Telefoną sudaužęs vaikinas: „Bitė“ iš manęs tyčiojasi?“

Niekada nemaniau, kad paslaugų tiekėjai iš klientų gali tyčiotis taip, kaip šiuo metu iš manęs tyčiojasi „Bitė“. Istorija paprasta.

Nuotraukoje - pakaitinis telefonas, kurį autoriui siūlė salone.<br>Skaitytojo nuotr.
Nuotraukoje - pakaitinis telefonas, kurį autoriui siūlė salone.<br>Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lukas

Sep 19, 2014, 2:23 PM, atnaujinta Jan 30, 2018, 10:02 AM

Darbui ir laisvalaikiui naudoju išmanųjį telefoną „Samsung galaxy note II“. Aparatas draustas „Bitės“ draudimu, kuris, pagal sutartį, jei telefonas nukentėjo draudiminėmis aplinkybėmis, yra nemokamai pataisomas, o remonto laikui klientui suteikiamas toks pat arba panašių galimybių aparatas.

Su manuoju „Note“ neseniai nutiko tai, kas nutinka su daugeliu išmaniųjų – telefonas krito, skilo ekranas. Įvykis draudiminis, todėl teoriškai viskas gražu - užregistruoji telefonu, nuneši sudaužytą aparatą į saloną, gauni kitą tokį patį ar panašų ir laimingai lauki sutaisyto savojo.

Pirmadienį nunešiau savo telefoną į „Bitės“ saloną Vytauto Didžiojo g. Jurbarke. Pakaitinio telefono neturėjo, esą daug telefonų taisoma, visi išdalinti. Pagalvojau, ką gi... dėl vienos dienos nenumirsiu, nors telefonas ir itin svarbus darbo reikalams. Naudoju jį interviu įrašinėjimams, kaip fotoaparatą, filmavimo kamerą, laiškų tikrinimui, vietinio laikraščio internetinio tinklapio priežiūrai.

Deja, antradienį viskas kartojosi. Tas pats vyko trečiadienį. Ir ketvirtadienį. Ką pasakyti neturėjo ne tik salone dirbančios moterys, bet ir „Bitės“ centras.

Keista, nes pagal sutartį, kuri man kiekvieną mėnesį kainuoja 40 litų, man privalo ne tik suremontuoti telefoną, bet ir suteikti pakaitinį.

Galiausiai penktadienį man pasiūlė aparatą, kurį pamatęs prapliupau isterišku juoku – senas, nudrožtas mygtukinis „Samsung“ su suskaldytu ekranu...

Atsakymo, kas atlygins gyvenimo be darbo įrankio nepatogumus ir nuostolius „Bitės“ konsultantai sukurpti nesugebėjo.

Atsakymo, kodėl Jurbarke dirbančios moterys iškart neužsakė papildomų pakaitinių telefonų, kurių, pasak jų, labai trūksta, irgi negavau.

Pikčiausia šitoje situacijoje, kad, kaip paaiškėjo po pokalbio su telefonine konsultante, pasirodo, kad Jurbarko darbuotojos turi galimybę užsakyti papildomų pakaitinių telefonų. Tačiau per savaitę to padaryti nesugebėjo.

Už tai gavau ką kitą – visišką pasityčiojimą iš kliento ir priminimą, kad kai kuriems verslo subjektams terūpi tik jų pačių pelnas. Nes sąskaitą iš „Bitės“, skirtingai, nei pakaitinį telefoną, aš tikrai gausiu...

***

Komentuoja įmonės „Bitė“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė:

Situaciją detaliai išsiaiškinome su Jurbarke, Vytauto Didžiojo g. 2 esančiu salonu. Jį aptarnauja mūsų partneriai „Taurenita“. Nuoširdžiai apgailestaujame, kad nebuvo užtikrintas pakankamas kiekis kokybiškų pakaitinių telefonų. Dar kartą paprašėme kolegų visada iš anksto informuoti apie telefonų trūkumą ir atsakingas žmogus patikrins visas prekybos vietas ir salonus, kad situacija nepasikartotų. Kliento telefonas jau pataisytas ir bus pristatytas asmeniškai šiandien, iki 16 val., jo nurodytu adresu. Labai apgailestaujame dėl nemalonios situacijos. Visada stengiamės užtikrinti, kad salonai turėtų pakankamą kiekį įvairių telefonų modelių, kuriuos galėtų duoti klientams, jų telefonų gedimo atveju, ir tokiu būdu išpildyti mūsų pažadą suteikti „Telefonų draudimo” paslaugą.

***

Netrukus po to, kai „Bendraukime“ kreipėsi į „Bitę“, Lukas pratęsė pasakojimą: 

Bitė man atrašė: „Atnaujiname jūsų telefono programinę įrangą, kad galėtume padaryti „final test“. Duomenys, esantys jūsų telefono atmintyje, bus ištrinti. Labai stengiamės, kad jūsų telefonas dar šiandien būtų pristatytas į Jurbarką. Informuosime apie tolesnę eigą. Ačiū už kantrybę ir dar kartą atsiprašome.“

Man smagu dėl to, kad stengiasi dabar, tačiau kodėl dėl to, kad išsireikalaučiau to, kas priklauso ir už ką yra sumokėta, turiu reikalauti per viešumą, pasitelkdamas socialinius tinklus, žiniasklaidą ir t.t.?

Kitaip sakant, kovojau penkias dienas gražiai, o rezultatas atsirado tik tada, kai ėmiau viešai baksnoti į sudaužyto pakaitinio telefono nuotrauką.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.