Apsilankė prestižiniame salone: „Po kirpimo – tik apsiverkti“

Antrą kartą užlipau ant to paties grėblio.

Antrą kartą autorė nusinešė nuotrauką kaip pavyzdį, tačiau rezultatas ir vėl nebuvo lauktas.<br>Asmeninio archyvo; AOP nuotr.
Antrą kartą autorė nusinešė nuotrauką kaip pavyzdį, tačiau rezultatas ir vėl nebuvo lauktas.<br>Asmeninio archyvo; AOP nuotr.
Į saloną „Panoramoje“ eiti jau bijojau – nuėjau į esantį „Europoje“.<br>V.Balkūno nuotr.
Į saloną „Panoramoje“ eiti jau bijojau – nuėjau į esantį „Europoje“.<br>V.Balkūno nuotr.
Taip autorė buvo apkirpta prieš pusmetį.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Taip autorė buvo apkirpta prieš pusmetį.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Taip autorė buvo apkirpta prieš pusmetį.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Taip autorė buvo apkirpta prieš pusmetį.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Galiausiai salonas savo klaidą ištaisė ir apkirpo klientę taip, kaip ji ir pageidavo.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Galiausiai salonas savo klaidą ištaisė ir apkirpo klientę taip, kaip ji ir pageidavo.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Jurgita

Dec 16, 2015, 11:35 AM, atnaujinta Sep 29, 2017, 3:15 AM

Prieš pusmetį grožio salone „Figaro“, esančiame PC „Panorama“, paprašiau kirpimo su griežta linija, o kirpėja sugebėjo prikarpyti plaukų galuose kažkokių laiptų. Nuotraukas ir laišką nusiunčiau į „Bendraukime“, bet komentaro paprašyta „Figaro“ salono personalo vadovė, gavusi mano kontaktus, atsiuntė atsiprašymą.

Jis skambėjo taip: „Dėkoju, kad lankotės „Figaro“ salonuose, deja, iš nuotraukų matome, kad šį kartą nesėkmingai. Jus kirpo meistrė Edita, turinti nemažą darbo patirtį, baigusi Dolores tarptautinę akademiją. Pagal mūsų įmonėje priimtą Aptarnavimo standartą, pirmiausia meistras turi išsiaiškinti kliento norus, suderinti kirpimo modelį.

Atsiprašau, kad tai nebuvo atlikta tinkamai, todėl už šią paslaugą pinigus Jums grąžinsime PC Panoramoje, mūsų salone. Į visas klientų pastabas atsižvelgiame atestuodami darbuotojus ir bendravimo kultūrą. Dar kartą atsiprašau už nepateisintus Jūsų lūkesčius ir sugaištą laiką“, – parašė ji,  mano pyktis atlėgo, tad straipsnio paprašiau nepublikuoti.

Pamaniau, gal bloga diena buvo tai mergaitei. Visiems pasitaiko, kai nepavyksta gerai atlikti darbo. Atsiimti pinigų taip ir nenuėjau, nes vis dėlto žmogus dirbo, priemones naudojo – nepasisekė mums abiems, ir tiek.

Salonui „Figaro“ pykčio taip pat nelaikiau. Atsiauginusi nevykusiai nukirptus plaukus ir nusprendusi pasigražinti prieš Kalėdas, taip pat nuėjau į jį. Tiesa, į saloną „Panoramoje“ eiti jau bijojau – nuėjau į esantį „Europoje“.

Norėjo B.Streisand šukuosenos

Kad neįvyktų nesusikalbėjimų ir nesusipratimų, bandant žodžiais apibūdinti, kokios šukuosenos noriu, pasielgiau, kaip pati maniau, labai apgalvotai – atsispausdinau nuotraukas su norimu kirpimu ir parodžiau kirpėjai.

Jaunutei kirpėjai tamsiais ilgais plaukais ir kirpčiukais (vardo nežinau) parodžiau nuotraukas su Barbra Streisand, apsikirpusia „bobu“. Paaiškinau, kad suvokiu, jog mano plaukai neatrodys tokie stori, bet noriu priekyje būtent tokių aštrių kampų – galai turi būti gerokai ilgesni, nei plaukai nugaros pusėje.

„Viskas aišku“, – vos užmetusi akį nusijuokė kirpėja, ir aš lengviau atsikvėpiau – esu patikimos meistrės rankose.

Jau bekerpant supratau, kad priekinės sruogos nutrumpintos iki nugaroje esančių plaukų lygio. Atsargiai pasiteiravau, ar tikrai išeis padaryti aštrius kampus.

