Pirkėjus šiurpino sužvėrėjęs parduotuvės vadovas

Anądien dar kartą įsitikinau savo parduotuvės vadovo kompetencija. Situacija labai paprasta. Darbuotoja per klaida pirkėjui pasvėrė gabaliuką kumpio kitu kodu. Tuo tarpu pro šalį ėjo parduotuvės vadovas. Taip, puikiai suprantu, – pastabas sakyti reikia, norint užtikrinti kokybišką darbą. Tačiau tikrai ne tokiu būdu.

Daugiau nuotraukų (1)

Gabija

2014-06-02 11:12, atnaujinta 2018-02-13 07:01

Vadovas pradėjo net ne rėkti, o staugti ant tos darbuotojos. Kliuvo ir to skyriaus vedėjai. Penktadienis – pirkėjų apstu, tad visi viską stebėjo ir viską girdėjo.

Netekusi amo darbuotoja bandė išlementi „atsiprašau, suklydau“, tačiau vadovas vis tiek neleido įsiterpti ir toliau šaukė.

Vadovas, kuris pavaldiniams turi but pavyzdžiu, mokytoju, vedliu, filtru ir galų gale žmogumi, dar prieš nutinkant šiai situacijai, peikė administracijos darbuotojus dėl jų kompetencijos. Šiuo atveju, buvo paliestos žmogaus teisės ir orumas.

Ir visa tai ir dar daugiau kiekvienas kenčia visa savaite už juokingus 1000 Lt per mėnesį „ant popieriaus“.

Ačiū prekybos sistemai ir vadovybei!

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.