Pora prieš Kalėdas nutarė pasielgti šiuolaikiškai ir pasigailėjo

Artėjant gražiausioms metų šventėms, nusprendžiau su vyru šiek tiek palengvinti savo apsipirkimo naštą –dovanėles išsirinkti vienoje internetinėje parduotuvėje ir užsisakyti, kad pristatytų prekes į namus.

O juk viskas prasidėjo nuo to, jog neturėjo tik vieno vienintelio puodelio mūsų mažyliui...<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
O juk viskas prasidėjo nuo to, jog neturėjo tik vieno vienintelio puodelio mūsų mažyliui...<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Romualda

Dec 23, 2014, 6:25 AM, atnaujinta Jan 18, 2018, 12:59 PM

Tiksliau,išsirinkome prekes internetinėje parduotuvėje „Pigu.lt“, kuri taip skambiai ir garsiai kreipiasi į tokius naivius pirkėjus kaip mes, žadėdama palengvinti dovanų pirkimą – juk tik pas juos toks platus prekių asortimentas, juk tik pas juos kainos ypač žemos ir tik pas juos patogu pirkti, nes vienoje vietoje rasi tai, ko reikia tau... Ir juk tik šiais metais, užsakius prekes iki gruodžio 12 d., jos bus pristatytos laiku, t.y. iki Kalėdų... Tačiau...

Taigi, artėjant Kalėdoms (o tiksliau 2014-12-10) nusprendėm su vyru užsakyti prekes iš jų internetinės parduotuvės. Užsisakėm 4 prekes: stiklinės viskiui „Vibe“ (6 vnt.); Dr. Brown's mokomasis puodelis (170 ml, minkštu snapeliu); Šokių kilimėlis „Step Mania“ (jungtis prie TV ir kompiuterio); Indelių užkandžiams komplektas (5 vnt.)

Bendra užsakymo suma siekė 144,80 Lt. Ir laukėm sau ramiausiai atkeliaujant Kalėdų senelio tiesiai į namus su dovanų maišu, bet turbūt tai buvo pirmoji mūsų klaida – patikėti dovanas kitiems...

Taigi, gruodžio 12 d. vakare mes gavome laišką iš mūsų „Kalėdų senio“, jog mūsų dovanėlės bus pristatytos po 8 darbo dienų, o tiksliau, jų apskaičiavimu, gruodžio 29 d.

Nesupratę, kas ir kaip, puolėm skambinti „Pigu.lt“ konsultantui ir teirautis, kaip jie skaičiuoja tas dienas ir kaip išeina, jog kalėdines dovanas gausim gerokai po Kalėdų, tačiau konsultantas nuramino ir pasakė, jog viskas būtų gerai, tačiau sandėlyje neturi mokomojo puodelio, todėl pristatymas pavėlintas – laukiama iš tiekėjų puodelio.

Kadangi puodelis mažiausią reikšmę turinti prekė iš viso šio užsakymo, paprašėm  išbraukti puodelį. Kitas prekes pažadėjo pristatyti per porą dienų, o permoką grąžinti, tačiau... Nesulaukę vėl turėjome skambinti, kur mums pranešė, kad ir vėl pristatyti laiku nebegali, nes nebeturi viskio taurių...

Suderinome, kad taures išbrauktų, ir patikinti, jog tikrai kitas prekes gali pristatyti laiku, laukėme savo bent dviejų prekių. Tačiau nesulaukėme nei prekių, nei žinių – turėjome skambinti ir vėl teirautis, kur ir vėl išgirdome, jog negali pristatyti laiku, nes nebeturi indelių užkandžiams komplekto.

Suderinome, kad bent šokių kilimėlį pristatytų, ir ramiai laukėme tiek daug laiko ir nervų kainavusios dovanos, tuo pat metu patys ieškodami vadybininkų, kurie prižadėjo suteikti už visus tuos nesusipratimus nuolaidas, t.y. paskutinėje sąskaitoje kilimėlis vietoje 49,00 Lt mums turėjo tekainuoti 7 Lt su nemokamu pristatymu ir jokio administravimo mokesčio.

