Ištikimybė bendrovei „Teo“ atsigręžė prieš mane patį

Kažkur pastebėjau, kad „Teo“ atnaujino interneto duomenų perdavimo greičius ir dabar galėčiau gauti nuo 3 iki 6 kartų greitesnį internetą. Ok, galvoju – bandom. Juo labiau, kad terminuota sutartis pasibaigusi prieš daugiau nei metus ir, mano supratimu, toliau galiu daryt ką noriu.

Seniems, lojaliems klientams reikia mokėti daugiau? Konsultantas tai patvirtino.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Seniems, lojaliems klientams reikia mokėti daugiau? Konsultantas tai patvirtino.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Praėjus parai po savo nepasitenkinimo išreiškimo socialiniame tinkle, su manimi susisiekė „Teo“ atstovas spaudai.<br>R.Jurgaičio nuotr.
Praėjus parai po savo nepasitenkinimo išreiškimo socialiniame tinkle, su manimi susisiekė „Teo“ atstovas spaudai.<br>R.Jurgaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Edgaras

Nov 17, 2015, 1:39 PM, atnaujinta Oct 4, 2017, 2:55 AM

Kažkur pastebėjau, kad „Teo“ atnaujino interneto duomenų perdavimo greičius ir dabar galėčiau gauti nuo 3 iki 6 kartų greitesnį internetą. Ok, galvoju – bandom. Juo labiau, kad terminuota sutartis pasibaigusi prieš daugiau nei metus ir, mano supratimu, toliau galiu daryt ką noriu.

Pasižiūrėjau, kad dabar už 100 megabitų greitį ir namų televiziją moku beveik 19 eurų per mėnesį. Naujasis internetas, tarkime, 300 megabitų, ir televizija (su dabar galiojančia akcija) kainuoja beveik 24 eurus per mėnesį. Na, gerai, pridėsiu 5 eurus prie to, ką moku dabar, ir gausiu 3 kartus didesnį greitį. Valio!

Paskambinau klientų aptarnavimo numeriu, standartinė procedūra, tapatybės patvirtinimas, paaiškinau, kad noriu atsinaujinti – pasirašyt naują, greitesnio interneto terminuotą sutartį.

Konsultantas: “Ok, naujasis 300 megabitų internetas ir televizija jums kainuos 30,46 euro mėnesiui.“

Aš: “Pala, pala, taigi jūsų tinklalapyje parašyta 23,90 euro per mėnesį, tai kaip čia išeina? Kodėl man beveik 7 eurais brangiau?“

Konsultantas: „Tai čia tik naujiems klientams pigiau.“

Aš: „O seniems, lojaliems mokėti daugiau?“

Konsultantas: „Taip! Nieko negaliu padėti, taip yra, kaip yra.“

Puiku... Rebuso sprendimai yra keli:

1. Naudotis toliau 100 megabitų greičiu ir namų televizija, ir mokėti 19 eurų per mėnesį.

2. Mokėti 30,46 euro per mėnesį ir gauti 3 kartus daugiau nei turiu dabar.

3. Supakuoti visą turimą įranga, nuvežti į artimiausią „Teo“ saloną ir nutraukti dabartinę (pasibaigusią, neterminuotą) sutartį. Vėl atvažiuoti, kai interneto tiekimas prapuls, pasirašyti naują sutartį, laukti mėnesį, kol atvažiuos technikas, internetą pajungs ir mokėti 24 eurus per mėnesį. Kitaip sakant, iš naujo tapti nauju klientu.

4 metus mūsų šeima moka už paslaugas, esame ištikimi klientai, o už paslaugas, jei pasirašyčiau naują sutartį, per 24 mėnesių sutarties laikotarpį turėčiau sumokėti 157,44 euro daugiau, negu sumokėtų naujas klientas.

Praėjus parai po savo nepasitenkinimo išreiškimo socialiniame tinkle, sulaukiau ženklo, bendrovė sureagavo. Su manimi susisiekė „Teo“ atstovas spaudai. Pareiškė, kad: „...tokio atsakymo iš Teo pusės neturėjo būti.“ Ir paprašė mano kontaktinių duomenų tam, kad: „...kad Teo susiektų ir kiek įmanoma pakeistų Tavo būseną?:)“

Tai – nukopijuotos iškarpos iš pokalbio su „Teo“ atstovu. Daviau asmeninio el. pašto adresą, neturiu laiko kalbėti telefonu (darbo metu).

Ir šiaip, laiškai geriau, nes lieka pokalbio istorija juodu ant balto – neužginčysi.

Taigi, 2015 lapkričio 12 dieną, 11 val. 20 min. buvo lygiai savaitė, kai „Teo“ rašo. Rašo turbūt ilgą laišką su pasiūlymu. Tik aš dar jo negavau ir turbūt negausiu...

Žinote, kaip per darbo pokalbį pasako „mes tau paskambinsim“? Tai čia tas pats – „Ai, ai, ai, padarėm neteisingai, bendraukime, susisiekime, ištaisysim klaidą“. Vėl padėjo varganą klientą į vietą...

Prieš savaitę trumpam (kai man parašė atstovas spaudai) buvau patikėjęs, kad bendrovė „Teo“ vis tik gerbia ilgamečius klientus. Dabar nebetikiu.

* * *

„Teo“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis teigė, kad laiško klientas negavo per klaidą.

„Jūsų skaitytojas, kurio skundą pastebėjome socialiniuose tinkluose ir iš karto su juo susisiekiau, pageidavo bendrauti tik elektroniniu būdu. Todėl netrukus, lapkričio 6 dieną, jam buvo išsiųstas laiškas su prašymu patikslinti, kieno vardu yra užsakytos „Teo“ paslaugos, nes kliento su tokiu vardu ir pavarde „Teo“ neturi. Iki šiol iš nurodyto el. pašto atsakymo nebuvo gauta. Šiandien susisiekus telefonu, klientas patikino, kad laiško nebuvo gavęs, jis galėjo patekti į brukalų dėžutę ir po kurio laiko automatiškai išsitrinti. Bet kokiu atveju, su klientu susitarėme dėl sąlygų, apie kurias jis rašė socialiniame tinkle, ir dėl naujo maršrutizatoriaus. Tikimės, kad klientas liks patenkintas ir mėgausis didelės spartos „Teo“ internetu ir išmaniąją televizija“, – sakė A.Stasiulaitis.

Kodėl ilgalaikiam klientui suma už paslaugas buvo pasiūlyta didesnė, nei naujam klientui?

„Kiekvienu atveju ieškome individualaus sprendimo, kas labiausiai patenkintų kliento lūkesčius. Šįkart taip pat susisiekus viskas išspręsta pagal kliento lūkesčius“, – tikino A.Stasiulaitis.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.