Atostogomis pajūryje džiaugėsi, kol sulaukė šeimininkės žinutės

Esame vidutines pajamas gaunantys Lietuvos piliečiai, todėl kiekvieną vasarą stengiamės išvykti į mūsų šalies pajūrį pailsėti. Kad ir keturioms dienoms. Nes nors kitų šalių pasiūlymui atrodo viliojantys, pinigų jiems neužtenka.

Patys suprantat – sezono metu gauti tinkamą naują pasiūlymą, kai liko tik 10 dienų, tiesiog neįmanoma.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Patys suprantat – sezono metu gauti tinkamą naują pasiūlymą, kai liko tik 10 dienų, tiesiog neįmanoma.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Laukėme savo atostogų. Viskas buvo suplanuota, vaikai nuteikti teigiamai.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Laukėme savo atostogų. Viskas buvo suplanuota, vaikai nuteikti teigiamai.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Jurgita

Aug 3, 2016, 10:00 AM, atnaujinta May 17, 2017, 1:11 AM

Na ką, liepos pradžioje dairėmės į Lietuvos pajūryje teikiamus pasiūlymus. Užkliuvo vienas kotedžas. Ir kaina nelabai kandžiojosi – 60 eurų už parą penkiems žmonėms. Skubėjome užsisakyti, gavome patvirtinimą, kad galimybė užsisakyti yra, tik reikia sumokėti avansą. Sumokėjome, gavome patvirtinimą, kad avansas priimtas ir jie laukia mūsų atvykstant.

Laukėme savo atostogų. Viskas buvo suplanuota, vaikai nuteikti teigiamai. Netoli iki jūros, gražūs kambariai, privati teritorija! Tačiau likus 10 dienų gavome SMS žinutę: „Atsiprašome, tačiau per klaidą jums rezervuotą kambarį rezervavau kitiems klientams. Avansą grąžinsiu, yra kitas laisvas namukas.“

Kartu su nauju pasiūlymu buvo pateikta ir nuoroda. Pažiūrėjusi naują pasiūlymą supratau, kad vietoj kotedžo siūlomų privalumų – namukas keturiems žmonėms ir terasa, išklota trinkelėmis. Tuoj pat suskubome skambinti kotedžo šeimininkei išsiaiškinti – gal per klaidą mums atsiuntė žinutę? Tačiau ji atmetė skambutį žinute: „Esu kine.“

Keista, galvojam, sėdėti kine ir rezervuoti užsakymus.... Neeliniai sugebėjimai. Žinoma, stengėmės teigiamai galvoti ir palaukėme truputį, gal atsakys? Ir po valandos – skambutis. Šeimininkė paaiškino, kad suklydo.

„Juk yra žmogiškasis faktorius!“ – atsakė mums. Sutinkame, klaidų visiems pasitaiko, tačiau mums ji buvo šiek tiek skaudi vaikų atžvilgiu, nes reikėjo paaiškinti, kad tomis dienomis vis dėlto niekur nevažiuosim, nes, patys suprantat, sezono metu gauti tinkamą naują pasiūlymą, kai liko tik 10 dienų, tiesiog neįmanoma.

Tada paklausėm šeimininkės, gal yra kas nors, ką galėtų mums pasiūlyti – juk jie ten vietiniai, pažįsta vienas kitą. Tačiau mums atrėžė, kad mes neužsisakėm per „Booking.com“ puslapį ir mums nieko neprivalo siūlyti, o ir užsakymą atmetė prieš 10 dienų, pagal kažkokias taisykles. Galbūt... Vis dar teigiamai mąstėm – kam nepasitaiko klaidų?

Skubėjau ieškoti kito varianto ir užsakyti per rekomenduotą „Booking.com“ puslapį. Ir radau tą patį kotedžą, laisvą tomis pačiomis dienomis, tačiau jo kaina – 70 eurų už parą ir tik keturiems žmonėms. Mes buvome užsakę penkiems žmonėms, vadinasi, tikėtina, kad kaina būtų buvusi dar didesnė.

Gaila, bet 5 vietų kambariai tikrai buvo jau užimti. Ir viskas tapo aišku. Suklydome, kad neužsakėme per „Booking.com“ ir nepasiūlėme didesnės kainos. Juk ir taip aišku, kad kažkas pasiūlė brangiau, nes greičiausiai užsisakė per „Booking.com“.

