Auksinis banko klientas po nelaimės Egipte skaudžiai nusivylė

Keliaudamas patyriau sveikatos sutrikimą. Noriu pasidalinti savo skaudžia patirtimi su sveikata besirūpinančiomis draudimo kompanijomis.

Skridau nuolat sulenkęs ir nuleidęs koją, taip kenčiant beprotišką skausmą viso 4,5 valandos trukusio skrydžio metu.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Skridau nuolat sulenkęs ir nuleidęs koją, taip kenčiant beprotišką skausmą viso 4,5 valandos trukusio skrydžio metu.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Prieš kelias savaites išvykau atostogauti į Egiptą.<br>„Scanpix“ asociatyvioji nuotr.
Prieš kelias savaites išvykau atostogauti į Egiptą.<br>„Scanpix“ asociatyvioji nuotr.
„Nordea“ banke man rekomendavo įsigyti „Mastercard Xameleon“ kreditinę kortelę, kuri teikia komplektuotą kelionės draudimą.<br>V.Balkūno nuotr.
„Nordea“ banke man rekomendavo įsigyti „Mastercard Xameleon“ kreditinę kortelę, kuri teikia komplektuotą kelionės draudimą.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Rolandas Žiogelis

Mar 25, 2016, 2:45 PM, atnaujinta May 31, 2017, 2:10 PM

Kadangi man tenka keliauti pakankamai dažnai, nutariau kaskart nebepirkti naujo kelionių draudimo, o įsigyti banke kartu su „Mastercard“ kreditine kortele teikiamą kelionės draudimą. Daug metų esu auksinis „Nordea“ banko klientas, tad nedelsdamas nuvykau būtent į šį banką išsiaiškinti draudimo sąlygų.

„Nordea“ banke man rekomendavo įsigyti „Mastercard Xameleon“ kreditinę kortelę, kuri teikia komplektuotą kelionės draudimą („Medicininių išlaidų, ligos draudimas“, „Draudimas nuo nelaimingų įvykių“ ir keli kiti su kelione susiję draudimai) ir pirkinių draudimą. Šis variantas man pasirodė patrauklus, tad daug negalvodamas užsakiau minėtą kortelę.

„Medicininių išlaidų draudimas“ atlygina visas patirtas gydymo išlaidas kelionės metu ir, jeigu reikia, pasirūpina tinkamu parvežimu į gydymo įstaigą Lietuvoje, o mirties atveju – repatriacija.

Jeigu keliaudami patiriate kaulo lūžį ar kitaip sunkiai susižalojate, tuomet sveikimo procesą (vaistų pirkimą, vizitų pas gydytojus ir procedūrų išlaidas) po traumos palengvins „Nelaimingų atsitikimų draudimas“, kuris skirs jums atitinkamą išmoką pagal sutartas išmokų lenteles.

Deja, draudimu greitai teko skaudžiai nusivilti. Prieš kelias savaites išvykau atostogauti į Egiptą. Taip jau nutiko, kad kelionėje patyriau sunkų skeveldrinį kojos lūžį.

Vienoje iš Hurgados klinikų operacija truko daugiau nei 2 valandas, kurios metu kulkšnies ir blauzdos kaulai atstatyti į savo vietas ir sutvirtinti daugybe specialių metalinių varžtų ir strypu.

Klinika susisiekė su mano „Mastercard“ kortelės draudikais ir sutarė, kad visos operacijos ir gydymo išlaidos bus padengtos. Tuomet atrodė, kad visi draudimo procesai vyksta sklandžiai. Beliko pasirūpinti mano pargabenimu į gimtąjį kraštą ir toliau ilgai gydytis čia, Lietuvoje.

Lėktuve – nusivylimas

Klinika nurodė aiškias gabenimo sąlygas, t.y. kad koja skrydžio metu privalo būti ištiesta (rekomenduojama 1-oji eilė arba papildoma sėdima vieta) ir būtinai pakelta aukščiau kūno centro. Draudimo atstovai susisiekė su manimi telefonu ir patikino, kad viskuo pasirūpins – įskaitant ir skrydžio sąlygas.

Tačiau jau įsėdus į lėktuvą man buvo pranešta, kad nė viena iš šių sąlygų nebus suteikta. Teko skristi standartinėje vietoje, kurioje kojoms – mažai vietos. Skridau nuolat sulenkęs ir nuleidęs koją, taip kęsdamas beprotišką skausmą per visą 4,5 valandos trukmės skrydį.

Tuomet supratau, kad rūpinimasis manimi pasibaigė ir jaučiau, kad viskas nebus taip gerai, kaip tikėjausi. Ir neklydau!

