Nuotykis Šiaulių autobusų stotyje kaunietei ištampė nervus

Esu mergina, gyvenanti Kaune ir turiu draugę Šiauliuose. Vis planuodavau,bet neišeidavo man jos aplankyti. Ir kaip tik pasitaikė šilti laisvadieniai. Čiupau rankinuką, keletą rūbų ir sėdau į autobusą.

Kaunietė nesuprato, kur dingo jos lauktas autobusas.<br>T.Stacevičiaus asociatyvi nuotr.
Kaunietė nesuprato, kur dingo jos lauktas autobusas.<br>T.Stacevičiaus asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Indrė

Jun 19, 2014, 3:31 PM, atnaujinta Feb 12, 2018, 4:46 PM

Svečiavausi smagias tris dienas. Linksma ir patenkinta mano viešnage draugė palydėjo mane į Šiaulių stotį nusipirkti bilieto ir sulaukti autobuso, keliaujančio į Kauną.

Nuėjome prie kasos, susimokėjome, kasininkė padavė bilietuką ir pabrėžė: laukite prie 6-os aikšteles. Taip buvo parašyta ir ant bilieto - 6-ta aikštelė, 15 val.

Laukiam, laukiam, bet likus 15 min. iki išvažiavimo atvyko į mano laukiamą aikštelę autobusas, keliaujantis į Berlyną.

Paklausiau, ar kartais nevažiuojate pro Kauną. Atsakymas neigiamas. Na ką, laukiam toliau.

Jau Berlyno autobusas išvyko, aikštelės tuštėja, o man neramu darosi - maniškio autobuso kaip nėra taip nėra. Nuskubėjau atgal prie kasininkių teirautis, ar vėluoja vairuotojas.

Darbuotojos nusiuntė prie informacijos, o ten sėdinti moteris gūžčioja - nieko nežino. Teiraujasi kasininkės, toji atsako, kad jau seniai mano lauktas autobusas išvažiavo iš kitos aikštelės ir siūlo pirkti nauja bilietą.

Kas smagiausia, kad tai man pasakė ta pati kasininkė, iš kurios pirkau bilietą prieš tai.

Kai pabandžiau grąžinti senąjį bilietuką ir išsikeisti į naują, ant manęs užkriokė, kad „mes to nedarom, čia ne mūsų kaltė, kreipkitės į „Kautrą“.

Iškilo klausimas, ar tikrai „Kautra“ kalta, kad Šiaulių autobusų stotyje dubliuojasi 6-os aikštelės autobusų išvykimo laikas ir ar to neturėtų žinoti darbuotojai ir informuoti keleivius dėl nesusipratimų bei gresiančių dvigubų mokėjimų.

Nieko. Skaudama širdimi ir skurdžiu piniginės turiniu nusipirkau kitą bilietą. Draugė dar bandė aiškintis, kaip taip galima ir kodėl neinformavo. Vietoj to, kad atsiprašytų dėl nesusipratimo, pasiutusi „hiena“ užriaumojo, kad pačios kaltos (jau nebe „Kautra“ kalta). Pagal kasininkės supratimą turėjom lakstyti po visa stotį ir ieškoti, šaukdamos, ar kas važiuoja į Kauna.

Po šio „smagaus“ nutikimo nebesinori pirkti bilietų stotyje, juo labiau dvigubai mokėti ir būti apibartai. Pasižadėjimas sau: nebepirksiu bilietų stotyje, nes tai kainuoja per daug pinigų ir nervų.

***

Šiaulių autobusų stoties informacijos telefonu atsiliepusi darbuotoja patikino, kad klaida biliete tikrai neįsivėlė ir stoties kasininkė keleivės nesuklaidino.

„Visi maršrutai į Kauną ir išvažiuoja būtent iš 6 aikštelės. Kasdien 15 val. iš 6 aikštelės išvyksta „Kautros“ autobusas Žagarė-Kaunas ir dar nėra buvę, kad jo nebūtų. Taip, 14 val. 45 min. čia sustoja autobusas į Berlyną. Kai tas išvažiuoja, kitas atvažiuoja“, - tikino moteris.

Šiaulių autobusų stoties kasininkė Rasa Černiauskienė apgailestavo, kad ji ir jos trys kolegės buvo neteisingai apkaltintos.

Moteris pripažino, kad autobusai kartais sustoja kitoje aikštelėje, jeigu jo aikštelė būna užimta. Tokiais atvejais per garsiakalbį keleivius informuoja dispečeriai.

„Perskaitėme straipsnį ir visos apie tai skaudžiai diskutuojam. Juk tikriausiai ne viena keleivė važiavo tą dieną į Kauną, bet kažkodėl tik ji viena liko. Gal, tarkim, šita mergina paprasčiausiai nuėjo į kokį prekybos centrą ar kavinę? Būna tokių atvejų: atlekia pavėlavę 10 minučių, matosi, kad iš parduotuvės – rankose bulkutės, „Coca-Cola“ – grąžinkit man pinigus. Bet pagal taisykles dėl keleivių aplaidumo pinigai negrąžinami.

Lengviausia yra žmogų apšmeižti. Mes tikrai labai nuoširdžiai dirbame, stengiamės žmonėms padėti ir niekada prieš klientus nekeliam balso. Gal kažkurios mūsų balso tonas aukštesnis, bet jokiu būdu niekada nešaukiam. Į šį straipsnį labai skaudžiai sureagavome“, - kalbėjo R.Černiauskienė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.