Turkijoje įvyko nelaimė. Kai reikėjo mokėti, draudikai nustebino

Atostogavome Turkijoje, Bodrume. Vieną dieną mūsų paauglys sūnus nuėjo pažaisti stalo teniso. Ten buvo eilė, tad jis atsistojo palaukti. Maži vaikai susistumdė ir stumtelėjo sūnų, jis atsitrenkė į koloną, skilę akiniai sulindo jam į antakį.

Atostogavome Turkijoje, Bodrume, kai mūsų paauglys sūnus netikėtai susižeidė.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Atostogavome Turkijoje, Bodrume, kai mūsų paauglys sūnus netikėtai susižeidė.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Atostogavome Turkijoje, Bodrume, kai mūsų paauglys sūnus netikėtai susižeidė.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Atostogavome Turkijoje, Bodrume, kai mūsų paauglys sūnus netikėtai susižeidė.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Džiaugiamės, kad mūsų partneris užsienyje „Euro-Center Prague“ susisiekė su kliente ir dalyvavo administruojant žalą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Džiaugiamės, kad mūsų partneris užsienyje „Euro-Center Prague“ susisiekė su kliente ir dalyvavo administruojant žalą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Jolanta

Aug 12, 2015, 10:49 PM, atnaujinta Oct 20, 2017, 8:14 PM

Iš pradžių pagalvojome, kad nieko baisaus ir pavyks sustabdyti kraujavimą, tačiau nepavyko, tad teko kreiptis į medicinos tarnybas. Žaizda buvo nemaža, antakį prireikė siūti. Negana to, vėliau sūnui pakilo temperatūra.

Iš pradžių buvo labai sunku prisiskambinti į „Ergo“ draudimą, gal dvi valandas niekas nekėlė ragelio. Skambinome keliais nurodytais numeriais, kurie buvo parašyti ant draudimo sutarties. Galiausiai paskambinome ir pradėjome registruoti įvykį. Mums buvo primygtinai siūloma patiems susimokėti už medikų paslaugas, o jie neva vėliau, kai bus pristatyti dokumentai, atlygins žalą.

Tačiau mes to daryti nenorėjome. To daryti nepatarė ir sūnų gydęs medikas. O ir patys dar pagalvojome, kad maža kas, o jeigu ne visus dokumentus gausime Turkijoje, o gal ko pritrūks, tai paskui ir negrąžins Lietuvoje mums nieko. Todėl ir nesutikome, tačiau pokalbiui vos įpusėjus nutrūko mūsų ryšys. Tada pabandėme skambinti antrą kartą, bet jau atsiliepė kitas žmogus.

Galiausiai gydytojas paprašė, kad parodytume draudimą patvirtinantį numerį,  tačiau atsiliepusi jauna „Ergo“ darbuotoja apie tokį numerį, kuris mums yra reikalingas, nieko nežinojo. Bandėme kalbinti atsiliepusią merginą, kad ji pakviestų kitą kolegą, kuris galbūt žinos, apie kokį numerį kalbama, tačiau ji pasakė, kad neturi ko paprašyti, nes visi operatoriai yra užimti.

Mes dar gražiai paprašėme, kad nepaliktų mūsų likimo valiai, nes mums tai labai svarbu. Tada mergina pažadėjo, kad netrukus mums bus perskambinta. Tačiau skambučio nesulaukėme. Vėl skambinome ir aiškinome savo situaciją. Ragelį pakėlęs vaikinukas rėžė, kad viską privalome rasti ant draudimo poliso lapų, jis nieko daugiau mums padėti negalintis, ir padėjo ragelį.

