Sparčiausio interneto laukęs „Bitės“ klientas pasijuto apgautas

Aš esu „Labas Kontraktas“ vartotojas, kuriam ryšio paslaugas teikia bendrovė „Eurocom“, t.y. virtualusis operatorius, kuris priklauso įmonei „Bitė Lietuva“. Tad esu „Bitės" teikiamų paslaugų vartotojas.

Mano manymu, klientus skirstyti į „gerus“ ir „trečiarūšius“ yra labai neteisingas žingsnis.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Mano manymu, klientus skirstyti į „gerus“ ir „trečiarūšius“ yra labai neteisingas žingsnis.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Evaldas

Apr 17, 2015, 5:43 PM, atnaujinta Jan 6, 2018, 12:55 PM

Su didžiausiu nekantrumu laukiau kol bus pradėtos teikti 4G ryšio paslaugos. Buvo keista matyti kaip „Bitės“ generalinis direktorius vis pažada, kad paslaugos bus pradėtos teikti, tačiau vis nusikeldavo šie terminai.

Pavyzdžiui, kitų operatorių vartotojai jau seniai gali naudotis šiomis paslaugomis, o mes vis kantriai laukėme bei klausėmės pažadų. Taip pat puikiai prisimenu, kaip „Bitės“ generalinis direktorius viešuose interviu žadėjo gerinti paslaugų kokybę bei skirti didesnį dėmesį klientui.

Ketvirtadienį išaušo ta diena, kai pagaliau „Bitė“ pradėjo teikti 4G / 4G + ryšio paslaugas, tačiau aš buvau nemaloniai nustebintas, kad jos mano telefone neveikia, nors mano turimas aparatas (Samsung Galaxy S5) tikrai tokias funkcijas turi.

Pasiskambinus į „Labas Kontraktas“  informaciją man buvo paaiškinta, kad šio operatoriaus vartotojams, 4G /4G+ ryšys nebus teikiamas ir norint naudotis 4G / 4G+ paslaugomis reikia tapti „Bitės“ abonementu ir pasirinkti vieną iš jų siūlomų planų, kuris man tikrai nepalankus, nes jo kaina yra gerokai didesnė.

Tokiu būdu likau labai nemaloniai nustebintas ir nusivylęs „Bitės“ požiūriu į klientus.

Pirma, niekas neminėjo, jog pasirašant „Labas Kontraktas“ sutartį 4G ryšio paslaugos nebus teikiamos ateityje. Antra, nei „Bitė“, nei „Eurocom“ savo reklamose ir interneto puslapiuose nepateikia informacijos, kad 4G / 4G+ paslaugos nebus prieinamos didelei daliai „Bitės" tinklo vartotojų.

Manyčiau, kad „Bitės“ 4G ryšio reklama yra tikrai klaidinanti ir tuo turėtų susirūpinti atitinkamos Lietuvos Respublikos institucijos.

Man taip pat labai keista, kad „Bitė“ deklaruoja vienus tikslus, o elgiasi priešingai, nes dabar yra labai akivaizdu, jog stengiamasi, kad „Labas Kontraktas“ vartotojai sudarytų sutartis tiesiogiai su „Bite“ ir tuo pačiu „Bitė“ iš jų daugiau uždirbtų.

Tauta puikiai prisimena kaip iš „Omnitel“ pabėgo labai didelė dalis klientų, kai buvo pristatytas „Asmeninis planas“. Panašu, jog „Bitė“ būdama labiausiai technologiškai atsilikusi nuo konkurentų dabar lipa ant tokio paties grėblio.

Mano manymu, klientus skirstyti į „gerus“ ir „trečiarūšius“ yra labai neteisingas žingsnis. Jei būtų tinkamai pateikta informacija, kad „Labas Kontraktas“ vartotojai moka pigiau už ryšio paslaugas ir jiems dalis standartinių paslaugų nebus teikiamos, tai tada klientai galėtų rinktis.

O dabar „Bitė“ apgavo savo lojalius klientus. Bus labai įdomu pažiūrėti, kokia bus statistika už kelių mėnesių, kai mobilaus ryšio operatoriai susiskaičiuos naujus ir išėjusius klientus. Ar tik nepamatysime tokios situacijos, kad pristačius 4G ryšio paslaugas, „trečiarūšiai“ „Bitės“ klientai jau naudosis kitų operatorių paslaugomis.

Taip pat būtų labai įdomu išgirsti ir „Bitės“ generalinio direktoriaus nuomonę šiuo klausimu.

***

„Bendraukime“ susisiekė su įmonės „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadove Žana Jakevičiene, kuri sutiko pakomentuoti situaciją: 

„Iš tiesų, šių metų balandžio 16 d. „Bitė Lietuva“ pristatė 4G ir 4G+ ryšio tinklą. Pastebime didžiulį klientų susidomėjimą ir norą pradėti naudotis naujos kartos ryšiu.

Paprastai naujovės pirmiausia yra siūlomos šiuo metu parduodamų mokėjimo planų vartotojams, todėl klausimą pateikusiam klientui siūlome pasirinkti vieną iš dabar siūlomų „Bitės“ planų. Jų pasirinkimas yra platus, o jei reikės pagalbos pasirenkant tinkamiausią planą, mielai lauksime skambučio Nr. 1501 klientų aptarnavimo centre arba kviečiame apsilankyti bet kuriame „Bitės“ salone.

Palaipsniui 4G ir 4G+ ryšys bus siūlomas ir kitiems vartotojams. Daugiau informacijos, kaip galima pradėti naudotis „Bitės“ 4G ir 4G+ ryšiu, galima rasti apsilankius mūsų įmonės internetinėje svetainėje“ – teigė Ž.Jakevičienė.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime" temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.