Užsisakė itališkus baldus, o gauti „pagaliai“ kasdien bado akis

Noriu pasidalinti patirtimi ir nusivylimu. Mandagus „Viaukata“ kompanijos atstovas (ar vadovas) Audrius Kulbis moka tik gražiai pripasakoti apie baldus ir paimti pinigus.

Daugiau nuotraukų (1)

Odeta

Sep 25, 2014, 12:50 PM, atnaujinta Jan 29, 2018, 5:45 PM

Pernai vasarą užsakiau dukrai vaikiškų baldų komplektą iš Italijos. Mandagus elgesys, baldų kokybės gyrimas ir žadėjimas pačių geriausių, patvariausių ir su nuolaida (vadinasi, pakankamai pigių) baldų buvo tik iki to momento, kol sumokėjau pusę baldų sumos ir sulaukiau pažadėto baldų pristatymo termino.

Po to prasidėjo: baldai bus pristatyti vėliau, nei žadėta. Jei tik tiek tų problemų... Bet baldus atvežė be pagrindinės plokštės. Teko ne tik dukart mokėti baldų rinkėjui, bet gyventi su pusiau surinktais baldais pora mėnesių, kol pagaliau pristatė trūkstamą dalį.

Baldai nebuvo tokie, kokius užsakėme. Minkštoji baldų dalis buvo ne tos spalvos, medžiagos, kokybės. Jau metus laiko skambinu į mėnesį kartą pasiteirauti, kada bus pakeista minkštoji dalis. Deja, iš pradžių pažadai, paskui melas, o dabar – atjungtas telefonas. Niekas jau ir kalbėti nesiteikia... Paskambinus vis siūlo pasiskaityti sutartį. Žodžiu, tiesiai šviesiai pasiūloma „paėjėti toliau“.

Paskutinis pokalbis buvo toks: „Aiškinkitės su įmonės vadovu.“ Aš paklausiau, ar ne jūs pasirašėte sutartį ir tik įregistravęs įmonę mamos vardu. Sakė, kad yra tik atstovas...

Pridedu nuotraukų – jose matote neapdirbtą lovos užtiesalą, o tie du „pagaliai“ yra minkštoji dalis. Neatitinka nei spalva, nei forma, nei kokybė, nes matote neapdirbtą medžiagos kraštą. Baldų dalis neatitinka to, ką užsisakėme, nes tai yra ištisinė spinta, joje nėra dviejų nišų, kaip parodyta originale.

Derindami prie baldų nusipirkome ir pilką kilimą, tačiau jis jau prie nieko nedera.

 Tiesa, p. atstovas teigė, jog jis, užsakinėjant baldus, minėjo kitokią spalvą, tačiau apie tai nė kalbos nebuvo: juk už minkštą dalį mokėjome papildomus septynis šimtus litų. Ir kodėl tuomet dar kilimą pilką nusipirkome, jei buvome perspėti, jog skirsis spalva? O apie formą jau nieko nebesakau...

Tiesa, pamiršau paminėti, kad anksčiau ši įmonė vadinosi „Auvikata“, vėliau pakeitė pavadinimą į „Viaukata“ dėl suprantamų priežasčių. Gaila, kad tuomet nepaskaičiau atsiliepimų apie šią įmonę... Tiek daug apgautųjų...

Ir kodėl leidžiama antstolių iškraustytai iš patalpų įmonei registruotis kitu vardu ir dirbti toliau?

***

Įmonės „Viaukata“ atstovas A.Kulbis komentuoti klientės skundo nepanoro. „Yra visi dokumentai pasirašyti, perdavimo aktai yra, kur pasirašyta, jog pretenzijų neturi“, - bėrė A.Kulbis, neklausdamas, kas dėl įmonės skundžiasi.

Iš kur jis žino, koks ir kieno tai skundas?

