiūrėti turėjo J.S., kadangi ji mano konsultantė. Bet mane pasitiko visai kita konsultantė. Ji pasakė, kad J.S. turi reikalų. Ten buvo ir kitų konsultančių. Pamačiusios mano tokį sausą veidą jos nelabai galėjo patikėti, kad tai - nuo jų kompanijos priemonių. O aš galvojau - nuo ko gi daugiau galėtų, jeigu daugiau visai nieko nenaudoju?

Tuomet man uždėjo kaukę, kuri drėkina odą, tepiausi kremu, kurį man davė. Bet užsidėjus kaukę man pradėjo labai griaužti veidą, o konsultantė pasakė, kad pagrauš minutę dvi ir nustos, čia neva taip turi būti. Aš taip pat turėjau pasiėmusi su savimi tas priemones, kurias anksčiau pirkau. Galvojau, gal man pakeis kitomis priemonėmis. Tačiau konsultantė vietoj to pasiūlė įsigyti kitas dvi priemones, kurias dabar jau turėtų atstatyti mano veido odą“, - rašė Viktorija.

Už dvi papildomas veido priemones Viktorija turėjo sumokėjo 117 litų, vėl sutarė, kad mokės dalimis. O senųjų priemonių merginai nepakeitė, nes jau buvo išnaudota daugiau nei pusę indelio. „Buvo keista, mat mano pirmoji konsultantė buvo sakiusi, kad jeigu kažkas netaip, „Mary Kay“ visuomet grąžina pinigus“, - rašė Viktorija.

Grįžusi namo mergina tikina viską dariusi taip, kaip nurodė antroji, ją tą dieną apžiūrėjusi konsultantė. „Ir kaip jūs galvojat, naktis buvo bemiegė. Veidą nusikasiau iki skausmų, griaužė, degino, skaudėjo, traukė, nesupratau, kas vyksta. Atsikėlusi pamačiau savo veidą ir išsigandau. Mano veidas buvo visas išmėtytas raudonomis dėmėmis, man jį skaudėjo, degė visas veidas, akys buvo ištinusios, vokai nukritę“, - rašė Viktorija.

Merginai buvo nepatogu net išeiti į gatvę ir mokyklą, anot jos, ji atrodė „lyg sudaužyta“.

Netrukus išsigandusi Viktorija kartu su mama nuvyko į infekcinę ligoninę.

Mane pamačiusi gydytoja iš karto išrašė vaistų, tepalų, kompresų ant veido ir griežtai uždraudė naudoti tą kosmetiką. š likau ir nusivylusi, apgauta, ir baisiai atrodanti. Žmonės gatvėje praeidami bent po kartą vis dar atsisukdavo į mane pažiūrėti. Jaučiausi klaikiai“, - neslepia šviesiaplaukė.

Tačiau Viktorija vis tiek nutarė ieškoti sprendimo. Iš ligoninės nuvyko į „Mary Kay“ biurą.

„Prieš tai J.S. man buvo sakiusi, jog serga, tačiau radau ją biure. Mane pamačiusi ji neteko žado. Kai pradėjome kalbėtis, konsultantė pakartojo netikinti, kad mano veidas taip pasikeitė dėl „Mary Kay“ priemonių, bandė mane prigauti, kad naudoju dar ir kitas priemones. Tada teigė, kad gal taip atsitiko dėl maisto“, - teigė Viktorija.

Galiausiai kosmetikos konsultantė sutiko sugrąžinti Viktorijai pinigus už įsigytas priemones.

„Bet man moralinės žalos jau niekas negali atlyginti. Ta konsultantė mane įvarė į depresiją. Gydausi namuose visokiais vaistais, tepalais ir kompresais ant veido. Labai tikiuosi, kad pagerės ir galėsiu džiaugtis savo veidu tokiu, kokį kažkada turėjau“, - viliasi mergina.

Lrytas.lt susisiekus su „Mary Kay“ konsultante J.S., ši patvirtino, kad tokia istorija per visą jos, kaip konsultantės karjerą, pasitaikiusi pirmą kartą.

„Mūsų kompanija duoda šimtaprocentinio pasitenkinimo garantiją. Ir pardavimo metu pasakoma, kad jeigu bus kažkas negerai, reikia iš karto kreiptis, mes grąžiname pinigus. Tačiau Viktorija vis neprisiruošė iki manęs ateiti. Galiausiai atvyko kartu su mama, kuri labai emocingai į viską reagavo. Bet aš sutikau pinigus grąžinti, nors man Viktorija atidavė beveik tuščius veido priemonių buteliukus“, - lrytas.lt sakė „Mary Kay“ konsultantė, nesutikusi, kad būtų atskleista jos vardas ir pavardė.

Konsultantė svarstė, kad Viktorija sumaišė kelių kompanijų veido priemones ir gavosi nenumatyta reakcija. „Aš vaikui sakiau, kad nieko nemaišytų, bet ji, kaip pati prasitarė mano kolegei, kažką dar naudojo“, - aiškino J.S.

Paklausta, ar naudojant „Mary Kay“ priemones negalima naudoti kitų kompanijų produktų, J.S. sakė, kad tokia „rekomendacija patvirtinta moksliškai“. „Visada rekomenduojama naudoti vienos kompanijos sistemą, tik tuomet bus geriausias rezultatas“, - teigė konsultantė.

Be to, J.S. tvirtino, kad Viktorija pati kalta, kad delsė susitikti. „Jeigu būtų buvę tikrai blogai, ne nebūtų tiek laukusi. O galiausiai grąžino beveik tuščius buteliukus. Nepaisant to, sutikau ramia sąžine grąžinti visus pinigus“, - pasakojo „Mary Kay“ konsultantė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.