Grįžęs į Lietuvą susisiekiau su „Nordea“ banko atstovais dėl „Draudimo nuo nelaimingų įvykių“ išmokos ir tolimesnio gydymo Lietuvoje. Pastarieji nurodė kreiptis į draudimo kompaniją AIG, kuri turi suteikti visą reikiamą informaciją, pagalbą ir išspręsti finansinius gydymo reikalus. Taip ir padariau.

Vieną dieną man paskambino AIG atstovė ir pranešė, kad jie kompensuos tik išlaidas, susijusias su „Medicininių išlaidų draudimu“, o išmokos už „Nelaimingų atsitikimų draudimą“ jie neskiria ir siūlo toliau aiškintis su „Nordea“ banku. Juk Nordea internetinėje svetainėje prie „Mastercard Xameleon“ kelionės draudimo sąlygų antrame punkte aiškiai nurodyta: „Draudimas nuo nelaimingų įvykių atlygins žalą, patirtą dėl nelaimingo įvykio kelionėje.“

Tačiau „Nordea“ banko atstovai nebuvo linkę bendrauti ir tik po savaitę trukusių skambučių pranešė, kad visus draudimo reikalus reikia spręsti su AIG. Tad papuoliau į užburtą ratą, kai abi šalys kratosi atsakomybės.

Atsakymas nenustebino

Lyg ir susitaikiau su tuo, kad išmoka už nelaimingą atsitikimą nebus išmokėta ir nusiteikiau visą dėmesį sutelkti į savo sveikatą ir gydymą.

Mažiausiai 2 kartus per savaitę tenka vykti pas gydytojus perrišimams, apžiūroms, konsultacijoms. Gyvenu vienas, automobilio dėl minėtos traumos vairuoti negaliu, tad kaskart tenka naudotis taksi paslaugomis ir už kelionę iki poliklinikos ir atgal sumokėti apie 24 eurus.

Viename iš AIG „Medicininių išlaidų draudimo“ punktų parašyta, kad gydymo išlaidos apima „...bet kokias pagrįstas ir būtinas išlaidas, susijusias su apdraustojo transportavimu pas vietos gydytoją...“.

Išlaidos vizitams pas gydytoją tikrai nepigiai atsieina, tad vėl kreipiausi į AIG dėl šių išlaidų kompensavimo. Turbūt jau nujaučiate, kokį gavau atsakymą: „Šios išlaidos nekompensuojamos.“

O dar laukia keli mėnesiai gydymo, vėliau reabilitacija, dar po metų – vėl operacija su visomis pasekmėmis, kelių mėnesių nedarbingumas...

Esu skaudžiai nusivylęs tokia banko „Nordea“ draudimo kompanijos AIG pozicija. Jaučiuosi paliktas vienas toliau gydytis savo lėšomis be draudikų pagalbos. Viliuosi visiškai pasveikti be didelių liekamųjų pasekmių ir užmiršti šį tragišką įvykį ir ypatingai draudikų abejingumą.

O galbūt pagalbos ir teisybės su advokatais kartu ieškosime teisme.

* * *

Nordea Bank Lietuva“ komunikacijos ir viešųjų ryšių vadovas Vaidotas Cucėnas teigė, jog įvyko nesusipratimas.

„Mes esame pasirašę sutartį su AIG draudimo bendrove. Jų draudimas nustato sąlygas ir vykdo išmokėjimą. „Nordea“ tik išduoda kreditinę kortelę. 

Kiek man pavyko sužinoti, AIG kompanija nėra gavusi dokumentų, kuriuose nurodytos kliento patirtos išlaidos. Kompanija neprieštarauja atlyginti žalos, tiesiog reikia susitvarkyti dokumentus“, – sakė V.Cucėnas.

„Bendraukime“ redakcijai susisiekus su laiško autoriumi, šis dar kartą pabrėžė, jog papildomas išlaidas AIG bendrovė kompensuoti tiesiog atsisakė.

„Iškart grįžęs į Lietuvą klausiau, kaip reikia pateikti dokumentus dėl kelionių pas gydytoją ir papildomų išlaidų kompensavimo, bet AIG man pasakė, jog jų nekompensuos. Jie teigė, jog „Nelaimingų atsitikimų draudimas“ – „Nordea“ banko reikalas. Tas pats, beje, parašyta ir „Nordea“ internetiniame puslapyje. Draudimą aš juk pirkau iš jų. Tačiau jie kažkodėl nesileidžia į kalbas“, – sakė R.Žiogelis.

Iš pradžių situaciją komentavęs „Nordea“ banko atstovas vėliau tapo nepasiekiamas.

Kompanijos AIG atstovė Kristiina Laresvuo šį draudimo atvejį komentuoti atsisakė. Atstovė teigė, jog dėl šio įvykio pradėtas tyrimas, tačiau pabrėžė, kad kompanija individualių atvejų nekomentuoja.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.