„Gėda Pelėda“ – mums tikrai ne gėda!

Šiandien „Bendraukime“ pasirodė vienos klientės nusiskundimas dėl „Gėda Pelėda“ rankinės „Pirmoji Pelėda“ kokybės. Negalime tylėti ir norime išsakyti savo nuomonę šiuo klausimu.

Daugiau nuotraukų (1)

Kristina Lisauskė

May 29, 2014, 4:08 PM, atnaujinta Feb 13, 2018, 9:39 AM

1. Klientė kreipėsi į mus dėl tariamo rankinės broko, kuris pasirodė po 10 mėnesių kasdienio daikto nešiojimo. Giliu mūsų įsitikinimu, ši rankinė, kaip ir visos „Gėda Pelėda“ rankinės, iš dirbtuvių iškeliavo puikios kokybės ir niekaip nepažeista, o klientė rankinę pažeidė mechaniškai. Klientei buvo paaiškinta, jog rankinės broko nėra, tačiau mes mielai suteiksime atnaujinimo paslaugas pagal jos pageidavimą.

2. Visada ieškome kompromisų, bet klientė pasirinko grubų ir puolamą toną, nepaisant mūsų lankstumo jos atžvilgiu. Klientė nusprendė kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Mums šis sprendimas pasirodė logiškas, nes būtent ši organizacija turėtų įrodyti mūsų teisumą.

3. Vadovaujantis sveiku protu ir logika, yra suvokiama, kad plonos odos rankinė nėra skirta nešioti sunkiems nešuliams. Nepaisant to, esame testavę rankinę su didžiuliais apkrovimais ir tai nepadarė jokios įtakos jos kokybei.

4. Galima teigti, jog turėjome tiesiog pakeisti rankinės rankenas ir išvengti šios situacijos. Mes visada linkę spręsti konfliktines situacijas kliento naudai, tačiau neketiname leisti piktnaudžiauti kliento padėtimi ir pelnytis mūsų sąskaita. Yra tam tikros logikos bei bendravimo etikos ribos, kurias peržengus, sieksime įrodyti savo teisumą ir neisime lengviausiu keliu.

5. Laiko turėjome nedaug, bet į šį incidentą žiūrime labai rimtai ir jau spėjome apklausti dalį mūsų rankinės “Pirmoji Pelėda” rankinių savininkių, kurios rankinę įsigijo gana seniai. Štai keletas komentarų:

Simona Nainė: „Neįsivaizduoju, ką reikia daryti rankinei, kad ji atrodytų kaip klientės nuotraukoje. Mano rankinė kokybiška ir atlaiko kelias koncertinių batų poras, kosmetines ir knygas vienu metu“.

Inga Ruzgienė: „Nešioju ją visur, dedu savo ir vaikų daiktus, nešioju ne kaip rankinę išėjimui į miestą, o kaip pirkinių krepšį. Labai patogus rankinės plotis. Esu patenkinta ir neturiu prie ko prikibti.“

Ugnė Skonsmanaitė: „Mano rankinė atrodo, kaip nauja, nors turiu ją jau trečią sezoną. Joje visad nešuosi kompiuterį, bet nepastebėjau, kad tai pakeistų rankinės ar rankenų formos. Man labai patinka odiniai dirbiniai, žinau, kad juos reikia ir patausoti, nes tai yra savaime suprantamas dalykas, tačiau pastebėjau, kad GP rankinės nėra lepios, bet visgi sveika nuovoka turi išlikti kalbant apie odinius gaminius.“

Edita Janickienė: „Esu jauna mama ir nešioju savo rankinėje daug visko. Iki šiol ji atrodo puikiai, jokių nusiskundimų neturiu“.

6. Esame į situaciją įsigilinę iš esmės ir šiuo metu konsultuojamės su teisininkais apie ieškinio klientei teikimą dėl žeidžiančių mūsų dalykinę reputaciją teiginių, kurie neatitinka tikrovės.

Neatmetame galimybės, jog tai galėtu būti ir nešvarūs konkurentų žaidimai, siekiant apjuodinti mūsų prekės ženklą.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.