Atplėšus „Pigu.lt“ siuntinį – staigmena: nesuprato, ką užsisakė

Nežinau, kaip būti užtikrintai perkant internetu. Ketvirtadienį vietoje užsisakyto „Medikatus“ plaukų tiesinimo šepečio iš „Pigu.lt“ gavau kitą – „Beautiful Star“ plaukų tiesinimo šepetį. Nors turiu VIP kliento statusą, pasijutau „išdurta“ ir kvailės vietoje. Be to, nors brūkšniniame kode ant dėžutės rašoma, jog šepetys – „Medikata“, atplėšus kodo lipduką matyti kitas brūkšninis kodas. 

Atidariusi siuntinį ji išvydo ne tai, ko tikėjosi.<br>Jūratės nuotr.
Atidariusi siuntinį ji išvydo ne tai, ko tikėjosi.<br>Jūratės nuotr.
Jūratės nuotr.
Jūratės nuotr.
Laiško autorė gavo „Beautiful Star“ tiesinamąjį plaukų šepetį.<br>Jūratės nuotr.
Laiško autorė gavo „Beautiful Star“ tiesinamąjį plaukų šepetį.<br>Jūratės nuotr.
Laiško autorė gavo „Beautiful Star“ tiesinamąjį plaukų šepetį.<br>Jūratės nuotr.
Laiško autorė gavo „Beautiful Star“ tiesinamąjį plaukų šepetį.<br>Jūratės nuotr.
Atidariusi siuntinį ji išvydo ne tai, ko tikėjosi.<br>Jūratės nuotr.
Atidariusi siuntinį ji išvydo ne tai, ko tikėjosi.<br>Jūratės nuotr.
brūkšniniame kode ant dėžutės rašoma, jog šepetys „Medikata“.<br>Jūratės nuotr.
brūkšniniame kode ant dėžutės rašoma, jog šepetys „Medikata“.<br>Jūratės nuotr.
Atplėšus kodo lipduką matyti kitas brūkšninis kodas.<br>Jūratės nuotr.
Atplėšus kodo lipduką matyti kitas brūkšninis kodas.<br>Jūratės nuotr.
Informacija ant dėžutės klientei tik sukėlė dar abejonių.<br>Jūratės nuotr.
Informacija ant dėžutės klientei tik sukėlė dar abejonių.<br>Jūratės nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Jūratė

2016-05-30 10:12, atnaujinta 2017-05-23 19:13

Pirma. Gavau ne tą prekę, kurios tikėjausi. Antra. Pusę dienos gaišau laiką laukdama, kol atvyks kurjeris. 

Tiesa, nelabai ir noriu  naudotis „Beautiful Star“ šepečiu ir gadinti plaukus. Tad ir taip jį teks išmesti, kai įsigysiu norimą „Medikatus“ arba „Babyliss“. Šitą naudosiu tik laikinai. Taigi, veltui išmesti pinigai ir dar sugadinti nervai.

Esu labai nusivylusi. Kyla natūralus klausimas: kodėl gavau pigesnę ir prastesnę prekę, negu užsisakiau?

* * *

„Pigu.lt“ Komunikacijos projektų vadovė Indrė Beganskaitė paaiškino, jog klientė gavo būtent tą prekę, kurią ir užsisakė.

„Išsiaiškinome šį atvejį. Mūsų klientė norėjo įsigyti „Medikatus“ plaukų tiesinimo šepetį, o sako gavusi „Beautiful Star“. Norime paaiškinti, kad „Medikatus“ yra tiekėjas, kuris ir importuoja „Beautiful Star“ plaukų tiesinimo šepečius. Ši informacija taip pat matosi klientės atsiųstose nuotraukose.

Tad įvyko nesusipratimas – importuotojo pavadinimas buvo palaikytas prekės ženklu. Apgailestaujame, kad mūsų svetainėje pateikta informacija suklaidino klientę.

Vertindami klientę, kuri jau daug metų mums lojali, siūlome jai kompensuoti prekės vertę, nors klientė ir gavo tai, ką užsisakė. Pripažindami prekės aprašymo svarbą klientui renkantis prekes aprašą papildėme, tad ateityje klientams nesusipratimų nekils“, – žadėjo I.Beganskaitė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.