Įdomu, kiek „Bitė“ uždirbs iš tokių „žioplių“ kaip aš?

Va jums gyvenimiška situacija: iš „Bitės“ kažkada imame planą „Retai“ su nuliniu (0,00 Lt) mokesčiu, nuperkame patį pigiausią telefoną su dideliais mygtukais ir duodame naudotis artimam senyvam, ligotam žmogui, kuriam tik skambinsime. Gauname nulines sąskaitas elektroniniu paštu, jas net neskaitydami trenkiam į „šiukšliadėžę“, džiaugiamės ir naudojamės.

Daugiau nuotraukų (1)

Kęstutis

Nov 12, 2014, 12:20 PM, atnaujinta Jan 21, 2018, 5:10 PM

Ateina laikas, kai artimą žmogutį pasiima Dievulis...

Iš telefono išimame kortelę, numetame kažkur į stalčių, telefoną padovanojame kažkam iš giminaičių, gauname nulines sąskaitas, nu ir t.t.

Ir tik bac - sąskaitose atsiranda mistiniai centai. Vieną mėnesį 0,04 Lt, kitą – 0,01 Lt ir taip iki 0,38 Lt.

Nulekiam pasiaiškinti į „Bitės“ saloną. Tenai paaiškina, kad buvo bandoma jungtis prie interneto!!! Na tiek to – nurašome tą smulkmeną į nuostolius (gal apskaitos technika kur sušlubavo), kada gal ir sumokėsime. Daugiau centų keletą mėnesių nebeatsiranda.

Ir dabar šį mėnesį tik pyst - sąskaitoje jau 5 Lt. ir tie nelemti 38 centai. Kas čia dabar?

Lekiam aiškintis į saloną. Tenai maloniai paaiškina, kad planas „Retai“ dabar jau mokamas! Kas? Kur? Kodėl? O mums maloniai aiškina: jums buvo išsiųsta trumpoji žinutė į telefoną (o juk planu „Retai“ nesinaudojam) ir pranešimas kartu su mums siunčiama sąskaitą, kurią ištriname, nes juk beprasmiška skaityti sąskaitą, kad esi skolingas 38 centus.

Siunčiam laiškutį-pretenziją į centrinę „Bitę“ ir gaunam atsakymą, kurio potekstė paprasta: esate žioplys, kad neskaitote sąskaitų ir SMS žinučių! Viskas. Taškas.

Norėtųsi ginčytis, kad normali įstaiga apie planų pakeitimus turėtų atsiklausti asmeniškai vartotojo, siųsti atskirą laišką su konkrečiu pasiūlymu-perspėjimu, o ne kaip kažkokį priedą prie sąskaitos. Bet tiek to. Sumokam tuos 5,38 Lt. Neduok Dieve, antstolis užsiims paskui...

Sumokam, o paskui kaip tikri lietuviai pagalvojam: kiek gi „petakų“ „Bitė“ uždirbs iš tokių „žioplių“ kaip aš? Juk malonu būtų paskaičiuoti svetimus pinigus!

Sąskaitų kopijos buvo ištrauktos iš el. pašto šiukšliadėžės. Deja, nors visų mėnesių sąskaitas radau, liepos mėnesio laiško su tuo „pasiūlymu“ šiukšliadėžėje taip neradau. Keista... Negi jis iš viso nebuvo man siųstas?

***

Atsako „Bitės“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė: Siekdama kuo geriau atliepti daugumos vartotojų poreikius, „Bitė“ nuolat pasiūlo vartotojams naujovių ir peržiūri ankstesnius planus.Tuo pačiu peržiūrime ir seniau rinkai pristatytus mokėjimo planus, taip pat jų aktualumą klientams. Nemažos dalies planų, kurių, mažėjant klientų skaičiui, jau nebeparduodame, nutraukiame jų tiekimą kaip praradusių poreikį rinkoje. Šiemet nutraukėme keleto planų pardavimą ir teikimą, tuo pačiu ir plano „Retai“ su nuliniu minučių paketu ir nuliniu mėnesiniu mokesčiu. Šio plano nebesiūlome rinkoje 2 metus. Informaciją apie bet kuriuos pasikeitimus klientams visuomet siunčiame įprastais laiškais prieš 30 dienų, taip pat nusiunčiame informaciją ir trumposiomis žinutėmis. Visada siūlome klientams susisiekti su mumis ir aptarti kitus labiausiai tinkamus planų variantus. Jei nesulaukiame klientų reakcijos net ir po pakartotinio informavimo, kliento naudotą planą, kurio jau nebeteikiame, pakeičiame į palankiausią jam pagal jo naudojamų paslaugų apimtis.

Konkretaus plano „Retai“ atveju klientams yra pasiūlytos 40 minučių pokalbių į visus tinklus už 5 litų mokestį per mėnesį. Jei klientai nesinaudojo paslaugomis, tačiau apmokės sąskaitą už spalį ar lapkritį, o vėliau nuspręs nutraukti naudojimąsi šiuo planu, tai galima bus padaryti „Bitės“ salonuose. Tokiems klientams grąžinsime pinigus už apmokėtas sąskaitas. Jei klientai nesinaudoja paslaugomis ir neapmokės sąskaitų už spalį ir lapkritį, tai laikysime jų noru nutraukti naudojimąsi planu, paslaugų teikimas bus nutrauktas, o pateiktos sąskaitos anuliuotos. Su kiekvienu vartotoju esame pasirengę aptarti jo poreikius, tai galima padaryti paskambinus trumpuoju numeriu 1501. Jūsų minėtu atveju papildomai atsiradęs mokestis už naudojimąsi mobiliuoju internetu atsirado todėl, kad, įjungus SIM kortelę, telefonas automatiškai tikrina atnaujinimus ar įdiegtas programėles, ir todėl yra suvartojama šiek tiek duomenų. Kaip matėte, duomenų kiekis ir mokestis už jį nėra didelis, tačiau taip, nedidelė suma vis tiek susiformuoja.

Tikiuosi, kad atsakiau į Jūsų pateiktus klausimus. Jei turėtumėte daugiau, būtinai kreipkitės.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.