Aš, būdamas nepatyręs ir patiklus, sutikau su kaina. Grįžęs išgirdau kainą - lygiai 200 Lt. Į galvą šovė mintis pasiimti kainų išrašą ir parodyti tėčiui. Vadybininkas suglumo, tačiau išrašą davė.
Grįžęs namo pamačiau keistą dalyką. Išraše aiškiai matosi, kad žarna nebuvo keičiama, o tik sulopoma, ir kad kaina gautųsi lygiai 200 Lt buvo prirašyta 64 vienetai neaiškios kilmės dirželių.
Vien faktas, kad iš tokių nelygių sumų gavosi lygiai 200 Lt, jau daug ką pasako. Neaišku, ir kiek iš tikrųjų laiko jie dirbo, bet esmė tokia, kad pamatę mane, jauną, nepatyrusį vairuotoją, nusprendė apgauti. Labai negražu.
***
Sigitas Jurgaitis, Vilniaus automobilių namų vadovas:
„Man labai keista, kad šis žmogus vaizduoja nustebusį. Mes jam jau grąžindami automobilį viską paaiškinome – kad teko iš privataus asmens pirkti žarnelę ir nebuvo kaip jos atspindėti sąskaitoje. Todėl įforminome kaip aušinimo sistemos remontą, o kad suma išsilygintų ir atitiktų naujos žarnelės kainą, pridėjome 64 vienetus dirželių.
Norėjome padėti klientui, nes jeigu būtume užsakinėję iš tiekėjų naują žarnelę, būtų reikėję laukti gal savaitę. Tačiau dabar išėjo, kad padarėme sau meškos paslaugą.
Apmaudu, kad nori padaryti žmogui gera, o jis piktinasi ir dar jaučia malonumą“.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.