Žmonos gimtadienis vasario 14-ąją virto bjauriu įvykiu restorane

Valentino diena man ir mano šeimai ypatinga – šią romantišką dieną švenčiame žmonos gimtadienį. Abu su žmona džiaugiamės, kad šią dieną galime pasimėgauti įsimylėjėliams skirtais koncertais, papietauti romantiškoje aplinkoje. Šiemet, kaip ir pernai, užpernai, ir dar keletą metų anksčiau, beveik mėnesiu iš anksto internetu rezervavome staliuką Kauno centre esančiame itališko maisto restorane „Piccola Italia“.

Laisvi buvo kone pusė staliukų – aišku, jie turbūt irgi rezervuoti.<br>M.Patašiaus nuotr.
Laisvi buvo kone pusė staliukų – aišku, jie turbūt irgi rezervuoti.<br>M.Patašiaus nuotr.
Beveik mėnesiu iš anksto internetu rezervavome staliuką Kauno centre esančiame itališko maisto restorane „Piccola Italia“.<br>M.Patašiaus nuotr.
Beveik mėnesiu iš anksto internetu rezervavome staliuką Kauno centre esančiame itališko maisto restorane „Piccola Italia“.<br>M.Patašiaus nuotr.
Pagaliau atėjo ilgai lauktoji šventė. Visa šeima išsiruošėm šventinių pietų<br>M.Patašiaus nuotr.
Pagaliau atėjo ilgai lauktoji šventė. Visa šeima išsiruošėm šventinių pietų<br>M.Patašiaus nuotr.
„Yra vaizdo stebėjimo kameros ir esame visiškai ramūs dėl savo padavėjų elgesio šioje situacijoje“, – sakė restorano atstovė.<br>M.Patašiaus nuotr.
„Yra vaizdo stebėjimo kameros ir esame visiškai ramūs dėl savo padavėjų elgesio šioje situacijoje“, – sakė restorano atstovė.<br>M.Patašiaus nuotr.
Beveik mėnesiu iš anksto internetu rezervavome staliuką Kauno centre esančiame itališko maisto restorane „Piccola Italia“.<br>M.Patašiaus nuotr.
Beveik mėnesiu iš anksto internetu rezervavome staliuką Kauno centre esančiame itališko maisto restorane „Piccola Italia“.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Audrius Vaičiūnas

Feb 18, 2016, 10:48 AM, atnaujinta Jun 7, 2017, 4:38 PM

Džiaugėmės, kad iš anksto pasirengėm šventei ir galėsime puikiai praleisti laiką.

Šiek tiek nustebau, kai likus maždaug savaitei iki Valentino dienos sulaukiau skambučio iš „Piccola Italia“ – klausė, ar tikrai rezervavau staliuką. Žinoma, patvirtinau ir pasakiau, kad šią dieną švęsime mano žmonos gimtadienį.

Priminimų internetu apie rezervaciją gavau dar du ar tris. Pasirodė šiek tiek įkyru, tačiau greitai apie tai pamiršau.

Pagaliau atėjo ilgai lauktoji šventė. Visa šeima išsiruošėm šventinių pietų. Tiesa, vaikui suskaudo ausį ir kol viską susitvarkėm, į restoraną atvykom ne 13 val., kaip planavome, o 13 val. 22 min. Žinojome, kad pagal rezervacijos taisykles galėjome vėluoti 15 minučių. Atvykom papildomai uždelsę dar 7 minutes.

„Piccola Italia“ padavėjas, panašiai kaip provincijos užkandinės „bufetava“, burbtelėjo, kad mūsų laikas jau praėjo, ir apsisukęs nuėjo. Bandžiau sakyti, kad atvykome švęsti žmonos gimtadienio, tačiau darbuotojams tai buvo neįdomu. Padėtį dar bandė taisyti prie baro sėdėjusi pora, pasiūliusi prisėsti šalia ir palaukti, galbūt atsilaisvins koks staliukas. Tačiau atrodė, kad personalui mes tikrai nerūpime.

Laisvi buvo kone pusė staliukų – aišku, jie turbūt irgi rezervuoti. Tik neaišku, kiek klientų dar po mūsų nespės laiku jų užimti, ir kiek bus tokių, kuriems labai pasiseks, kai rezervavusieji klientai pavėluos 7 minutes.

O jeigu jau taip uoliai skambinama prieš savaitę, tai ar tą pačią dieną, prieš atiduodant staliuką nerezervavusiems klientams, negalima paskambinti klientui, kuris jau prieš mėnesį suplanavo pietus jūsų restorane? Man atrodo, kad toks skambutis parodytų rūpestį, o tokia situacija kaip ši, klientus atstumia visam laikui.

Išėjus iš „Piccola Italia“ nuotaika pradžioje buvo šiek tiek subjurusi, tačiau neilgam. Laisvės alėjoje mes greitai radome puikią vietą, kur skaniai papietavome ir gerai praleidome laiką. Žinome, kad kitais metais šioje brangioje užkandinėje staliuko mes tikrai nerezervuosime.

***

„Piccola Italia“ atstovės Eglės teigimu situacija restorane buvo kiek kitokia.

„Taip, p. Audrius buvo rezervavęs staliuką vasario 14 d. 13 val. Jam, kaip ir visiems klientams, vasario 11 d. skambinome pasiteirauti, ar planai nepasikeitė. Klientas patvirtino, kad tikrai atvyks, taip pat priminėme, kad jeigu kas pasikeistų ar vėluotų, mums paskambintų. 

Vasario 14 d. 13 val. 24 min. klientui neatvykus ir nepranešus telefonu, jo rezervaciją panaikinome. Kadangi kaip tik buvo atėję keli žmonės iš gatvės, jiems užleidome staliuką. Jeigu p. Audrius būtų paskambinęs ir perspėjęs apie vėlavimą – tikrai tokios nemalonios situacijos nebūtų įvykę. 13 val. 26 min. klientui atvykus, staliukas buvo užimtas. Mūsų skaičiavimu, praėjo 26 min., o ne 7 min.

Padavėjai mandagiai atsiprašė dėl susidariusios padėties ir paaiškino, kad staliukas yra užimtas, nes jie negavo jokios informacijos apie vėlavimą.

Prasidėjo ginčai ir rėkavimai. Neapsikentę šalia prie baro sėdėję asmenys pasiūlė taip pat prisėsti prie baro, bet tokie pasiūlymai kliento nedomino. Kadangi buvo daug darbo ir tikrai nesinorėjo gadinti kitiems klientams nuotaikos, į ginčus padavėjas nesivėlė. Matyt, tai dar labiau įsiutino p. Audrių. Yra vaizdo stebėjimo kameros ir esame visiškai ramūs dėl savo padavėjų elgesio šioje situacijoje.

Atsiprašome visų, kuriems ši situacija sukėlė nepatogumų“, – sakė restorano atstovė.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.