„Tai žinau, nes skambino. Čia yra Ne maisto produktų inspekcijos klausimas, jeigu kažkas nekokybiška. Ten viskas yra kokybiška. Viskas sutarty parašyta, ji viską tą patį gavo“, - pridūrė įmonės atstovas ir atsisveikino.

***

Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Gaminių kontrolės skyriaus vyriausioji valstybinė inspektorė Liubov Grabusova:

Sprendžiant iš aprašytos situacijos moteris, UAB „Viaukata“ daugiau kaip prieš metus užsisakiusi ir nusipirkusi vaikiškų baldų komplektą iš Italijos, turėjo problemų dėl sutarties netinkamo vykdymo – baldų pristatymo termino bei komplektacijos ir iki šio laiko negali iš pardavėjo išreikalauti pakeisti baldų minkštąją dalį, kuri, jos teigimu, neatitinka sutartyje nurodytos spalvos, medžiagos ir kokybės.

Žemiau pateikta konsultacija negali būti laikoma Inspekcijos sprendimu konkrečioje situacijoje. 

Tokiu atveju, kai susisiekus su pardavėju negaunamas konkretus vartotoją tenkinantis sprendimas ir vartotojas mano, kad jo teisės pažeistos, privalu raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Vartotojo kreipimasis į pardavėją ar paslaugų tiekėją nurodytas Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (Žin., 2007, Nr. 12-448) 20 straipsnio nuostatose.

Pardavėjas, nesutikdamas su vartotojo reikalavimais dėl prekės kokybės, privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.

Jeigu pardavėjas nevykdo vartotojo reikalavimų dėl įsigytų prekių kokybės (neatsako į rašytinę pretenziją, nešalina trūkumų ir pan.) ar kyla ginčas dėl prekės kokybės ir saugos, vartotojas gali kreiptis į Inspekciją, jos skyrių ar poskyrį su prašymu, pateikiant pirkimo ir kitų dokumentų kopijas. Prašymo formą galima rasti Inspekcijos tinklapyje. Inspekcijai prašymą su dokumentų  kopijomis galima pateikti ir elektroniniu paštu rastine@vnmpi.lt

Išnagrinėjus prašymą, surašomas patikrinimo aktas, kuriame išdėstytos patikrinimo aplinkybės ir pateikiama išvada, ar vartotojo reikalavimas pagrįstas, ir, jeigu pagrįstas, siūloma pardavėjui per nustatytą terminą vykdyti pirkėjo reikalavimą.

Įmonėms per nustatytą terminą nevykdant vartotojų pagrįstų reikalavimų, pagal Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsnio nuostatas akto kopija pateikiama Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, kuri sprendžia klausimą dėl vartotojų teisių gynimo. Tarnybai pavesta nagrinėti ir prašymus dėl sutarčių nesąžiningų sąlygų vartotojų atžvilgiu.

Informuojame, kad ginčai dėl nebaigtų vykdyti sutarčių pagal individualius užsakovo poreikius suprojektuotų ir gaminamų baldų ar netinkamai vykdomų sutarčių, nebaigtų darbų ar neįvykdytų finansinių įsipareigojimų ir kitų sutartinių santykių sprendžiami šalių susitarimu, nepavykus susitarti, nagrinėjami teisme. Teismas sprendžia klausimą dėl sutarties nutraukimo, pinigų grąžinimo ir patirtos žalos atlyginimo. 

Papildomai informuojame, kad pagal Valstybinės mokesčių inspekcijos tinklapyje skelbiamą informacija, UAB „Auvikata“ , įmonės kodas 300142180, bankrutavo 2012-09-19. UAB „Viaukata“ , įmonės kodas 302641709, registruota 2011-12-05.

Dėl šios įmonės parduotų baldų kokybės 2012 m. gauti 2 skundai, 2013 m. – 1, 2014 m. skundų negauta. Klausimus dėl įmonių registravimo ypatumų pagal kompetenciją sprendžia Valstybinė mokesčių inspekcija.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.