Kailinę liemenę užsisakiusi pirkėja tokio atsako nesitikėjo

Roges ruošk vasarą – sako patarlė. O kadangi žiauriai užsimaniau rudens/žiemos sezonui įsigyti žavią kailinę liemenę, tai susizgribau jau dabar.

Lietuvių verslininkės drabužiai yra identiški, kaip ir pigia kinų produkcija prekiaujančiuose interneto parduotuvėse.<br> Skaitytojos nuotr.
Lietuvių verslininkės drabužiai yra identiški, kaip ir pigia kinų produkcija prekiaujančiuose interneto parduotuvėse.<br> Skaitytojos nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Julia Ray

Jul 7, 2016, 3:19 PM, atnaujinta Aug 30, 2017, 10:08 AM

Neturiu tiek laisvo laiko, kad išsiruoščiau ilgam žygiui po parduotuves. O ir preke specifinė. Taigi nieko nelaukusi nėriau į interneto gelmes.

Įvedus raktinius žodžius: „kailinės liemenės, pirkti“, žvilgsnį patraukė viena internetinė parduotuvė Lietuvoje, prekiaujanti kvepalais, įvairiomis grožio prekėmis, maudymukais, avalyne ir… Bingo! Kailinėmis liemenėmis ir trumpais kailinukais.

Net žandikaulis atvipo nuo grožio tų kailių. Nuoširdžiai jums sakau. O ir kainos nedidelės. O dar ta viliojanti vasaros nuolaida, kuri tik ir traukia už rankos tuštinti piniginę. Galvoju, pirksiu bent trejus: rudus, juodus ir, žinoma, baltus.

Taigi išsirinkau modelį ir pildau užsakymą. Ten daug mokslo nereikia: vardas, pavardė, elektroninis paštas, prekės numeris, komentaras (dydis, spalva ir kt.).

Rašau jiems: „Norėčiau įsigyti kailinę liemenę baltą kiemenę, dydis 38. Dėkui.“

Gaunu atsakymą: „Laba diena, malonu kad kreipėtės, liemenės kaina šiuo metu būtų 65 eurai su reg. siuntimu, ateina per maždaug 2,5 sav., jeigu jums tinka, atsiųsiu apmokėjimo sąskaitą, tada suderinsime dydį.“

Bendrauju toliau: „Mane dar domintų gamybos šalis. O gal juos siuvate patys? Ką daryti, jei in real (tikrovėje-Red.) nebūtų tokie žavūs kaip reklamoje? Ar suteikiate garantiją?“

Lyg šlapiu skuduru per ausį gaunu atgal: „Žinokit, deja, nepasiūlysiu liemenės, tiekėjas išėjo atostogų, gal rasit kitur, sėkmės.“

Šį kartą išsižiojau iš netikėtumo… Tik prieš keliolika minučių siūle banko sąskaitą pinigams pervesti, net nežinodami, kad tiekėjas jau uždaro duris ir išeina atostogų???

Ir jeigu jūs dar nepavargote nuo skaitymo apie mano susirašinėjimą, tada paklausykite, kas vyko prieš tai ir buvo nutylėta tarp eilučių...

Internete perku dažnai. Nuo rūbų iki baldų. Nei karto nesu patyrusi nesėkmės, nes prieš išsirinkdama prekę patikrinu gamintoją, atsiliepimus, tuo labiau, kad ir įmonės su pirkėjais palaiko labai glaudžius ryšius. Netikusius rūbus grąžinu atgal, nepatirdama jokio finansinio nuostolio, nes apmokėjimas vyksta tik įsigijus prekę. Tiesa, tai vyksta ne Lietuvoje.

Pirmas įtarimas del parduotuvės kilo, kai neradau jokios informacijos apie internetinę parduotuvę. Pradinis puslapis –visiškai tuščias. Skiltyje „Apie mus“ irgi beveik nieko nebuvo. Išskyrus el. pašto adresą ir individualios veiklos pažymos numerį.

Azarto pagauta nukeliavau į jų feisbuko paskyrą ir net parašiau žinutę, stengdamasi sužinoti kuo daugiau informacijos apie gaminių šalį. Dar įdomiau pasidarė, kai išvakarėse parašyta žinutė ryte jau buvo ištrinta...

Buvo taip įdomu, kad niekaip negalėjau sustoti. Nepatingėjau apsilankyti jų internetinėje parduotuvėje ir atkreipiau dėmesį ne tik į žavius modelius, besislepiančius po dar žavesniais kailiais, bet ir į prekinius ženklus ant nuotraukų.  Jie nuvedė į kitas garsiausias užsienio internetines parduotuves, kurios prekiauja labai mažomis kainomis iš Kinijos. 

Tai tos internetinės parduotuvės, kuriose jau ne viena moteris užsisakė įspūdingai atrodančias sukneles, o gavo visišką šlamštą. Apie tai, rodos, net žiniasklaida yra rašiusi.

Gal buvo ir laimingųjų. Gal kai kam ir pasisekė už mažą kainą nusipirkti garsios firmos rūbą, kuo aš labai abejoju, nes geros veisles katino maiše nenusipirksi.

Bet ką bendro su šiomis „alibabomis“ turi lietuviška parduotuvė? Ar jie bendradarbiauja, ar tik savinasi nuotraukas?

Sukčių yra visur. Jie mausto žmones, neklausdami nei vardo, nei pavardės. Net žinodami, kad kartais tie atiduoda paskutinį grašį. O mes pakliūname. Norėdami sutaupyti, pasikabiname ant to užmesto kabliuko kaip išalkusi žuvis ant riebaus slieko. Ir prariję jau nieko negalime pakeisti.

Patarlė sako: šykštus moka du kartus. O aš šį kartą pasinaudosiu vienintele protinga mintimi iš mano ir jų susirašinėjimo: eisiu kitur ieškoti sėkmės...

* * * 

Internetinėje svetainėje nurodytu telefonu atsiliepusi moteris patikslino, kad liemenės siunčiamos iš Honkongo, tačiau užsakymo ji negalėjo priimti dėl tiekėjo atostogų.

„Kai gavau jos užsakymą, kreipiausi į tiekėją ir jis man pasakė, kad dabar yra valstybinė šventė. Aš jai tiesiog atsakiau, kad jam atostogos ir jis negalės šiuo metu įvykdyti užsakymo. 

Su šita moterimi, jeigu ji taip elgiasi, tai tikrai nenorėsiu jokių reikalų turėt. Čia yra visiškai nenormalu neišsiaiškinus visų aplinkybių pulti taip žmogų lygioj vietoj. Aš taip gyvenime nesielgčiau. Atsiprašau, bet nenoriu net komentuot, ką galvoju, geriau sau pasilaikysiu“ , – sakė moteris.

Kada tiekėjas grįš iš atostogų ir vėl galės vykdyti užsakymus?

„Už kokios savaitės, už 10 dienų, o po to išeinu pati atostogų. Aš visų pirma vaiką auginu mažiuką ir dar pati laukiuosi, taip kad vasarą nelabai. Kai turiu laisvo laiko, laisvą minutę. Kailinės liemenės yra tikrai ne vasaros reikalas ir žmonės atostogauja. Čia labiau rudenį vyksta. Bet jei būtų buvusi situacija, kad nebūtų tų švenčių, tai aš būčiau galėjusi jai, žinoma, užsakyt“, – tvirtino pašnekovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.