Paauglės pagalbos šauksmas parodė, kokia svarbi „Jaunimo linija“

Nebežinau, kur daugiau kreiptis. Esu dar paauglė, man sunku. Neturiu kam išsipasakoti, vis kyla minčių bėgti iš namų. Praėjusią savaitę internetu ieškojau psichologų, kurie galėtų man padėti ar patarti, kadangi pas mokyklos psichologę drąsos nueiti neradau.

Nebežinau, kur daugiau kreiptis. Esu dar paauglė, man sunku.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Nebežinau, kur daugiau kreiptis. Esu dar paauglė, man sunku.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Paramos fondo „Jaunimo linija“ direktorius Paulius Skruibis teigė, jog stengiasi išsiaiškinti, kodėl mergina negavo atsakymo į laišką.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Paramos fondo „Jaunimo linija“ direktorius Paulius Skruibis teigė, jog stengiasi išsiaiškinti, kodėl mergina negavo atsakymo į laišką.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Viktorija

Mar 21, 2016, 4:02 PM, atnaujinta Jun 1, 2017, 1:40 AM

Naršydama internete pamačiau, jog laiškus galima rašyti ir jaunimolinija.lt tinklalapyje. Parašiau. Per dieną po 10 kartų tikrinau paštą, vildamasi, kad sulauksiu atsakymo. Deja. Na, taip, buvo parašyta, jog atsakymo laikas yra 48 valandos, tačiau jau praėjo 6 dienos. Su kiekviena diena yra vis sunkiau ir sunkiau. Tiesą sakant, manau, man neatsakė todėl, kad jiems tai nepasirodė labai rimta tema.

Bet man iškilo klausimas, kur kreiptis ieškantiems pagalbos paaugliams? Dažnas mūsų tėvams tikrai nenorime išsipasakoti, be to, viskas neretai būna susiję su jais pačiais.

Visi žinome, kad laiškais išsipasakoti yra lengviau nei žodžiu. Psichologų paslaugos kainuoja, paaugliai sau to leisti negali, na, o savižudybių ir dingusių vaikų tik daugėja. Aš, asmeniškai, dabar viską laikau savyje, ir tik laikas parodys, kaip bus toliau. Nes kam išsipasakoti neturiu.

Taip, psichologų kainos didelės, tačiau kiek kainuoja mūsų gyvybė? Kažin, ar tik mano vienos laiško jie negavo? Nenorėčiau, kad kas žinotų mano vardą, tiesiog noriu sulaukti pagalbos, patarimo ir žinios. Galbūt aš pati darau kažką ne taip...

* * *

Paramos fondo „Jaunimo linija“ direktorius Paulius Skruibis teigė, jog stengiasi išsiaiškinti, kodėl mergina negavo atsakymo į laišką.

„Mes suprantame, kad žmogus, parašęs mums laišką, tikisi sulaukti atsakymo kuo greičiau. Todėl tik labai retais atvejais atsakymo reikia laukti ilgiau nei 24 val. Dažniausiai atrašome greičiau nei per 10 val. Atsakome į visus laiškus be išimties.

Aiškindamiesi šią konkrečią situaciją, peržiūrėjome paskutinę savaitę gautus laiškus. Panašų laišką esame gavę kovo 13 d. aštuntą valandą vakare, atsakymas išsiųstas kitą dieną iš pat ryto – devintą valandą.

Šiuo metu bandome susisiekti su šį laišką parašiusia mergina, kad galėtume jai dar kartą persiųsti atsakymą ir išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių ji jo negavo pirmą kartą. Be jokių abejonių, mums labai svarbu, kad visi mums parašę sulauktų emocinės paramos kuo greičiau“, – sakė P.Skruibis.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.