Nemoki kelionių agentūra lietuvius pavertė įkaitais viešbutyje

Rašome iš Hurgados. Šiuo metu esame įkaitai - neatiduoda bagažo, kai kurių žmonių pasai yra bagaže, esame gąsdinami tuo, kad neleis lėktuvui pakilti, nes nėra sumokėtas „Plius Travel“ agentūros mokestis už mūsų dienas, praleistas „Mirage Aqua Park“ viešbutyje.

Viešbučio darbuotojai neišleidžia poilsiautojų.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbučio darbuotojai neišleidžia poilsiautojų.<br>Skaitytojos nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Aistė Klemaitė

Nov 15, 2014, 9:24 AM, atnaujinta Jan 21, 2018, 10:27 AM

Žmonės panikuoja, nežino, kaip pasiimti bagažą, nes mums jo neduoda, kol nebus sumokėti pinigai. O jie nebus sumokėti iki šeštadienio 12 val. 40 min., nors oro uoste turime būti 10 val.

Nežinome, į ką kreiptis, nes niekas neatsižvelgia į tai.

Be to, yra mažų vaikų.

Kadangi mūsų neišleis iš viešbučio tol, kol nebus su jais atsiskaityta, manau, skrydį jau gali atidėti iki tol, kol agentūra ar kažkas nesumokės viešbučiui!

Esame labai pikti ir nebežinome, ką jau daryti - viešbutis atjungė telefono linijas, niekas negali susisiekti, esame tikri įkaitai!

Konsulo žodžiai nieko nereiškia - jie pasakė, kad turi būti sumokėta, tada mus išleis iš viešbučio.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.