„Jau išėjo“, – džiugiu balsu atsiliepė kirpėja, įstumdama mane į visišką sumaištį.

Pasak jos, viską pirmiausiai reikia nukirpti tiesiai. Supratau, kad nieko nesuprantu. Šiaip ar taip, nesu specialistė. Tad tyliai ir klusniai toliau sėdėjau kėdėje.

Dar išdrįsau pasiteirauti, ar tikrai šukuosena bus ant šono (nes, mano supratimu, tuomet vieną pusę reiktų palikti ilgesnę – išgauti asimetriją). Ir kirpėja patikino, kad galėsiu sušukuoti, kaip norėsiu.

Kirpimo rezultatas – nors apsiverk

Kai pabaigus kirpimą užsidėjau akinius ir pamačiau rezultatą, norėjosi tik apsiverkti. Jokių aštrių kampų, jokios asimetrijos. Visiškai paprastas tiesus kirpimas, ir tas pats netgi ne griežtas, o beformis ir visiškai nevykęs.

„Nenorėjau gale per daug nutrumpinti“, – teisinosi kirpėja, nors buvo gavusi labai aiškų prašymą – padaryti aštrius kampus.

Jeigu matė, kad nepavyksta, nepakanka priekinių sruogų ilgio – juk galėjo pasakyti ir atsiklausti, galbūt dar patrumpinti plaukus nugaros pusėje, kad kampai išeitų aštresni.

Tiesą sakant, būčiau leidusi net ir išskusti, kad tik susidarytų tie kampai. Jie yra būtini pagal mano figūros tipą.

Taisyti neprašiau, nes supratau, kad šitos atgrubnagės rankose, betrumpinant tai vieną, tai kitą dalį, galiu likti ir plika. Susimokėjau 26 eurus ir moviau iš tos nelemtos vietos. Mintyse prisiekiau, kad daugiau į „Figaro“ – nė vieną šių salonų – kojos gyvenime nebekelsiu. Ir niekam kitam nepatarsiu.

Kaltė – plauko struktūrai 

 “Figaro“ salono personalo vadovė Danutė Dzekunskienė teigė, jog rezultatas priklauso nuo kliento plauko struktūros.

„Yra viena klaida. Pagrindinė klaida. Suprantu, kad meistras nenori įžeisti kliento ir nori padaryti tai, ko jis prašo. Bet jeigu mato, kad kliento plauko struktūra tokia, jog kirpimas niekados neatrodys kaip jis norėtų, jau geriau klientui pasakyti „ne“. 

Klientės minėta meistrė turi stažą, ji dirbusi ir Londone, viskas gerai, bet sukliudė neryžtingumas. Ji nedrįso pasakyti, kad su klientės plaukais norėto kirpimo neįmanoma padaryti. Žinote, kokie B.Streisend plaukai – standūs, stori. Visai kitoks plaukas. 

Mūsų salonuose tokie dalykai pasitaiko labai retai. Todėl reaguojame į tai labai smarkiai. Visi sukelti „ant kojų“, situacija sprendžiama. Jau šį vakarą klientė grįš pas mus ir šukuosena bus pataisyta. Mūsų prioritetas – patenkintas klientas“, – tikino D.Dzekunskienė. 

Paaiškėjo: kirpimas buvo įmanomas

Kitą dieną po kreipimosi į „Figaro“ dėl nepatenkintos klientės, sulaukėme Jurgitos pasakojimo pratęsimo.

„Kai „Bendraukime“ nusiuntė užklausą į „Figaro“, man iš karto paskambino jų atstovė telefonu, kurį buvo užsirašę salone. Pasiūlė pataisyti kirpimą pas kitą meistrę – patikino, kad ji bus tikrai aukštos kvalifikacijos. Padvejojusi sutikau pabandyti, nes, šiaip ar taip, planavau kažkur kirptis iš naujo.

Turiu pripažinti – jie mano akyse reabilitavosi, kirpėja, kad ir iš gerokai nutrumpintų plaukų, sugebėjo padaryti mano norimus aštrius kampus, o išlydėdami dar davė dovanų šampūną ir kondicionierių. Panašu, kad atšaukiu savo pažadą nebesikirpti „Figaro“, nes šį kartą mane kirpusi meistrė iš tiesų padarė gerą įspūdį“, – rašė moteris.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: Honest Insights in Sustainability Reporting