Graudu, kad tokia tiesa, kad toks tas mūsų Lietuvos kurortas ir jų verslininkai. Ir mes įvertiname žmogiškąjį faktorių, tiesiog norime, kad su mumis tinkamai elgtųsi – paskambintų ir paaiškintų.

Ilgai ieškoję radome vieną pasiūlymą ilgajam savaitgaliui, tik mus iš karto informavo, kad tomis švenčių dienomis kaina visada brangesnė. Pagarba šiai verslininkei, nes ji iš karto pasakė, kokia yra tiesa. Juk ir taip aišku, tačiau mes, naivuoliai, tikėjomės, kad užsisakę kambarius prieš mėnesį būsim užtikrinti. Deja...

Mes sutikome su nauju pasiūlymu ir vaikai liko patenkinti, o kotedžo šeimininkei belieka palinkėti, kad užsakymus registruotų namie, o ne kino salėje – gal tada klaidų bus mažiau...

Beje, nepaminėjau, kad baigus pokalbį su šeimininke ji mums nuoširdžiai palinkėjo kreiptis į teismą :). Turbūt ne pirmas kartas toks... Mes to nedarysim, tiesiog kitąmet ieškosim patikimesnių šeimininkų, o ir draugams nerekomenduosim poilsio nepatikimų šeimininkų poilsiavietėje... O gal ir išdrįsime į svečią šalį išvažiuoti, nes draugai minėjo, kad ilsėjosi Kroatijoje už 175 eurus 3 paras. Juk čia išeina vos po 58 eurus už parą, o jūra kita ir oras garantuotas :).

***

Laiško autorės minėto kotedžo šeimininkė parodė kitą tos pačios istorijos kampą.

„Kadangi nuomojame 5 kotedžus ir užsakymai būna skirtingomis dienomis, juos visus užsirašau i sąsiuvinį. Matyt, persirašinėdama praleidau viena užsakymą (per 10 metų pirmą sykį), už kurį avansas buvo sumokėtas (taip ir pastebėjau, kad toks užsakymas jau buvo) dar gegužės mėnesį.

Laiško autorė man paskambino apie liepos 15 dieną ir pasiteiravo apie ilgąjį savaitgalį nuo rugpjūčio 11 d. iki rugpjūčio 14 d. Mano užrašuose per klaida buvo atsiradęs tarpas nuo rugpjūčio 10 d. iki rugpjūčio 16 d. – laisvas atrodė keturvietis kotedžas.

Moters prašoma, sutikau įsileisti 5 suaugusius ir kūdikį už keturviečio kotedžo kainą ir dar trumpesniam laikotarpiui (suprasdama, kad patirsiu nuostolių, nes rasti vienai ar dviem paroms žmonių retai pavyksta).

Prieš 11 dienų pastebėjusi klaidą turėjau anuliuoti šios moters užsakymą, nes jis buvo pateiktas vėliau nei pirmasis. Parašiau žinutę su paaiškinimu ir pasiūliau kitą variantą: 5 vietų namuką su karštu vandeniu, tualetu, dušu, virtuve ir didele medine terasa (jos tas variantas netenkino, nes „kūdikis neturės, kur šliaužioti“).

Jokiame kine aš nesėdėjau, nes tam nėra laiko. Man paskambino laiško autorė ir, kol bandžiau žmogiškai paaiškinti, kodėl taip atsitiko, supratau, kad ji manęs nenori išklausyti ir suprasti. Todėl pasiūliau kreiptis į teismą, kad nešališkas žmogus įvertintų situaciją. Pokalbis nutrūko, nes išsikrovė telefono baterija.

Ir pabaigoje: į tai, ką darau, įdedu visą savo širdį ir klientai tai jaučia ir mato. Todėl ir atvažiuoja 10–12 metų iš eilės. Kas nedirba tokio darbo, greičiausiai manęs nesupras. Tikrai susirūpinusi peržiūrėjau „Booking.com“ ir pamačiau, kad autorės norėtomis dienomis vietų apsistoti penkiems žmonėms buvo, ir ne viena. Tad jūs nuspręskite, ar aš turėjau teisę klysti“, – siūlė šeimininkė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.