Bandėme dar kartą kreiptis į „Ergo“. Atsiliepė jauna mergina, mes vėl iš naujo pasakojome savo istoriją ir aiškinome, kad mums būtina pateikti gydytojui draudimo numerį. Taip pat pasiūlėme pakalbėti su pačiu gydytoju,  jei ji nežino, apie ką mes kalbame. Tačiau mergina pareiškė negalinti su gydytoju kalbėtis, nes nemoka anglų kalbos. Vėl paprašėme, kad su gydytoju pakalbėtų jos kolegos, kurie moka kalbą, tačiau kitame laido gale išgirdome merginai sakant vyrišką balsą: „Dėk ragelį, čia bus ilga ceremonija.“

Tada mūsų gydytojui iš Turkijos trūko kantrybė ir, matydamas mūsų neviltį, pradėjo teirautis, kokiu draudimu esame apsidraudę. Kai pasakėme, kad „Ergo“, jis tik palingavo galvą ir pridūrė, kad čia tikrai bus problemų. Tiesa, mes dar kartą bandėme skambinti į „Ergo“, bet, matyt, pastebėję mūsų numerį, darbuotojai nusprendė nekelti ragelio.

Gydytojui jau teko susidurti su panašiomis situacijomis, tad jis pats paėmė viską į savo rankas ir ėmėsi skambinti  tiesiai į pagrindinį „Ergo“ draudimo centrą Čekijoje. Tada visi ledai pajudėjo akimirksniu. Su mumis susisiekė konsultantas iš Čekijos,  nuramino, kad įvykį užregistravo, ir už nieką mokėti mums nereikia. Jis taip pat teiravosi, kaip laikosi sūnus, ir palinkėjo ramiai toliau poilsiauti.

Po kelių valandų paskambino iš Čekijos dar vienas konsultantas Markas, teiravosi, ar mums tikrai viskas gerai. Jis negalėjo atsakyti, kodėl Lietuva negalėjo išspręsti mūsų problemos. Jau grįžus į Lietuvą, paskambino moteris iš „Ergo“ padalinio Lietuvoje ir mus kone auklėjo, kad reikėjo skambinti ne į Lietuvos padalinį, bet tiesiai į Čekiją.

Atleiskite, kodėl tada draudimo sutartyje visi nurodyti numeriai yra Lietuvos ir kodėl niekur nė žodžiu neužsiminta, kad dėl įvykių skambintume tiesiai čekams? Be to, kodėl tie keturi ir penki atsiliepę operatoriai nesugebėjo mums paaiškinti, kad negaištume laiko skambinėdami į Lietuvą, o kreiptumės tiesiai į Čekiją?

Praėjo beveik visa diena, kol viską susitvarkėme. Jei ne čekai, neaišku, kaip viskas būtų pasibaigę.

* * *

ERGO Insurance SE“ Lietuvos filialo korporatyvinės komunikacijos direktorės Baltijos šalyse Linos Jakučionienės komentaras: 

„Nuoširdžiai apgailestaujame, kad mūsų klientei teko patirti skaudų atvejį dėl sūnaus. Taip pat apgailestaujame, kad šį atvejį aptemdė ir ilgesnis nei įprasta patirtos žalos administravimas.

Reikia paminėti, kad jei klientė iš karto būtų kreipusis į mūsų partnerį užsienyje, kaip nurodyta kartu su kelionių draudimo sutartimi pateikiamoje atmintinėje klientui („užsienyje sveikatos sutrikimų, sužalojimų atvejais prašome kreiptis į mūsų medicinos pagalbos partnerį: Euro-Center Prague, s.r.o., tel. (+420) 221 860 639(+420) 221 860 639, faks. +420 221 860 600, e-paštas: help@euro-center.cz“), žala būtų sureguliuota vienu skambučiu.

Šiuo atveju klientė skambino Lietuvoje esančiam Klientų aptarnavimo centrui (buvo skambinta iš kelių numerių, tad ne iškarto pavyko identifikuoti klientės skambučių skaičių), todėl žalos administravimas užtruko ilgiau nei įprasta.

Džiaugiamės, kad mūsų partneris užsienyje „Euro-Center Prague“, veikiantis mūsų bendrovės vardu, kurį mes apie nurodytą atvejį informavome nedelsiant, susisiekė su kliente ir dalyvavo administruojant žalą. Mums malonu, kad klientė liko patenkinta mūsų partnerio operatyviais veiksmais bei žmogišku dėmesiu“, – sakė vadovė. 

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.