Tačiau ir vėl negaliu išvengti žodžio „tačiau“, nes sekmadienį (gruodžio 21 d.) paskambinus konsultantui ir pasiteiravus, ar vis tik spės kilimėlis atvykti iki antradienio, išgirstame apgailestavimą, jog kilimėlio jie nebeturi ir labai labai atsiprašo. O paklausus, kur ir kaip  išgaravo mūsų pinigai iš sumokėtų 144,80 Lt (jie grąžino tik 86,00 Lt), konsultantas atsakyti negalėjo – nei kodėl tik tiek grąžinta, nei kada sulauksim likusių ir ar išvis jų sulauksim.

Šiandien beveik Kūčių išvakarės, o  mūsų Kalėdų senelis turbūt per daug „padaugino“, skaičiuodamas savo galimybes ir elfų pagalbininkus, todėl nesugebėjo dovanėlių įteikti laiku... O juk viskas prasidėjo nuo to, jog neturėjo tik vieno vienintelio puodelio mūsų mažyliui...

***

„Pigu.lt“ komentaras:

„Pigu.lt“ komandai žinoma ši situacija. Atsiprašome klientės už susidariusius nemalonumus prieš pat gražiausias metų šventes. Norime informuoti, kad be Kalėdinių dovanėlių p. Romualda neliks. Vėliausiai antradienį (gruodžio 23 d.) ją pasieks užsakytas šokių kilimėlis už 7 Lt.

„Pigu.lt“ komanda dirba, siekdama, kad kiekvienas klientas gautų visas užsakytas prekes ir liktų patenkintas aptarnavimu. Apgailestaujame, kad kartais nepavyksta patenkinti visų kliento lūkesčių.

Šiuo prieššventiniu laikotarpiu „Pigu.lt“ kasdien aptarnauja iki 7100 užsakymų, kasdien interneto svetainėje apsilanko per 130 tūkst. žmonių, todėl pasitaiko programinės sistemos klaidų, kai programa nespėja tokiu tempu apdoroti greitai besikeičiančių duomenų.

Minimu atveju būtent taip ir buvo. Kai klientė užsakė prekes, sistema dar nebuvo spėjusi apdoroti duomenų ir pažymėti, kad užsakyto vaikiško puodelio ir taurių viskiui nebeturime sandėlyje. Tokiu atveju prekes užsakome iš tiekėjų ir jų reikia kelias dienas palaukti.

Klientei paskambinus dėl nepristatytų prekių, informavome apie situaciją. Norėdama prekes gauti iki švenčių, klientė paprašė jas išbraukti iš sąrašo. Dėl puodelio ir taurių išbraukimo sutarėme tuo pačiu skambučiu ir pakoreguotą užsakymą iškart perdavėme vykdymui.

Sandėlyje šventiniu laikotarpiu dirba 50 žmonių dviem pamainomis, tad natūralu, kad ne visi turi visą informaciją apie pasikeitusius užsakymus. Šiuo atveju sistemoje įvedus pakoreguotą ir mažesnį klientės krepšelį, darbuotoja priskaičiavo administracinį mokestį už prekių pristatymą. Klientei pamačius, kad teks mokėti už pristatymą ir nesutikus to daryti, „Pigu.lt“ komanda, žinoma, tą mokestį anuliavo. Klientams prekes pristatome nemokamai, jeigu krepšelis koreguojamas dėl kilusių problemų iš mūsų pusės.

Daugiau koreguoti p. Romualdos krepšelio negalėjome, todėl likusiom dviem prekėm (šokių kilimėliui ir indų komplektui), parengėme naują užsakymą. Pateikus jį vykdymui, sistema parodė, kad užsakytas indų komplektas yra pažeistas. Negalėjome klientei pateikti nekokybiškos prekės, todėl informavome, kad ši prekė nebus pristatoma.

Klientės nepasitenkinimas suprantamas, tačiau sutarėme, kad su didele nuolaida, vos už 7 Lt pristatysime užsakytą šokių kilimėlį. Ir ši prekė jau paruošta, perduota kurjeriui ir klientę pasieks rytoj. Taip pat vėliausiai rytoj klientei bus grąžinti visi pinigai.“

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.